خرید از سایت EXOCHART | پرداخت سایت EXOCHART

زمان مطالعه 2 دقیقه

در گذشته که تجارت فقط در بنگاه های معاملاتی انجام می‌شد. با دیجیتالی شدن تقریباً همه چیز در ۲۰ سال گذشته، تجارت ایستا نبود و عمدتاً به صورت آنلاین انجام می‌شود. برای خرید از سایت EXOCHART می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت EXOCHART

خرید از سایت EXOCHART

Exocharts با قیمت معقول از 23 یورو در ماه شروع می‌شود و برای اشتراک های چند ماهه تخفیف در دسترس است.

خرید از سایت EXOCHART

خرید از سایت EXOCHART

با انتشار نسخه دسکتاپ، ممکن است این قیمت ها کمی تغییر کند.

بازارهای ارائه شده

همانطور که قبلا ذکر شد، تمرکز Exocharts تنها بر روی بازار ارزهای دیجیتال است و شما تمام سکه های محبوب را در بزرگترین صرافی ها در آنجا خواهید یافت.

هیچ هزینه اضافی در مقایسه با قراردادهای آتی قدیمی که معامله گران باید برای خوراک داده بپردازند، وجود ندارد.

آنچه من از انتشار برنامه دسکتاپ انتظار دارم، بازارهای بیشتر از صرافی های بیشتر است.

خرید از سایت EXOCHART

خرید از سایت EXOCHART

در مقایسه با سایر پلتفرم های ذکر شده در این مقاله که بازارهای ارزهای دیجیتال را اضافه کردند، Exocharts صرفاً برای این منظور ساخته شد.

به همین دلیل، شما نه تنها نمودارهای Footprint و Market Profile را پیدا خواهید کرد، بلکه چندین شاخص منحصر به فرد را نیز خواهید یافت که Orderflow را به روشی جالب دنبال می‌کند.

شاخص هایی مانند NetLongs، NetShorts، TradeSize Indicator یا Rekt (Liquidations)، معاملات شما را آسان کرده و به شما کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرید.

مزایا و معایب

Exocharts یک پلتفرم تجاری بسیار کاربرپسند است.

راه اندازی آن زمان زیادی نمی‌برد و از آنجایی که مبتنی بر ابر است، نیازی به دانلود فایل های بزرگ برای ذخیره داده ها در رایانه خود نخواهید داشت.

وقتی به Exocharts نگاه می‌کنید، می‌توانید متوجه شوید که Veran (خالق Exocharts) می‌داند که دارد چه می‌کند و چه چیزی برای سایر معامله گران مفید است.

تنها نقطه ضعفی که می‌توانم ببینم این است که هیچ گزینه ای برای اجرای سفارش از طریق API وجود ندارد، اما این باید در نسخه دسکتاپ ارائه شود.

خرید از سایت EXOCHART

خرید از سایت EXOCHART

همچنین از آنجایی که Exocharts بیشتر یک ابزار ردیابی پروفایل Orderflow/Market است، فاقد برخی از ویژگی های ابزار ترسیم است و واقعاً برای تحلیل های بازه زمانی عمیق تر مناسب نیست، اما من فکر نمی‌کنم که این معضلی جبران ناپذیر باشد.

این یک پلتفرم عالی برای معامله گران روزانه و به ویژه آنهایی است که نمی‌خواهند زمان خود را برای دانلود هر نرم افزار و فایل های داده بزرگ تلف کنند.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT