شبکه اجتماعی Threads

شبکه اجتماعی Threads به بیش از 59 میلیون کاربر رسید

زمان مطالعه < 1 دقیقه

شبکه اجتماعی Threads متعلق به متا یک شروع طوفانی داشته است؛ چرا که حالا Threads بیش از 59 میلیون کاربر دارد.

شبکه اجتماعی Threads

درحالی تعداد کاربران این شبکه اجتماعی به نزدیک 60 میلیون رسیده است که تردز در بامداد روز پنجشنبه برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر شد. با عرضه این اپلیکیشن بسیاری از کاربران شروع به استفاده از آن کردند که البته با توجه به اینکه امکان ورود به آن با استفاده از حساب اینستاگرام وجود دارد، چنین موضوعی چندان تعجب‌برانگیز نیست.

شبکه اجتماعی تردز که می‌خواهد با توییتر رقابت کند، هنوز کمبودهای زیادی دارد. برای مثال برای حذف‌کردن حساب تردز خود، باید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید. علاوه‌براین، درون اپلیکیشن بخشی برای پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج (DM) وجود ندارد. همچنین متا برنامه‌اش برای ادغام آن با پروتکل غیرمتمرکز ActivityPub را اعلام نکرده است.

با وجود تمام این کمبودها، به نظر می‌رسد شبکه اجتماعی Threads یک شروع طوفانی داشته است و البته متا در آینده ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند که می‌تواند تعداد کاربران تردز را افزایش دهد.

افزایش تعداد کاربران Threads به ضرر توییتر خواهد بود. توییتر که از زمان تصاحب توسط ایلان ماسک تغییرات زیادی را تجربه کرده، در روزهای اخیر با اعمال محدودیت برای تعداد مشاهده توییت‌ها، با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده است و این موضوع هم می‌تواند به نفع تردز تمام شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT