تحلیل بیت کوین پس از تایید ETF

تحلیل بیت کوین پس از تایید ETF

زمان مطالعه < 1 دقیقه

آرتور هیز، بنیانگذار و مدیر اجرایی سابق صرافی بیتمکس (BitMEX)‌، در پیام اخیر خود، اصلاح قیمت بیت‌ کوین را پس از تأیید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات این ارز دیجیتال توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، پیش‌بینی کرده است. در این پست به تحلیل بیت کوین پس از تایید ETF می پردازیم.

تحلیل بیت کوین پس از تایید ETF

بر این اساس، هیز انتظار دارد که قیمت بیت کوین تا اوایل ماه مارس، از هر سطحی که به آن رسیده است، اصلاحی سالم بین ۲۰ تا ۳۰ درصد را تجربه کند.

او همچنین پیش‌بینی کرده که اگر قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۱ برسد (یعنی حدود ۷۰ هزار دلار)، حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد اصلاح خواهد شد.

هیز همچنین هشدار داده که در صورت افزایش قابل‌توجه در علاقه و تمایل معامله‌گران به ETFهای اسپات بیت‌ کوین، مرحله اصلاح قیمتی می‌تواند نسبتا تند باشد.

یکی از علاقه‌مندان به رمزارزها در شبکه اجتماعی X نیز اعلام کرد که معرفی ETFهای اسپات بیت‌ کوین تأثیر بلندمدتی بر فضای کریپتو خواهد داشت:

به‌عنوان کسی که تمام روز را صرف فروش ETF و سایر محصولات مالی به مدیران مالی سنتی در هر شکل و اندازه‌ای ‌کرده‌ام، می‌توانم یک چیز را به شما قول دهم که حتی اگر بیت‌ کوین صعودی باشد، اکثر شما تأثیر بلندمدت تأیید ETFهای کریپتو را دست کم می‌گیرید.

در این میان، بسیاری از تحلیلگران نیز پیش‌بینی می‌کنند که ارزش BTC پس از تأیید ETF اسپات بیت‌کوین توسط SEC به اوج‌های بی‌سابقه‌ای برسد.

در حالی که دیدگاه‌های متفاوتی درمورد تأثیر ETFهای مذکور بر قیمت بیت‌ کوین وجود دارد، تصمیم نهایی درباره راه‌اندازی آن، هنوز گرفته نشده است.

کمیسیون SEC قرار است که تا روز چهارشنبه، ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴، رأی خود را در مورد تأیید برنامه‌های ETF اسپات بیت‌ کوین اعلام کند.

bitcoinist

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT