میم کوین سال

میم کوین سال مشخص شد : آینده BONK

زمان مطالعه < 1 دقیقه

میم کوین سال مشخص شد : داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت میم کوین بانک (Bonk) سولانا در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته و سود ماهانه خود را نیز به بیش از ۱۷۰ درصد رسانده است.

میم کوین سال مشخص شد

این میم کوین محبوب که در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۰۰۰۳۵ دلار معامله می‌شود، دارای ارزش بازار ۲٫۳۴ میلیارد دلاری بوده و در جایگاه ۵۷ بازار قرار دارد.

در همین حال، گزارش‌های دیگر حاکی از آنند که همزمان با افزایش قیمت BONK، تعداد آدرس‌های فعال روزانه این ارز دیجیتال نیز در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، نسبت به سه ماهه قبلی، ۷۵ درصد افزایش یافت.

به دنبال این رشد چشمگیر، پلتفرم کوین مارکت کپ نیز اخیراً عنوان «میم کوین سال» را به بانک اعطا کرده و آن را به عنوان بهترین میم کوین در بلاکچین سولانا معرفی کرده است.

در این میان، یکی از تحلیلگران بازار با نام مستعار Bonk Guy، در توییت اخیر خود به این نکته مهم اشاره کرده که در بازه زمانی شش ماهه، بانک تقریباً از تمام میم کوین‌های بزرگ دیگر بهتر عمل کرده است.

وی در ادامه گفت:

من تمایل دارم در پیش‌بینی قیمت بسیار محتاط باشم، اما BONK یکی از معدود میم کوین‌هایی است که احساس می‌کنم در این روند صعودی، ارزش بازار آن به حداقل ۱۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

این تحلیلگر در توییت قبلی خود در ۴ مارس نیز اشاره کرده بود که «رالی BONK تازه شروع شده است» و پس از این، همه چیز می‌تواند خیلی سریع بسیار جذاب شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT