ارسال کریپتو با استفاده از تلگرام

نحوه ارسال کریپتو با استفاده از تلگرام

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از ما از تلگرام برای برقراری ارتباط آسان با دوستان، خانواده و همکاران استفاده می‌کنیم. تلگرام رمزگذاری سرتاسری (End to end encryption) را نیز ارائه داده است.

اکنون می‌توانید در عرض چند ثانیه کریپتو را به مخاطبین تلگرام خود ارسال کنید. اما چگونه میتوان با استفاده از تلگرام ارزدیجیتال ارسال کرد؟

خرید یا واریز کریپتو در تلگرام

اگر می‌خواهید کریپیتو را به یکی از مخاطبین تلگرام خود ارسال کنید توجه داشته باشید که نمی‌توانید هر نوع کوین یا توکنی را ارسال کنید.

در حال حاضر تلگرام فقط به شما امکان می دهد کریپتو را به شکل Toncoin (توکن خود تلگرام) ارسال کنید. همچنین قبل از ارسال باید Toncoin را در کیف پول خود داشته باشید.

برای دسترسی به کیف پول تلگرام خود، به نوار جستجو در سمت راست بالای صفحه اصلی خود بروید و عبارت “wallet” را وارد کنید.

سپس روی نتیجه جستجو Wallet بزنید. در این مرحله یک ربات تلگرام ویژگی‌های کیف پول را توضیح میدهد. همچنین می‌توانید ببینید چقدر تون‌کوین در کیف پول خود دارید. اگر تازه شروع کرده باشید، تون‌کوین شما صفر خواهد بود.

در چت بات در پایین صفحه گزینه‌ Add to Attachments Menu وجود دارد. روی آن کلیک کنید و سپس با تایید پیام پاپ آپی ظاهر می‌شود ویژگی‌های کیف پول را اضافه کنید.

با انجام این کار به سرعت به کیف پول خود در هر چتی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از آن استفاده کنید.

در همان چت بات این گزینه به شما داده می‌شود تا Toncoin را به کیف پول ربات خود اضافه کنید. می‌توانید این کار را با واریز پول از والت دیگری یا خرید کوین از طریق کارت پرداخت در اپلیکیشن تلگرام انجام دهید.

برای واریز پول کافی است روی گزینه Deposit در چت بزنید، سپس با به اشتراک گذاری شماره تلفن خود با تلگرام موافقت کنید. در نهایت یک آدرس کیف پول تلگرام خواهید داشت که می‌توانید از آن برای ارسال پول از هر کیف پول دیگری استفاده کنید.

برای خرید کریپتو با کارت پرداخت روی گزینه Buy crypto by card در چت کلیک کنید. سپس پیام جدیدی برای شما ارسال می‌شود که از شما می‌پرسد آیا مایل به خرید تون کوین یا بیت کوین هستید (اما توجه داشته باشید که در حال حاضر نمی‌توانید بیت کوین را از طریق تلگرام ارسال کنید). پس از کلیک بر روی گزینه مورد نظر، می‌توانید از بین واحدهای پولی USD، EUR یا RUB نیز انتخاب کنید. سپس مبلغ مورد را وارد کنید.

در بات چت به شما اطلاع داده می‌شود که مبلغ انتخابی شما پس از پرداخت به کیف پول ربات شما ارسال می شود. برای پرداخت به درگاه پرداخت هدایت می‌شوید و باید هویت خود را با ارائه یک سند مرتبط و گرفتن عکس از خود تأیید کنید.

اکنون که رمزارز را در کیف پول ربات خود دارید، چگونه می‌توانید آن را برای مخاطبین خود ارسال کنید؟

ارسال کریپتو در تلگرام

ارسال ارزدیجیتال در تلگرام بسیار ساده است و می‌توانید در کمترین زمان ممکن آن را انجام دهید. هنگامی که ویژگی کیف پول تلگرام را اضافه کردید، در هر صفحه چتی می‌توانید به راحتی به کیف پول خود بروید.

با کلیک بر روی آیکون گیره کاغذ در کنار چت باکس می‌توانید به attachment خود دسترسی پیدا کنید. در این بخش می‌توانید ببینید چقدر در کیف پول خود دارید و ارزدیجیتال را به مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید.

یکی از مزایای ارسال Toncoin از طریق تلگرام این است که شما مجبور نیستید کارمزدی برای تراکنش‌ها پرداخت کنید.

همچنین بدون نیاز به وارد کردن آدرس‌های طولانی کیف پول، ارسال ارز دیجیتال در تلگرام بسیار راحت است. ارسال کریپتو با تلگرام یک راه عالی برای انتقال ارز غیرمتمرکز در چند ثانیه بدون هیچ هزینه اضافی است.

ارسال آسان کریپتو با استفاده از تلگرام

با قابلیت جدید تلگرام می‌توانید به راحتی و با سرعت زیادی بدون استفاده از صرافی یا پلتفرم‌های کیف پول کریپتو ارسال کنید.

شما به راحتی می‌توانید Toncoin را واریز یا خریداری کنید، مخاطبی مورد نظر خود را انتخاب کرده و ارزدیجیتال را برای او ارسال کنید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. امیر شیخی گفت:

    حالا واقعا ارزشی هم داره این توکن؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT