تغییر نسبت تصویر در Midjourney

نحوه تغییر نسبت تصویر در Midjourney

زمان مطالعه 4 دقیقه

. نسبت تصویر را در Midjourney با پارامتر –ar برای جهت گیری های عمودی و منظره تغییر دهید. تغییر نسبت تصویر در Midjourney را یاد بگیرید.

برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک و یوتیوب از نسبت ابعاد خاصی استفاده کنید.

. نسبت ابعاد را برای چاپ پوستر در اندازه‌های مختلف تنظیم کنید و برای بالاترین کیفیت، سطح بالا را تنظیم کنید.

پارامتر نسبت تصویر در Midjourney چیزی است که برای ایجاد تصاویری که در چاپ، در رسانه های اجتماعی یا به عنوان پس زمینه تصویر زمینه فوق العاده به نظر می رسند، نیاز دارید. از این راهنما برای خارج شدن از ابعاد تصویر مربعی پیش فرض 1:1 استفاده کنید.

پارامتر نسبت ابعاد در Midjourney

برای تغییر نسبت تصویر در Midjourney می توانید از پارامتر –aspect یا –ar و به دنبال آن نسبت استفاده کنید. این پارامتر همیشه در انتهای اعلان قرار می گیرد.

به طور پیش فرض، تصاویر Midjourney با نسبت ابعاد 1:1 ایجاد می شوند، به این معنی که هر دو عرض و طول یکسان هستند و یک تصویر مربعی تولید می کنند.

مدتی طول می کشد تا با نسبت های مختلف و زمان استفاده از آنها آشنا شوید، بنابراین در این راهنما مواردی را که ارزش دانستن دارند و برای چه می توانید از آنها استفاده کنید توضیح خواهیم داد.

ایجاد تصاویر پرتره در Midjourney

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. برای ایجاد یک تصویر پرتره، –ar 2:3 را به انتهای درخواست خود اضافه کنید. جایگزین دیگر –ar 4:5 است که ارتفاع عمودی کوتاه تری دارد اما کمی عریض تر است.

حتی اگر اعداد برای شما معنایی نداشته باشند، قطعاً قبلاً از جهت گیری پرتره در عکاسی استفاده کرده اید. وقتی نوبت به تولید تصاویری از چهره افراد می رسد، پرتره فرمتی است که بسیار دلپذیر به نظر می رسد.

ایجاد تصاویر منظره در Midjourney

برای ثبت یک تصویر منظره عالی، سعی کنید از –ar 3:2 استفاده کنید، که نسبت تصویر رایج در عکاسی است. شما همچنین می توانید از –ar 5:4 استفاده کنید، یا برای نمای عریض، –ar 7:4 را امتحان کنید.

جهت گیری منظره به طور موثری برای ایجاد حس فضای وسیع عمل می کند، به خصوص وقتی صحبت از مناظر طبیعی یا صحنه هایی باشد که در سراسر افق کشیده شده اند.

ایجاد والپیپر برای صفحه نمایش در Midjourney

ایجاد تصویر والپیپر تلفن با استفاده از هوش مصنوعی یک راه عالی برای استفاده از هنری است که با Midjourney یا هر تولید کننده هنر هوش مصنوعی دیگری که انتخاب می کنید.

به دور از محدود شدن فقط به تصاویر پس زمینه تلفن، می توانید از پارامتر –ar برای ایجاد یک تصویر در ابعاد مناسب برای هر دستگاه یا صفحه ای استفاده کنید.

در حالی که برخی از نسبت‌های تصویر رایج برای لپ ‌تاپ، کامپیوتر و صفحه‌نمایش تلفن استفاده می‌شود، هر ساله طرح‌های جدیدی منتشر می‌شود که ارائه یک عدد برای همه را دشوار می‌کند. بهترین روش این است که نسبت ابعاد صفحه نمایش خاص خود را، هر مدل دستگاهی که دارید، جستجو کنید.

با این حال، اگر نگران اندازه‌گیری‌های دقیق نیستید، در اینجا چند نسبت تصویر وجود دارد که می‌توانید سعی کنید حداقل شما را در پارک توپ مناسب قرار دهید.

. iPhone 15 –ar 90:195

. Galaxy S22 –ar 90:195

صفحه نمایش عریض لپ تاپ/مانیتور –ar 16:10 یا –ar 16:9

. نمایشگرهای فوق عریض –ar 21:9

ایجاد هنر Midjourney برای پلتفرم های اجتماعی

تغییر نسبت تصویر در Midjourney

تغییر نسبت تصویر در Midjourney

آیا به دنبال نسبت ابعاد خاصی برای پست های رسانه های اجتماعی هستید؟ شاید بخواهید کمی رنگ به پروفایل لینکدین خود اضافه کنید یا بخشی از هنر هوش مصنوعی خود را در اینستاگرام پست کنید. در اینجا برخی از رایج ترین نسبت های تصویری که ممکن است برای انجام این کار به آن نیاز داشته باشید، آورده شده است.

اینستاگرام:

. اندازه استوری اینستاگرام –ar 9:16

. پست اینستاگرام عمودی –ar 4:5

. Instgram Post Landscape –ar 191:100

لینکدین:

. بنر پروفایل لینکدین –ar 4:1

. تصویر پروفایل لینکدین –ar 1:1 (پیش ‌فرض در Midjourney)

فیس بوک:

. عکس روی جلد فیس بوک –ar 16:9

. عکس پروفایل فیس بوک –ar 1:1 (پیش فرض در Midjourney)

یوتیوب

. هنر کانال YouTube –ar 16:9

. تصویر کوچک YouTube –ar 16:9

. تصویر نمایه YouTube –ar 1:1 (پیش‌ فرض در Midjourney)

چاپ تصاویر میان سفر

تغییر نسبت تصویر در Midjourney

تغییر نسبت تصویر در Midjourney

یکی دیگر از راه‌های عالی برای نمایش هنر هوش مصنوعی، چاپ کردن آن و آویزان کردن آن در خانه است. تعدادی برنامه برای تجسم هنر شما بر روی دیوار وجود دارد که به شما در تزئین فضایتان کمک می کند.

هنگامی که قصد تولید یک چاپ بزرگ را دارید، فراموش نکنید که دکمه upscale را در Midjourney فشار دهید تا از بالاترین کیفیت ممکن اطمینان حاصل کنید. راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از Midjourney یک نمای کلی از نحوه استفاده از ویژگی پیشرفته ارائه می دهد اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید.

در زیر نسبت‌های تصویری را که برای اندازه‌های معمول پوستر در نظر گرفته شده برای چاپ نیاز دارید، مشاهده می‌کنید.

. کوچک (x 17 11اینچ) –ar 1.1.55

. متوسط ​​(24 x 18 اینچ) –ar 3:4

. کنسرت (36 x 24 اینچ) –ar 2:3

. فیلم (40 x 27 اینچ) –ar 2:3

با پارامتر نسبت تصویر و چند عدد اعداد، می‌توانید کاربردهای بیشتری را برای هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود کشف کنید. این به شما این شانس را می دهد که طرح های خود را فراتر از ابعاد مربع پیش فرض در Midjourney گسترش دهید و باعث می شود تصاویر شما از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتر به نظر برسند. بنابراین، این نسبت‌های مختلف را برای زمانی که به آن‌ها نیاز دارید، در دسترس خود نگه دارید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT