ثبت نام در آزمون تافل

نحوه ثبت نام در آزمون تافل 2022

زمان مطالعه 8 دقیقه

متقاضیان آزمون تافل باید قبل از شرکت در آزمون تافل، مراحل ثبت نام تافل را به صورت دقیق تکمیل کنند. همچنین، متقاضیان آزمون تافل چند گزینه برای ثبت نام آزمون تافل پیش روی خود دارند و ما قصد داریم تا تمام جزئیات مهم در مورد روند را در ادامه این راهنما ارائه دهیم.

پرداخت آزمون تافل

پرداخت با ویزا کارت

راهنمای گام به گام مفید ما را در زیر بخوانید تا بتوانید به راحتی در آزمون تافل ثبت نام کنید. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد مدارک پیش ثبت نام و آمادگی آزمون در ادامه آورده شده است که در پروسه ثبت نام می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

راهنمای گام به گام ثبت نام تافل

به طور کلی می توانید در عرض چند دقیقه در آزمون تافل ثبت نام کنید. با این حال، متقاضیان آزمون تافل روش های مختلف ثبت نام را پیش رو دارند که می توانند از هریک از آن‌ها استفاده کنند. می توانید این فرآیند را از طریق تلفن، ایمیل یا از طریق پلت فرم ETS تکمیل کنید. با این حال، متقاضیان نمی توانند به صورت حضوری در یک مرکز ثبت نام خود را انجام دهند. ثبت نام با استفاده از هر روش، مراحل مختلفی دارد که در ادامه، یک نمای کلی از روند ثبت نام برای هر روش را ارائه می دهیم.

ثبت نام با ETS

در مرحله اول، دانشجویان تافل می توانند از طریق وب سایت ETS ثبت نام خود را تکمیل کنند. طبق گفته ETS، این روش، سریع ترین راه برای ثبت نام است و این سرویس در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس است.

همچنین، بسته به کشور محل اقامت شما، ممکن است روش ‌های تست متفاوتی پیش روی شما قرار بگیرند. به عنوان مثال، گزینه “مرکز آزمون” در اکثر کشورها موجود است. اما گزینه های آزمون حضوری و آنلاین فقط در کشورهای خاصی موجود است.

در ادامه دستورالعمل های گام به گام برای شروع فرآیند ثبت نام ETS آورده شده است.

ابتدا یک حساب ETS ایجاد کنید. شما می توانید این کار را با رفتن به صفحه اصلی ETS TOEFL و کلیک بر روی «اکنون ثبت نام کنید» انجام دهید. سپس در صفحه ورود، گزینه «ایجاد حساب کاربری» را انتخاب کرده و جزئیات مورد نیاز را پر کنید.

با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود دوباره وارد حساب کاربری خود شوید و سپس “ثبت نام” را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، گزینه هایی برای انتخاب مرکز آزمون تافل، نسخه خانگی یا نسخه حضوری خواهید داشت. با این حال، اگر در کشور شما امکان اجرای این روش ها وجود نداشته باشد، گزینه ‌های تست حضوری و خانگی برای شما ظاهر نمی ‌شوند.

روش تست ترجیحی، محل مرکز آزمون (در صورت وجود) و تاریخ آزمون ترجیحی خود را انتخاب کنید و روی «ادامه» کلیک کنید.

سپس، اطلاعات مهمی که در مورد آزمون ارائه می شود را بخوانید و کلیک کنید تا نشان دهید که اطلاعات را خوانده اید، درک کرده اید و برای ادامه فرآیند آماده هستید.

قسمت اطلاعات را با اطلاعات معتبر پر کنید.

مؤسساتی را که می ‌خواهید نتایج آزمون را با آن‌ها به اشتراک بگذارید، اضافه کنید.

در نهایت، اطلاعات ثبت نام خود را بررسی کنید، جزئیات پرداخت را وارد کنید و روی پرداخت کلیک کنید. پس از تأیید پرداخت، یک تأییدیه ایمیل دریافت خواهید کرد.

ثبت نام تلفنی

دانشجویان می توانند از طریق تلفن در آزمون تافل ثبت نام کنند. قبل از شروع این روش ثبت نام، باید تمام جزئیات و مدارک لازم را در دسترس داشته باشید. مدارک لازم شامل یک فرم معتبر شناسایی، دسترسی به اطلاعات شخصی (آدرس، نام کامل و تاریخ تولد) و یک روش پرداخت معتبر است.

برای تکمیل ثبت نام تلفنی متقاضیان آزمون تافل بسته به موقعیت مکانی خود باید با شماره های زیر تماس بگیرند. سپس مراحل ارائه شده توسط اپراتور را دنبال کنند.

تا ساعت 17 (زمان محلی مرکز آزمون در روز قبل از آزمون) می توانید تلفنی ثبت نام کنید..

  • محل تست
  • شماره تلفن
  • ایالات متحده
  • +1-443-751-4862
  • جزایر ویرجین ایالات متحده
  • 1-800-GO-TOEFL (1-800-468-6335)
  • پورتوریکو یا کانادا

تلفن مرکز ثبت نام منطقه ای (RRC). جزئیات در صفحه “تماس با ما” تافل موجود است.

همه مکان های دیگر

تلفن مرکز ثبت نام منطقه ای (RRC). جزئیات در صفحه “تماس با ما” تافل موجود است.

ثبت نام از طریق ایمیل

همچنین، دانشجویان می توانند ثبت نام آزمون تافل را از طریق ایمیل تکمیل کنند.

برای این روش باید فرم آنلاین رسمی موجود در وب سایت ETS را پر کنید. همچنین، باید کدهای دقیق موسسه، کشور و زبان مادری خود را وارد کنید. تمام این جزئیات از طریق وب سایت ETS نیز در دسترس است.

پس از پر کردن فرم، می توانید سند را به همراه روش پرداخت دلخواه خود به ETS ایمیل کنید. مرکز آزمون شما، باید فرم ثبت نام تکمیل شده شما را حداقل 4 هفته قبل از برگزاری آزمون دریافت کند.

هر متقاضی که از ایالات متحده، جزایر ویرجین ایالات متحده، پورتوریکو و کانادا برای ثبت نام در آزمون ایمیل ارسال می کند، باید آدرسی را که با روش پرداخت درج شده در فرم ثبت ‌نام مطابقت دارد، ایمیل کند.

با این حال، متقاضیان آزمون تافل مستقر در خارج از این کشورها باید به مرکز محلی آزمون در کشور یا شهر خود ایمیل بزنند. تمام جزئیات لازم مرکز ثبت نام منطقه ای کشورهای مختلف در وب سایت ETS موجود است.

قبل از ثبت نام آزمون تافل به چه چیزهایی نیاز است؟

قبل از شروع فرآیند ثبت نام آزمون تافل، دانشجویان باید اطلاعات صحیح و جزئیات مدارک خود را ارائه دهند. عدم ارائه اطلاعات دقیق و معتبر می تواند روند ثبت نام را کندتر کند. همچنین، هزینه ثبت نام دیرکرد و هزینه های زمان بندی مجدد نیز ممکن است اعمال شود.

در ادامه، هر آنچه را که برای ثبت نام نیاز دارید را برای شما آورده ایم :

روش پرداخت صحیح

در حال حاضر دانشجویان می توانند از روش های مختلفی برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل استفاده کنند. در طول ثبت نام، از شما خواسته می شود که یک روش پرداخت معتبر برای تکمیل فرآیند ارائه دهید. با این حال، روش های مختلفی بر اساس نحوه ثبت نام پذیرفته می شود. به عنوان مثال، هنگام تکمیل ثبت نام از طریق وب سایت ETS در مقایسه با ثبت نام تلفنی، گزینه های پرداخت بیشتری دارید.

جدول زیر تمامی روش های پرداخت پذیرفته شده برای هر روش ثبت نام را نشان می دهد.

  • روش ثبت نام
  • گزینه های پرداخت
  • حساب ETS
  • کارت اعتباری/دبیت، چک الکترونیکی، پی پال
  • ایمیل
  • کارت اعتباری/دبیت، چک الکترونیکی
  • تلفن
  • کارت اعتباری/دبیت، چک الکترونیکی
  • ارائه مدرک شناسایی معتبر

تمامی دانشجویانی که ثبت نام تافل را تکمیل می کنند باید هویت خود را با یک مدرک شناسایی معتبر تایید کنند. الزامات شناسه پذیرفته شده برای هر کشور متفاوت است و می توانید وب سایت ETS را برای فرم های شناسه صحیح بررسی کنید.

علاوه بر این، متقاضیان آزمون تافل باید در هنگام ثبت نام، املای دقیق نام خود را وارد کنند که با مدرک شناسایی مطابقت دارد. اگر نام در فرم ثبت نام و شناسه شما مطابقت نداشته باشد، نمی توانید در آزمون شرکت کنید و ممکن است بازپرداخت دریافت نکنید.

اگر اشتباهی در فرم ثبت نام خود داشتید و بعدا متوجه آن شدید، بلافاصله با خدمات مشتریان تافل تماس بگیرید تا آن را تغییر دهید. همچنین در صورت تغییر نام در فاصله زمانی بین ثبت نام و تاریخ آزمون، با تافل تماس بگیرید.

در طول ثبت نام، متقاضیان آزمون تافل باید فرم شناسنامه انتخابی خود را طبق شرایط زیر ارائه دهند :

فقط اصل مدارک پذیرفته می شود و هیچ فتوکپی یا مدرک شناسایی که در تلفن همراه ارائه شود، پذیرفته نمی شود.

کارت‌های هویتی یا اسناد دولتی (مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی) به طور گسترده پذیرفته می شوند.

اسناد منقضی شده قابل استفاده نیستند. تاریخ انقضای مدرک شناسایی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که تا روز آزمون شما معتبر هستند.

بر روی تمام مدارک پذیرفته شده باید نام کامل و تاریخ تولد شما درج شده باشند. همچنین متقاضیان آزمون تافل باید نام دقیق و تاریخ تولد را همانطور که در شناسنامه درج شده است وارد کنند.

سند باید حاوی یک عکس جدید و واضح باشد.

مدرک شناسایی باید دارای امضای واضح شما باشد. متقاضیان آزمون تافل باید امضایی مطابق با امضای مندرج خود در مدارک دیگر خود را ارائه دهند.

راهنمایی های بیشتر در مورد شرکت در آزمون تافل

هنگام ثبت نام در آزمون تافل، متقاضیان آزمون باید اطلاعات مربوطه را مطالعه کرده و با شرایط و ضوابط موافقت کنند.

در این شرایط و ضوابط، شرایط آزمون گنجانده شده است و متقاضیان آزمون تافل هنگام آماده شدن برای آزمون باید از این موارد آگاه باشند.

همچنین، این سند حاوی توصیه‌ های مفیدی است که می‌ توانید قبل از انتخاب تاریخ امتحان دنبال کنید. برخی از این اطلاعات شامل موارد زیر می شوند :

زودتر ثبت نام کنید تا بتوانید به طور کامل برای آزمون آماده شوید. تاریخ های آزمون، تا شش ماه قبل از روز آزمون در دسترس می باشند.

چک کردن حساب ETS خود در هفته و روز قبل از آزمون برای بررسی جزئیات شخصی و تأیید تاریخ آزمون امری مهم است. زیرا ممکن است اطلاعاتی مانند نام ساختمان و زمان دقیق تغییر کنند.

با در نظر گرفتن برنامه های خود در آزمون شرکت کنید تا بتوانید هنگام درخواست برای کالج ها یا دانشگاه ها نمرات خود را در نظر بگیرید.

در صورت شرکت در آزمون خانگی، یک منطقه آزمایش با تجهیزات صحیح راه اندازی کنید. متقاضیان آزمون تافل باید از شرایط دقیق آزمون خانگی آگاه باشند. عدم رعایت این موارد می تواند منجر به هزینه های اضافی یا لغو آزمون شود.

آمادگی برای امتحان

هنگامی که تاریخ، زمان و مکان آزمون تافل را رزرو کردید، می توانید آماده سازی را شروع کنید. قبل از امتحان، متقاضیان آزمون تافل می توانند به طیف وسیعی از موارد دسترسی داشته باشند. این موارد شامل مقالات گذشته، مطالب درسی آنلاین، کتاب های آمادگی برای آزمون و سمینارها و گفتگوهای آنلاین است.

علاوه بر این، تافل یک برنامه اختصاصی دارد که دانشجویان می توانند آن را دانلود کنند. در این برنامه، می ‌توانید مطالب مفید و کاربردی را برای آمادگی بیشتر در دسترس داشته باشید.

آزمون تافل، متقاضیان را در مورد توانایی آن‌ها در درک و استفاده از زبان انگلیسی در یک محیط آکادمیک آزمایش می کند. به طور کلی، شما در چهار زمینه اصلی خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن آزمایش می شوید.

روش های شرکت در آزمون تافل

در روز آزمون، متقاضیان باید مراحل خاصی را دنبال کنند تا مطمئن شوند که می ‌توانند به راحتی در امتحان شرکت خواهند کرد. اما اگر در یک مرکز به صورت حضوری و یا به صورت خانگی امتحان دهید، روند متفاوت خواهد بود. در ادامه، برخی از مواردی را که باید انتظار داشته باشید و خود را برای آن‌ها آماده کنید را به اشتراک می گذاریم.

آزمون حضوری تافل

اگر در یک مرکز به صورت حضوری در آزمون تافل شرکت می کنید، باید موارد زیر را در روز آزمون به همراه داشته باشید :

شناسه فیزیکی که در مراحل ثبت نام استفاده کرده اید.

پرینت تاییدیه (فقط برای متقاضیان آزمون تافلی که در آزمون حضوری شرکت می کنند.)

مداد و پاک کن (فقط برای متقاضیان آزمون تافلی که در آزمون حضوری شرکت می کنند.)

سپس، هنگامی که به مرکز آزمون انتخابی خود رسیدید، مراحل زیر را طی کنید :

زمانی که متقاضیان آزمون تافل به مرکز آزمون انتخابی خود می رسند، مورد بررسی قرار می گیرند و مدرک شناسایی فیزیکی خود را ارائه می دهند.

متقاضی فرآیندهای امنیتی را طی می کنند و بررسی می کند که همه تجهیزات (هدفون و میکروفون) کار می کنند.

در نهایت، شما در آزمون شرکت می کنید و پس از پایان امتحان مراحل بررسی لازم را انجام می دهید.

آزمون تافل به روش خانگی

از طرف دیگر، اگر متقاضی بخواهد در خانه، آزمون تافل خود را ارائه دهد، مراحل مختلفی را در روز امتحان باید طی کند. قبل از شروع آزمون بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر، متقاضیان آزمون تافل باید تجهیزات صحیح وجود داشته باشند.

همچنین، شما باید یک فضای مناسب برای آزمون فراهم می کند.

متقاضی فقط می ‌تواند با استفاده از دسکتاپ یا لپ‌ تاپ در آزمون شرکت کند و باید به بلندگو، میکروفون، مانیتور و دوربین دسترسی داشته باشد. همچنین به یک خودکار، مداد، کاغذ و صندلی و رومیزی مناسب نیاز دارید.

علاوه بر این، متقاضیان آزمون تافل فقط می توانند در مرورگرهای فایرفاکس یا گوگل کروم در آزمون شرکت کنند. همچنین باید سیستم مرورگر تست امن ETS را قبل از آزمون نصب کنید. این سیستم از وب سایت رسمی ETS در دسترس است.

در نهایت، متقاضیان آزمون تافل باید یک محیط مناسب را در اتاقی با درهای بسته آماده کنند. همچنین دوربین باید رو به درب ورودی باشد و نمی توانید در مکان های عمومی مانند کتابخانه یا کافه امتحان بدهید. تا زمانی که شما امتحان را کامل می کنید، افراد دیگری مجاز به حضور در محیط نیستند.

پرداخت آزمون تافل

پرداخت با ویزا کارت

سؤالات متداول

1. آیا برای شرکت در آزمون نیاز به لاگین تافل است؟

خیر، دانشجویان می توانند برای شرکت در آزمون تافل از طریق تلفن و ایمیل بدون ورود رسمی ثبت نام کنند. اما هر دانش آموزی که بخواهد از طریق وب سایت ETS ثبت نام کند، باید یک حساب کاربری در سایت ایجاد کند.

2. کجا می توانم برای آزمون ثبت نام کنم؟

در حال حاضر متقاضیان می ‌توانند برای شرکت در آزمون تافل در منزل از طریق دسکتاپ، موبایل یا تلفن ثبت ‌نام کنند. متقاضیان آزمون تافل نمی توانند به صورت حضوری در یکی از مراکز آزمون محلی ثبت نام را تکمیل کنند.

3. هزینه آزمون تافل چقدر است؟

هزینه ثبت نام آزمون 190 دلار است. دانشجویان این هزینه را پس از تکمیل سایر مراحل ثبت نام پرداخت می کنند و سپس امکان ورود به آزمون تافل را خواهند داشت. با این حال، هزینه های اضافه دیرکرد می تواند به دلایل مختلفی از جمله ثبت نام دیرهنگام و زمان بندی مجدد اعمال شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT