نحوه خرید با پی پال

نحوه خرید با پی پال با کمترین کارمزد

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پال، یکی از امن ترین و سریع ترین روش های انتقال پول در فضای اینترنت می باشد. تمام کسانی که آشنایی کلی با پرداخت های آنلاین ارزی دارند، قطعاً نام پی پال را شنیده اند. این شرکت آمریکایی، محبوبیت زیادی در میان کاربران اینترنتی دارد. این شرکت، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و در حالت کلی، افتتاح حساب پی پال برای کاربران بسیار راحت است، ولی از آنجایی که متاسفانه کشور ایران با محدودیت های مالی بین المللی مواجه است، افرادی که تمایل دارند حساب پی پال افتتاح کرده و از خدمات آن استفاده کنند، باید به نکات مهمی توجه نمایند. شما می توانید بدون نیاز به افتتاح حساب پی پال نیز نسبت به ثبت سفارش در زمینه خرید با پی پال و یا شارژ حساب پی پال و انتقال پول با پی پل از طریق خدمات مجموعه اول پرداخت بهره مند شوید. در این مقاله به نحوه خرید با پی پال می پردازیم.

خرید با پی پال

نحوه خرید با پی پال

اول پرداخت پیشنهاد می کند در صورتی که نیاز ضروری به ایجاد اکانت پی پال نداشته باشید و صرفا به صورت محدود نیاز به پرداخت پی پالی دارید، با ثبت سفارش پرداخت پی پالی روی وبسایت، انجام سفارش را به تیم اول پرداخت بسپارید. شناخته ترین فعالیت های این حوزه شامل موارد زیر است:

شارژ حساب پی پال

پرداخت هزینه خرید از سایت های فروش خارجی مثل ebay, Etsy, …
دریافت و ارسال (Send and receive) پول پی پالی به ایران
پرداخت هزینه فاکتور PayPal invoice برای وبسایت های فروش هاست و دامنه خارجی مثل Hetzner, Joker, ..
پرداخت حق عضویت سایتهای خارجی
پرداخت و دریافت کارمزد دونیت Donate برای اکانت های استریمر سایت توویچ Twitch
شارژ اکانت پنل ارسال ایمیل انبوه mailcheap ، mailchimp، smtp2go
نقد کردن طراحی های گرافیکی کارت ویزیت، لوگو، بنر، footage، فروش عکس در سایت فری پیک و پی ان جی تری
نقد کردن درآمد اکانت های اینترنتی مثل یوتیوب youtube و twitch.tv
نقد کردن درآمد فریلنسری freelancer برای فعالیتهای برنامه نویسی، طراحی گیم، طراحی های گرافیکی، طراحی تم ورد پرس، درآمد فروش محصول روی سایت فایور fiverr

تبدیل پی پال به ریال

شرکت پی پال حساسیت بسیار زیادی روی کاربران داخل ایران دارد، و قوانین سخت گیرانه ای در مورد ایران وضع نموده است و در صورت مشاهده ی هرگونه ردی از ایران و استفاده از “آی پی” آن، حساب فرد را بلوکه می کند. برای افتتاح حساب پی پال، مشابه گشایش حساب بانکی، لازم است که هویت فرد و محل اقامت وی احراز شود؛ ولی به دلیل اینکه امکان افتتاح حساب با کارت های اعتباری همانند ویزا کارت و مستر کارت نیز وجود دارد، شما می توانید با استفاده از کارت های اعتباری و یک اکانت غیر ایرانی، حساب پی پال باز کنید.

انواع حساب پی پل

توجه نمایید پی پال دارای دو نوع حساب: personal و Business است و کاربران بر حسب نیاز خود و کاربرد حساب مورد نظرشان، می توانند یکی از آن دو را انتخاب کنند. در مرحله ی بعد، شما باید یک حساب بانکی و یا کارت اعتباری را به اکانت خود متصل کنید. این فعالیت، وریفای کردن ( Verify ) حساب پی پال نامیده می شود و بعد از آن، شما می توانید تراکنش های مورد نظرتان را انجام دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT