فروش مدل های سه بعدی

مکان های مناسب برای فروش مدل های سه بعدی شما

زمان مطالعه 3 دقیقه

به لطف پذیرش طراحی سه بعدی توسط برندهای بزرگ مانند اپل و فیسبوک، تعدادی بازار آنلاین وجود دارد که برای خرید و فروش طراحی های سه بعدی دیجیتال ایجاد شده اند. فروش مدل های سه بعدی را در این سایت ها انجام دهید.

برخی از آن بازار ها بر استفاده عمومی تمرکز می‌کنند، مانند CG Trader، تصاویر سه بعدی، ارائه ها و رابط کاربری. برخی دیگر بیشتر به سمت بازارهای خاص، مانند مدل های معماری، یا مدل های محصولات خاص صنعت، مانند جواهرات یا مبلمان، توجه می‌کنند.

هر بازاری الزامات، مزایا و نرخ سهم سود خود را دارد، بنابراین قبل از متعهد شدن به یک پلتفرم خاص، مطمئن شوید که گزینه های خود را بسنجید.

1.فروش مدل های سه بعدی در TurboSquid

Turbosquid که در سال 2000 تأسیس شد، از طریق مشارکت با رهبران این صنعت، از رشد در فضای سه بعدی حمایت کرده است. تلاش های مشترک آنها منجر به ایجاد مشترک محصولاتی مانند CheckMate شده است که مشخصات کیفی را برای صنعت سه بعدی تعریف می‌کند و StemCell، که اجازه می‌دهد مدل های سه بعدی به هر برنامه اصلی سه بعدی تبدیل شوند.

بنابراین جای تعجب نیست که TurboSquid به عنوان یکی از بزرگترین منابع برای مدل های حرفه ای سه بعدی در نظر گرفته می‌شود. آنها همچنین دارنده مجوز رسمی محتوای سه بعدی فورد، جنرال موتورز، USPS و غیره هستند. در سال 2021، TurboSquid توسط Shutterstock خریداری شد.

فواید:

محتوای طراحی سه بعدی خود را در پلتفرم های مختلف Turbosquid و سایت های شریک تنها با یک بار آپلود فهرست کنید.

هنگام پیوستن به برنامه وابسته آنها، SquidGuild، تا 80٪ مزایا دریافت کنید.

با اطلاعات دقیق تر در مورد کلمات کلیدی سودآور و دسته بندی های محبوب، بازدید بیشتر و در نتیجه سود بالاتری می‌توانید کسب کنید.

پشتیبانی مشتری توسط Turbosquad انجام می‌شود.

مورد استفاده توسط: توسعه دهندگان بازی، آژانس های خبری، معماران، استودیوهای جلوه های بصری، تبلیغ کنندگان و متخصصان خلاق در سراسر جهان.

پلتفرم های پرداخت: PayPal و Payoneer.

2.فروش مدل های سه بعدی در CG Trader

CGTrader در سال 2011 با هدف تبدیل شدن به اولین بازار آنلاین طراح پسند برای محتوای سه بعدی تأسیس شد. این یکی از بزرگترین منابع برای سهام دارای مجوز و مدل های سه بعدی سفارشی است و دو راه حل برای فروشندگان و خریداران ارائه می‌دهد.

CGTrader Marketplace یک پلتفرم سلف سرویس مبتنی بر جامعه با جامعه طراحان قوی با 4.52 میلیون عضو است. CGTrader Enterprise 3D Modeling راه حل سازمانی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تصاویر دو بعدی محصول را به مدل های سه بعدی واقع گرایانه برای واقعیت افزوده و سایر تجربیات مشتری سه بعدی تبدیل کنند.

فواید:

بین 70 تا 80 درصد حق امتیاز کسب کنید که یکی از بالاترین نرخ های حق امتیاز در بازار است.

دسترسی فوری به نکات و پایگاه دانش با جامعه طراحی رو به رشد.

دسترسی به مشتریان بالقوه ای که به پروژه های سه بعدی سفارشی نیاز دارند.

ایده ها و گزارش ها برای کمک به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد شما.

مورد استفاده توسط: هنرمندان سه بعدی، استودیوهای طراحی و مشاغل همه مدل های خود را در CGTrader به اشتراک می‌گذارند و مبادله می‌کنند. اگر یک کسب و کار نتواند یک مدل سه بعدی خاص را در پلتفرم پیدا کند، می‌تواند از جامعه طراح Marketplace برای کارهای سفارشی استخدام کند.

پلتفرم های پرداخت: چهار روش برای پرداخت حق امتیاز وجود دارد. PayPal، Payoneer، انتقال سیمی و Webmoney.

3.فروش مدل های سه بعدی در Renderosity

Renderosity یک پلتفرم جامعه محور برای هنرمندان دیجیتال است. این پلتفرم با نزدیک به 800000 عضو، به هنرهای دو بعدی و سه بعدی می‌پردازد.

اگر بخواهید در بازار آنها طرح های خود را بفروشید، آنها گزینه های تبلیغاتی رایگان ارائه می‌دهند و در عین حال نرخ های رقابتی صنعت را نیز ارائه می‌دهند.

فواید:

جامعه ای که توسط هنرمندان برای هنرمندان ایجاد شده است.

رویکرد هنری بیشتر در مقابل محتوای تجاری.

ویژگی های متعددی که یادگیری و خلاقیت جامعه طراحان موجود در پلتفرم را به حداکثر می‌رساند.

پشتیبانی بازاریابی فروشگاهی در دسترس است.

مورد استفاده: هنرمندان دو بعدی و سه بعدی دیجیتال، انیماتورها، عکاسان و نویسندگان.

4. Cubebrush

هدف Cubebrush که به عنوان یک “پلتفرم تجارت الکترونیک برای هنرمندان، توسعه دهندگان بازی و طراحان” توصیف می‌شود، ارائه ارزش مداوم به فروشندگان است. پلتفرم هایی که به سازندگان آزادی و کنترل می‌دهد تا با خیال راحت اقلام دیجیتالی خود را بفروشند.

فواید:

آسان برای استفاده، پلتفرم رایگان.

دو گزینه جریان درآمد برای به حداکثر رساندن درآمد: (1) هنگامی که نشانی های اینترنتی فروشگاه خود را مستقیماً یا از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید، تقریباً 95 درصد از هر فروش ایجاد شده درآمد کسب می‌کنید. (2) برای فروش های ایجاد شده توسط Cubebrush، حدود ۷۰ درصد از سود حاصل از فروش را دریافت می کنید.

طیف گسترده ای از انواع پرداخت پذیرفته شده است، از جمله بیتکوین، اتریوم، PayPal و اکثر کارت های اعتباری.

انواع پروژه های دیجیتال را می‌توان فروخت، به عنوان مثال: دارایی های سه بعدی، آموزش های CG، دارایی های بازی دو بعدی و غیره

مورد استفاده توسط: هنرمندان دیجیتال، توسعه دهندگان بازی و طراحان.

پلتفرم های پرداخت: PayPal

5.فروش مدل های سه بعدی در Sketchfab

Sketchfab دارای ویژگی “دانلود پولی” برای مدل هایی است که در سایت خود میزبانی می‌شوند. کاربرانی که می‌خواهند مدل ها را بفروشند و آنها را در فروشگاه Sketchfab نشان دهند، باید برای فروشنده شدن درخواست دهند. در بخش راهنما درباره فروشنده شدن بیشتر بخوانید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT