نحوه استفاده از Chat GPT

نحوه استفاده از Chat GPT: راهنمای گام به گام برای شروع باز کردن AI ChatGPT

زمان مطالعه 6 دقیقه

Chat GPT یک مدل زبان هوش مصنوعی است که جهان را به طوفان می کشاند. نحوه استفاده از Chat GPT را بدانید، مراحل گام به گام استفاده از چت GPT، ورود به chatGPT، chatGPT چیست، وب سایت چت GPT، راهنمای کامل استفاده از چت GPT، فرم کامل آن.

Chat GPT یک مدل زبان هوش مصنوعی انقلابی است که جهان را در طوفان فرو می برد. فرم کامل Chat GPT، Chat Generative Pre-trained Transformer است. اعتقاد بر این است که بارد گوگل بزرگترین رقیب آن خواهد بود. نحوه استفاده از Chat GPT را بدانید، فرآیند گام به گام استفاده از چت GPT، راهنمای کامل استفاده از چت GPT، ثبت نام chatGPT، فرم کامل آن.

ChatGPT چیست؟

به زبان ساده، ChatGPT یک ربات گفتگوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط استارتاپ OpenAI مستقر در سانفرانسیسکو توسعه یافته است و برای استفاده عمومی در مرورگرهای وب در دسترس است. می توان از آن در وب سایت آن که chat.openai.com است استفاده کرد. ChatGPT توسط LLM که یک مدل زبان بزرگ است پشتیبانی می شود. این بدان معنی است که chatGPT قادر به درک پاسخ های شبیه به انسان است.

این یک مسابقه جهانی جدید در دنیای هوش مصنوعی در هر مدت کوتاهی راه اندازی کرده است. این در نوامبر 2022 منتشر شد و از آن زمان تا کنون مورد بحث دنیای تجارت بوده است. اما چه چیزی ChatGPT را منحصر به فرد می کند؟ خب، ChatGPT قادر است با شما مکالمه کند، مثل اینکه شما با یک فرد بسیار آگاه صحبت می کنید. Chat GPT می تواند با شما در مورد تاریخ، فلسفه، فرهنگ و غیره گفتگو کند. علاوه بر این، می تواند اشعار خواننده مورد علاقه شما را نیز تولید کند، به شما در نوشتن کد کمک کند و غیره.

ورود به گپ GPT

اگر در مورد روش ورود به Chat GPT سوال می‌پرسید، در اینجا راهنمای گام به گام برای شما آورده شده است. وب سایت چت GPT chat.openai.com است. برای اینکه بتوانید از این برنامه پرطرفدار استفاده کنید باید در این وب سایت ثبت نام کنید. OpenAI Chat GPT به گونه ای طراحی شده است که افراد در هر سنی می توانند از آن استفاده کنند. سازندگان OpenAI هنوز نسخه اپلیکیشن آن را راه اندازی نکرده اند. از این رو، برای استفاده از آن باید در وب سایت OpenAI ثبت نام کنید.

نحوه استفاده از Chat GPT – روش گام به گام

چت ربات جدید هوش مصنوعی که Chat GPT است، با استفاده قابل توجه خود جهان را غرق در طوفان کرده است. اگر مشتاق امتحان Chat GPT هستید و می خواهید بدانید که چگونه از Chat GPT استفاده کنید، در اینجا یک راهنمای کامل برای شما آورده شده است. این مقاله یک راهنمای کامل گام به گام برای استفاده از ابزار هوش مصنوعی است.

Chat GPT یک چت ربات جدید هوش مصنوعی است که در نوامبر 2022 راه اندازی شد. مخفف Chat Generative Pre-trained Transformer است. Chat GPT از روزی که راه اندازی شد، به دلیل وظایفی که می تواند انجام دهد، خبرساز شده است. این به شما پاسخی برای هر سوال شما می دهد، از جمله به شما کمک می کند تا یک مهمانی را برنامه ریزی کنید، به شما راهنمایی کامل در تکالیف مدرسه/دانشگاهتان بدهد، کد بنویسید، و غیره. در واقع، آنچه شگفت آور است این واقعیت است که نشان داده است با پیشی گرفتن از آزمون وکالت قانون و همچنین مقابله با آزمون کد نویسی گوگل. آیا می خواهید GPT چت را بیشتر کاوش کنید؟ شما باید این مقاله را مرور کنید و بدانید که چگونه از آن استفاده کنید.

Chat GPT Alternatives را بررسی کنید

چگونه از Chat GPT استفاده کنیم؟

چت GPT ساده و آسان برای استفاده است. یکی از مواردی که هنگام استفاده از آن باید در نظر داشته باشید این است که سؤالات عبارت را در آن وارد کنید. برای استفاده از چت GPT، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری در OpenAI ایجاد کنید. در زیر راهنمای گام به گام استفاده از چت GPT به روشی بدون دردسر ارائه شده است.

در OpenAI ثبت نام کنید

اولین قدم برای استفاده از چت CGP ثبت نام در OpenAI و ایجاد یک حساب کاربری در آن است. از https://chat.openai.com/auth/login دیدن کنید.

یک اکانت کاربری در ChatGPT ایجاد کنید

پس از بازدید از وب سایت OpenAI، صفحه زیر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. صفحه زیر بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که بارگذاری وب سایت زمان می برد، صفحه را بازخوانی کنید یا پس از مدتی دوباره بررسی کنید.

اکانت کاربری خودراتایید کنید

بعد از اینکه با موفقیت در ChatGPT ثبت نام کردید، مرحله بعدی تأیید اکانت خود است. اگر از طریق شناسه ایمیل خود ثبت نام کرده باشید، یک ایمیل تأیید به صندوق ورودی شما ارسال می شود. لینک ارسال شده به تلفن همراه خود را دنبال کنید و مراحل تأیید را تکمیل کنید. جزئیات خواسته شده را پر کنید و ادامه دهید.

از Chat GPT استفاده کنید

پس از اینکه با موفقیت یک اکانت کاربری در Chat GPT ایجاد کردید، استفاده از Chat GPT رایگان است.

فرم کامل Chat GPT را بدانید

چگونه از Chat GPT بعد از ایجاد اکانت کاربری استفاده کنیم؟

اکنون که با موفقیت یک اکانت کاربری در Chat GPT ایجاد کرده اید، می توانید شروع به استفاده از آن کنید. استفاده از آن ساده و آسان است. به سادگی هر سوالی را که می خواهید در مورد آن بدانید در نوار جستجو تایپ کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید در مورد دستور پخت غذا بدانید، کافی است درخواست خود را در کادر جستجو تایپ کنید.

در اینجا اسکرین شات نوار جستجوی Chat GPT آمده است.

بزرگترین رقیب GPT چت

اگر به بزرگترین رقیب Chat GPT نگاه کنیم، می توانیم باور کنیم که BARD گوگل جایگزین آن خواهد شد. گوگل سرانجام در 6 فوریه از ربات چت هوش مصنوعی خود با نام “Bard” رونمایی کرد که رقابت مستقیمی برای Chat GPT خواهد داشت. مانند Chat GPT، Bard نیز قادر به انجام مکالمات شبیه انسان، انجام ترجمه و ارائه اطلاعات دقیق به کاربر است. این برنامه توسط مدل زبان گوگل که LaMDA (مدل زبانی برای برنامه‌های گفتگو) است، ارائه می‌شود.

Google فیدبک خارجی را با آزمایش داخلی ترکیب می‌کند تا اطمینان حاصل کند که پاسخ‌های Bard با «نوار بالایی برای کیفیت، ایمنی و پایه در اطلاعات دنیای واقعی» مطابقت دارد. اگرچه گزینه‌های زیادی برای چت GPT وجود دارد، اما اگر واقعیت‌ها را باور کنیم، چت ربات هوش مصنوعی گوگل «Bard» قدرت رقابت با آن را دارد.

بارد کی راه اندازی می شود؟

غول جستجوی گوگل اعلام کرد که “پیش از اینکه در هفته های آینده در دسترس عموم قرار گیرد، آن را به روی آزمایش کنندگان قابل اعتماد باز خواهد کرد.” بسیار جالب خواهد بود که ببینیم گوگل چگونه ربات چت خود را برای رقابت با چت GPT توسعه خواهد داد و مردم چگونه از آن استفاده خواهند کرد.

آیا می توانم از چت GPT در تلفن همراه استفاده کنم؟

متأسفانه Chat GPT در حال حاضر در تلفن های همراه در دسترس نیست. بنابراین، نمی توان آن را در فروشگاه Google Play برای اندروید و Apple App Store برای آیفون پیدا کرد. چت GPT هنوز در حال توسعه است. بنابراین، فقط در chat.openai.com قابل استفاده است.

برنامه ChatGPT

جهان در مورد استفاده از برنامه ChatGPT کنجکاو است. با این حال، باید توجه داشته باشید که این هوش مصنوعی هنوز برای دانلود به عنوان نسخه برنامه در دسترس نیست.

با مراجعه به هر مرورگر وب مانند گوگل کروم، فایرفاکس و غیره می توانید از ChatGPT در مرورگر تلفن همراه خود به صورت رایگان استفاده کنید. سپس در پایین صفحه موبایل، بر روی بنر “Try ChatGPT” کلیک کنید. با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد/ثبت نام کنید و از این ربات هوش مصنوعی برای دریافت پاسخ سوالات خود استفاده کنید.

در اینجا اسکرین شات موبایل ChatGPT در تلفن همراه است:

آیا استفاده از Chat GPT رایگان است؟

بله، استفاده از Chat GPT رایگان است. طبق برخی برآوردها، OpenAI تقریباً 3 میلیون دلار در ماه برای ادامه استفاده از آن برای مردم هزینه می کند. با این حال، OpenAI نسخه پریمیوم خود را نیز معرفی کرده است که در آینده قابل شارژ خواهد بود.

سری فرم های کامل ما را بررسی کنید

. فرم کامل SSC

. ب. فرم کامل فنی (B. Tech Full Form)

. فرم کامل MBA

. فرم کامل IAS

سوالات متداول

چگونه از چت GPT استفاده کنیم؟

برای استفاده از Chat GPT، باید از وب سایت رسمی Chat.Openai.Com بازدید کنید. پس از آن، فرد باید با وارد کردن جزئیات اولیه، یک اکانت کاربری در آن ایجاد کند. هنگامی که اکانت شما در Chat GPT ایجاد شد، می توانید با تایپ سوالات خود برای دریافت پاسخ، استفاده از آن را شروع کنید.

آیا می توانم از چت GPT در تلفن همراه استفاده کنم؟

خیر، ChatGPT در حال حاضر در تلفن های همراه در دسترس نیست. بنابراین، نمی توان از آن در تلفن های همراه استفاده کرد. با این حال، اگر کسی مایل به استفاده از آن باشد، می تواند با بازدید از وب سایت OpenAI از آن استفاده کند.

امتیاز 4.6/5 - از 20 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

5 دیدگاه

  1. امیر گفت:

    سلام وقتی وارد سایت میشم خطا میده

    Access denied

    You do not have access to chat.openai.com.

    The site owner may have set restrictions that prevent you from accessing the site.

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      در نظر داشته باشید که برای ورود به سایت مورد نظر استفاده از vpn الزامی می باشد.

  2. مریم گفت:

    برای من تو مراحل ثبت اطلاعات حتما شماره تلفن می خواد و به شماره ی ایران کد نمی فرسته چه کنم ؟

  3. سپیده جوادی نیا گفت:

    ممنون از راهنماییتون CHAT GPT خیلی جذاب و کاربردیه، استفاده های مختلفی داره از جمله تولید محتوا و غیره…

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT