بهترین میم کوین های جولای ۲۰۲۳

بهترین میم کوین های جولای ۲۰۲۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

برترین ارزهای رمزنگاری شده الهام گرفته از سگ و پتانسیل پنهان در پشت میم های محبوب را قصد داریم در این مقاله بررسی کنیم. در این پست به معرفی بهترین میم کوین های جولای ۲۰۲۳ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

بهترین میم کوین های جولای ۲۰۲۳

کریپتوکارنسی‌های با مضمون سگ‌ها، با شور و شوق جامعه‌ محور و پتانسیل‌های استخوان‌ ساز، مجموعه‌ای را در صحنه دارایی‌های دیجیتالی در حال ظهور تشکیل می‌ دهند. در سال‌های اخیر، دنیای کریپتو شاهد افزایش محبوبیت دارایی‌های دیجیتال با مضمون سگ بوده است. این توکن‌های دوست‌ داشتنی – الهام‌گرفته از میم محبوب Doge – صنعت ارزهای دیجیتال را طوفانی کرده اند و سرمایه‌ گذاران و علاقه‌ مندان را مجذوب خود کرده است.

در حالی که دوج کوین به‌عنوان پیشگام این دسته از ارزهای دیجیتال قرار دارد، سکه‌های دیگر با مضمون سگ نیز به‌عنوان رقبای قدرتمندی ظاهر شده‌اند که دارای ارزش بازار چشمگیر و جوامع اختصاصی هستند. این گواهی بر قدرت میم‌های بامزه و خوش‌قلب برای گرد هم آوردن افراد در چشم‌انداز رمزنگاری پویا و همیشه در حال تکامل است.

علیرغم ماهیت ظاهراً بازیگوش، این توکن‌ها ثابت می‌کنند که دنیای رمز ارزها مهارتی برای متحد کردن افراد حول دارایی‌هایی دارد که ممکن است هدف عملی واضحی نداشته باشند، اما تخیل جمعی را جذب می‌کنند.

دوج کوین (Doge)

بهترین میم کوین های جولای ۲۰۲۳
در سال 2013، دوج کوین به عنوان یک ارز دیجیتال الهام گرفته از میم راه اندازی شد که تصویری از یک شیبا اینو را نشان می دهد که دست هایش را روی هم انداخته است. این توکن به الگوریتم رمزنگاری متکی است و ویژگی هایی مانند قیمت پایین و عرضه نامحدود را ارائه می دهد. دوج کوین در ابتدا به عنوان یک طنز وارد بازار شد، در حالی که اکنون به یک آلتکوین منحصر به فرد با یک جامعه پر جنب و جوش پرطرفدار برای خرید دوج کوین تبدیل شده است.

شیبا اینو (SHIB)

ارز شیبا اینو، یک آلتکوین مبتنی بر اتریوم، به یک جایگزین شناخته شده دوج کوین تبدیل شده است. بنیانگذار Shiba Inu، ریوشی، SHIB را در سال 2020 به عنوان یک توکن بومی برای ShibaSwap، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) راه اندازی کرد. هدف آن ایجاد یک پروژه ارز دیجیتال است که به طور کامل توسط جامعه خود اداره می شود که بر ایجاد جامعه غیرمتمرکز و خودانگیخته تاکید دارد.

فلوکی اینو (FLOKI)
بهترین میم کوین های جولای ۲۰۲۳
فلوکی اینو (FLOKI)، یک آلتکوین با تم سگ، برای اولین بار در سال 2021 به عنوان یک میم کوین محبوب در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شد و هدف آن رقابت با موفقیت DOGE و SHIB بود. با الهام از توییت ایلان ماسک در مورد پذیرش یک توله سگ شیبا اینو به نام فلوکی، یک تیم ناشناس به سرعت این توکن را توسعه دادند.

توکن Bone

توکن BONE در سال 2021 به عنوان توکن حاکمیتی برای صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap با هدف ارائه حق رأی به کاربران و تأثیرگذاری بر توسعه آینده این پلتفرم راه اندازی شد. مفهوم الهام گرفته از سگ های پروژه ارز دیجیتال Shiba Inu توسط لوگوی تلطیف شده توکن BONE که دارای یک چاپ استخوان و پنجه است، بیشتر تاکید می شود.

بیبی دوج (BABYDOGE)

بهترین میم کوین های جولای ۲۰۲۳
بیبی دوج، با طلسم سگ شیبا اینو، به‌عنوان یک میم کوین توسعه یافته است که به‌ دنبال تبدیل شدن به نسخه «بهبود» والدین خود، دوج کوین است. این ارز دیجیتال که در سال 2021 توسط اعضای پرشور جامعه دوج کوین راه اندازی شد، با هدف تسریع سرعت تراکنش ها از طریق توکنومیک های تورم زا است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT