سرمایه گذاری و کسب درآمد

نحوه سرمایه گذاری و کسب درآمد روزانه

زمان مطالعه 11 دقیقه

آیا تا به حال فکر کرده اید که “افراد ثروتمند” چه رازهایی را از عموم مردم پنهان می کنند؟ چگونه است که برخی از مردم چندین رقم شش رقمی در سال دریافت می کنند، در حالی که برخی دیگر با چک دستمزد زندگی می کنند تا تمام زندگی خود را پرداخت کنند؟ سرمایه گذاری و کسب درآمد را با این روش ها می توان انجام داد.

اینها فقط نظرات شخصی ما است.  سلب مسئولیت اول پرداخت نسبت به استفاده از این سایت ها اعلام می شود. اطلاعات در این مقاله صرفا جهت معرفی این سایت ها است.

در حالی که برخی از آن به در دسترس بودن شغل، هزینه زندگی و تورم مربوط می شود، اما این راه حل نیست. ثروتمندان نیز باید با آن متغیرها کنار بیایند. علاوه بر این، برخی افراد در ثروت به دنیا می آیند، در حالی که برخی دیگر برای خود ثروت ایجاد می کنند.

امروز، ما قصد داریم در مورد ایجاد ثروت روزانه با سرمایه گذاری زمان و پول خود در جریان های درآمد غیرفعال صحبت کنیم. زمان آن فرا رسیده است که پولی که به سختی به دست آورده اید برای تغییر به نفع شما کار کند.

سرمایه گذاری یعنی همین. این در مورد داشتن یک جهش علمی از ایمان است که پولی که سرمایه گذاری می کنید پاداش های مثبتی را به شما خواهد داد. بعضی روزها، این یک ریسک است. ترفند این است که بدانید چگونه روزانه سرمایه گذاری کنید و درآمد کسب کنید.

زمانی را به یاد می‌آوریم که به اندازه کافی از حقوق و دستمزد زندگی می‌کردیم تا سبک زندگی را چک کنیم و چیزی برای نشان دادن آن نداشتیم. بنابراین، تصمیم گرفتیم در مورد چگونگی سرمایه گذاری برای کسب درآمد سریع تحقیق کنیم. یادگیری همه گزینه های مختلف موجود برای سرمایه گذاری و کسب سود روزانه جالب بود.

اگر شما هم مثل ما هستید و می‌خواهید پولتان به جای آن برای شما کار کند، همه راه‌هایی را که می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید، در نظر بگیرید. خوشبختانه فرصت های سرمایه گذاری برای کسب سود روزانه کم نیست.

توجه: والدین پرداخت در خانه اطلاعات کلی آموزشی را در مورد موضوعات مختلف در این وب سایت به عنوان یک سرویس عمومی ارائه می دهند که نباید به عنوان مشاوره مالی، املاک، سرمایه گذاری یا حرفه ای تلقی شود.

روش های غیرفعال برای سرمایه گذاری و کسب درآمد روزانه

با توجه به ماهیت سرمایه گذاری ها، مسلم است که پول شما می تواند در هر روز افزایش یا کاهش یابد. برای مشاهده درآمد روزانه، انتخاب هوشمندانه ای است که سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید تا به طور غیر فعال درآمد کسب کنید.

1.سرمایه گذاری و کسب درآمد Fundrise

اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بوده اید، Fundrise ممکن است برای شما مناسب باشد.

Fundrise یک شرکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات برای گزینه های املاک خصوصی است. این شرکت معتقد است که گزینه‌های بازده سرمایه‌گذاری بالا را برای افراد به منظور دریافت پاداش‌های مشابه سرمایه‌گذاران حرفه‌ای ارائه می‌کند. با توجه به اینکه املاک و مستغلات بارها و بارها به دنبال آن هستند، Fundrise سرمایه گذاری با یک سبد هزینه کم را آسان می کند.

تصمیم به سرمایه گذاری در املاک تجاری یا مسکونی بگیرید و شروع به ساختن سبد سهام خود کنید. بر اساس کارمزدهای پایین از Fundrise، بازگشت سرمایه بیشتری دریافت کنید. سرمایه گذاران سالانه 0.15٪ کارمزد می پردازند که می تواند چشم پوشی کند. همچنین هزینه مشاوره استاندارد 0.85٪ سالانه وجود دارد.

2.سرمایه گذاری و کسب درآمد Acorns

اگر به گزینه های سرمایه گذاری خودکار علاقه مند هستید، Acorns موارد زیادی را برای در نظر گرفتن دارد.

Acorns یک شرکت سرمایه گذاری خرد و روبو با پنج گزینه سبد سرمایه گذاری برای انتخاب است. سرمایه گذاری را با حداقل 5 دلار شروع کنید. تغییرات اضافی خود را در پورتفولیوهای متنوع، سرمایه گذاری های آموزشی و موارد دیگر سرمایه گذاری کنید. همچنین اکانت های سرمایه گذاری کودکان را ارائه می دهد تا بتوانید به آنها کمک کنید برای آینده برنامه ریزی کنند.

هیچ حق کمیسیونی وجود ندارد. با این حال، هزینه های نگهداری حساب از 1 تا 5 دلار در ماه وجود دارد. نحوه سرمایه گذاری و کسب درآمد روزانه با پشتیبانی هدایت شده Acorns را بیاموزید و شاهد رشد درآمد خود باشید.

3. Wealthsimple

Wealthsimple یک شرکت کانادایی است که به روشی خودکار برای سرمایه گذاری آنلاین و کسب درآمد روزانه معتقد است. از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایه‌گذاری خودکار تغییر یدکی و پس‌انداز سود بالا اشاره کرد.

وجوهی را که می خواهید سرمایه گذاری کنید اضافه کنید و Wealthsimple آن پول را به سهام در سراسر بازار سهام متنوع می کند. شما سطح ریسکی را که می خواهید در آن شرکت کنید انتخاب می کنید و شرکت بقیه کارها را برای شما انجام می دهد. از گزینه هایی مانند سپرده گذاری خودکار، سرمایه گذاری مجدد سود سهام، و تعادل مجدد خودکار برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری خود استفاده کنید.

Wealthsimple یک شرکت سرمایه گذاری بدون کمیسیون است. از بین سه سطح حسابی که می خواهید در آن واریز کنید، انتخاب کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که هزینه های اکانت متفاوت خواهد بود.

4.سرمایه گذاری و کسب درآمد M1 Finance

M1 Finance یک بازار سرمایه گذاری آنلاین است که حول محور سرمایه گذار است. ویژگی های اتوماسیون و هزینه های حساب کم را ارائه می دهد. به سرمایه گذاری های بلندمدت اعتقاد دارد، به این معنی که تجارت روزانه برجسته نیست.

پول را به صورت رایگان در یک اکانت M1 سرمایه گذاری کنید و آن را برای نگهداری خودکار تنظیم کنید. سهامی را که می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید انتخاب کنید یا پورتفولیویی را انتخاب کنید که توسط یک متخصص سرمایه گذاری ایجاد شده است. از وجوه برای سرمایه گذاری در سهام کسری نیز استفاده کنید.

هیچ هزینه نگهداری اکانت با M1 Finance وجود ندارد. این یک پلتفرم سرمایه گذاری رایگان است. با استفاده از برنامه یا آنلاین به راحتی یک اکانت کاربری راه اندازی کنید.

5.سرمایه گذاری و کسب درآمد Crowdstreet

CrowdStreet یک شرکت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا پول خود را در فرصت های سرمایه گذاری تجاری متنوع قرار دهند.

انتخاب کنید که می خواهید وجوه شما چگونه سرمایه گذاری شود، خواه متنوع باشد، گزینه های مستقیم املاک و مستغلات باشد یا توسط یک مدیر سرمایه گذاری طراحی شده باشد. مدیران سرمایه گذاری به شما در مورد چگونگی سرمایه گذاری و کسب درآمد روزانه توصیه می کنند.

اکثر فرصت های سرمایه گذاری به حداقل سپرده 25000 دلاری نیاز دارند. فقط سرمایه گذاران معتبر می توانند روی پلتفرم سرمایه گذاری کنند. هیچ هزینه ای برای افتتاح اکانت در CrowdStreet وجود ندارد، اما بر اساس نوع سرمایه گذاری که انتخاب می کنید، کارمزدی بین 1 تا 2.75 درصد وجود دارد.

6. Roofstock

سرمایه گذار برای اولین بار می تواند با گزینه های سرمایه گذاری املاک و مستغلات موفقیت داشته باشد.

Roofstock شرکتی است که به سرمایه گذاران جدید و مدیران دارایی با تجربه جهانی اجازه می دهد تا در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاران می توانند املاک مسکونی را از هر کجای دنیا خریداری کنند و صاحب آن شوند.

املاک موجود را جستجو کنید، ملک مورد نظر خود را تجزیه و تحلیل کنید، یک پیشنهاد رایگان ارائه دهید و یک ملک سرمایه گذاری را ببندید.

Roofstock هزینه ای معادل 0.5٪ از قیمت قرارداد یا 500 دلار (هر کدام بالاتر باشد) دریافت می کند.

7. Robinhood

سرمایه گذاری و کسب درآمد

سرمایه گذاری و کسب درآمد

نام گویای همه چیز است. ثروتمندان تنها کسانی نیستند که می توانند با این شرکت سرمایه گذاری کنند.

Robinhood محصولات مالی ایجاد می کند که به هر کسی کمک می کند تا با سرعت خودش سرمایه گذاری کند. این شرکتی است که تلاش می‌کند به همه افراد، بدون توجه به وضعیت اجتماعی-اقتصادی فعلی‌شان، توانایی دسترسی به بازارهای مالی را بدهد.

گزینه های سرمایه گذاری با حداقل 1 دلار و بدون نیاز به حداقل مانده اکانت شروع می شود. سهام کسری را ارائه می دهد تا بتوانید مقدار مورد نظر خود را سرمایه گذاری کنید و سپس شرکت آن دلارها را به بخش هایی از یک سهم کامل تبدیل می کند.

Robinhood یک سرویس معاملاتی بدون کمیسیون است، بنابراین هیچ هزینه ای بابت پولی که به دست می آورید پرداخت نخواهید کرد. پاداش ثبت نام شامل سهام شگفت انگیزی است که پس از لینک دادن یک اکانت بانکی در اکانت شما ظاهر می شود.

8.سرمایه گذاری و کسب درآمد Stash

این یک انتخاب عالی برای گزینه های سرمایه گذاری آسان برای هر کسی است.

Stash گزینه های سهام کسری را با فرصت های سرمایه گذاری زیر 5 دلار ارائه می دهد. این یک سایت تجارت سرمایه گذاری بلند مدت است. از بین چندین طرح موجود برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، نوع سرمایه گذاری را انتخاب کنید و هر طور که می خواهید سرمایه گذاری کنید. از کارت برگشت سهام استفاده کنید، که به شما امکان می دهد برای هزینه های خود سهام به دست آورید.

Stash همچنین مهمانی های مکرر سهام را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند سهام کسری از سهام را بدست آورند. هزینه های نگهداری از 1 دلار در ماه شروع می شود و بر اساس طرحی که انتخاب می کنید تا 9 دلار در ماه متغیر است.

9.سرمایه گذاری و کسب درآمد Masterworks

اگر از طرفداران هنر هستید و از شاهکارهای منحصر به فرد قدردانی می کنید، پس علاقه مند به سرمایه گذاری با Masterworks خواهید بود.

Masterworks یک گزینه سرمایه گذاری برای افراد برای سرمایه گذاری در شاهکارهایی است، مانند آثار هنری پابلو پیکاسو، اندی وارهول، کلود مونه و بسیاری دیگر. هر شاهکار فرصتی برای سهام ارائه می‌کند که در آن سرمایه‌گذاران سهمی از اثر هنری را دریافت می‌کنند که پس از فروش آن اثر، از آن سود می‌برند.

Masterworks بر اساس روندها و شتاب فعلی هنرمندان، آثار هنری را برای سرمایه گذاری ارائه می دهد. شما روی سهمی از قطعه سرمایه گذاری می کنید و 3 تا 10 سال صبر می کنید تا Masterworks قطعه را قبل از جمع آوری درآمد شما بفروشد. پس از دریافت کارمزد Masterworks که 1.5% کارمزد سالانه و 20% سود است، درآمدهای متناسب را جمع آوری می کنید.

همه گزینه های سرمایه گذاری شامل آثار هنری با تراشه آبی است. برای ثبت نام، اعضای جدید باید درخواست دعوت کنند و قبل از اینکه اجازه دسترسی به پلتفرم را پیدا کنند، مصاحبه را انجام دهند.

راه های پیشگیرانه برای سرمایه گذاری و کسب سود روزانه

راز ایجاد یک درآمد شش رقمی با سرمایه گذاری این است که اکنون وقت بگذارید و بعداً از مزایای آن بهره مند شوید. ما شخصاً برای کسب و کارمان زمان و پول گذاشته ایم و معتقدیم این بهترین راه برای سرمایه گذاری آنلاین و کسب درآمد روزانه است. در اینجا چند گزینه وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش درآمد خود نیز استفاده کنید.

10. روی یادگیری یک مهارت جدید سرمایه گذاری کنید

زمانی که ما برای اولین بار از شغل اداری 9 تا 5 خود استعفا دادیم، به این دلیل نبود که مقدار زیادی پول پس انداز کرده بودیم یا یک تجارت سودآور که درآمدی به همراه داشت. این به این دلیل بود که برای یادگیری برخی از مهارت‌ها سرمایه‌گذاری کرده بودیم که کسب‌وکارهای دیگر به ما پول می‌دادند.

خدمات محتوا همیشه تخصص ما بوده است – برای نوشتن آزاد، کمک به وظایف وب سایت مجازی، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، تصحیح و موارد دیگر دستمزد دریافت کرده ایم. همه اینها خدمات قابل قبولی هستند که ارزش پول را دارند.

اما راز این است که ما می‌توانیم از این خدمات با مشتریان خود استفاده کنیم و در عین حال ایجاد کسب‌وکار خود را یاد بگیرام. من همیشه می دانستیم که اگر کسی به ما پول بدهد تا کاری برای کسب و کارش انجام دهیم، پس کسب و کارش باید ارزشش را داشته باشد. بنابراین، تقویت مهارت هایمان و یادگیری نحوه ارائه خدمات مجازی یک سرمایه گذاری زمانی و مالی شگفت انگیز برای ما بود.

علاوه بر این، اوایل فهمیدیم که زمان ما محدود است. برای اینکه زمان بیشتری را روی کسب و کار خود متمرکز کنیم، برخی از کارهای نوشتن خود را به صورت فرعی واگذار کردیم. به این ترتیب می‌توانستیم مطمئن شویم که در حالی که یک کسب‌وکار را از ابتدا می‌سازیم، یک چک حقوق همچنان وارد می‌شود.

سرمایه گذاری روی یک مهارت جدید سرمایه گذاری روی خودتان است تا امکان کسب درآمد روزانه بیشتر را افزایش دهید. برنامه های گواهی کوتاه زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا موفقیت خود را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات سریع پیگیری کنید.

این نوع سرمایه گذاری بر اساس تمایل شما به استفاده از خودتان برای کسب درآمد روزانه، پاداش هایی را برمی گرداند.

11. یک سایت Niche راه اندازی کنید

سرمایه گذاری و کسب درآمد

سرمایه گذاری و کسب درآمد

در حین ارائه خدمات، اولین سایت niche خود را راه اندازی کردیم. و سپس یک سایت دیگر. و سپس دیگری. ما حتی مطمئن نیستیم که در حال حاضر چند نفر داریم. اما چیزی که در مورد آن مطمئن هستیم این است که راه اندازی یک سایت خاص، سودآورترین سرمایه گذاری شماره 1 ما در تمام زندگی بوده است.

به عنوان یک بازاریاب محتوا، شروع به کار ممکن است کمی طول بکشد. همه ما می دانیم که زمان پول است، بنابراین روی موارد آموزشی سرمایه گذاری کنید که به شما کمک می کند سریعتر شروع کنید. علاوه بر این، همه افراد با فناوری آشنا نیستند یا نمی دانند که چگونه یک وب سایت ساده طراحی کنند. این کاملاً اشکالی ندارد زیرا می‌توانید در مکان‌هایی مانند Fiverr روی فریلنسرها سرمایه‌گذاری کنید تا در موارد زیر کمک بگیرید:

. راه اندازی وب سایت شما

. طراحی لوگو

. تحقیق در مورد کلمات کلیدی

. نوشتن مطالب

. و خیلی بیشتر

روشی که یک سایت niche درآمد روزانه با مارکتینگ وابسته ایجاد می کند ساده است. اکنون برای ایجاد محتوای مفید در مورد موضوعاتی مانند “بهترین صندلی ماشین برای کودکان 3 ساله” وقت صرف می کنید. در آن مقاله، لینک هایی را به شرکت های وابسته مانند آمازون درج می کنید. وقتی کسی مقاله شما را می‌خواند، روی لینکی به آمازون کلیک می‌کند، و هر چیزی را در این پلتفرم در عرض 24 ساعت خریداری می‌کند (نه فقط صندلی ماشینی که شما توصیه کرده‌اید)، از خرید او پورسانت دریافت می‌کنید. بسیاری از شرکت های وابسته حداکثر 90 روز برای معرفی شما برای خرید چیزی و اعطای کمیسیون به شما فرصت دارند!

با راه اندازی یک سایت خاص و کسب درآمد از طریق وب سایت خود، روزانه سرمایه گذاری کنید و درآمد کسب کنید. نمی توانیم به شما بگوییم که چقدر زندگی ما را تغییر داده است.

12. یک کسب و کار اینترنتی سودآور بخرید

شروع یک کسب و کار از صفر می تواند طاقت فرسا باشد. به خصوص اگر قبلاً آن را انجام نداده باشید. در حالی که شروع یک کسب و کار آنلاین نسبتاً پیچیده تر از یک کسب و کار محلی است، اما هنوز یک فرآیند یادگیری است!

اگر می‌خواهید فوراً شروع به کار کنید و درآمد کسب کنید، در مورد مشاغل آنلاینی که می‌خواهید در آن سرمایه‌گذاری کنید تحقیق کنید و آن مشاغل را بخرید.

سایت هایی مانند Flippa را بررسی کنید، یک بازار آنلاین که در آن می توانید مشاغل آنلاین موجود برای خرید را پیدا کنید. شما می توانید از بین مشاغلی مانند فروشگاه های آمازون FBA، خدمات دیجیتال، وبلاگ ها، برنامه ها و موارد دیگر یکی را انتخاب کنید.

به گفته فلیپا، دارایی های دیجیتالی بیشتر از خانه ها هستند. خرید کسب‌وکارهای آنلاین برای کارآفرینان، افراد مزدور و دیگر صاحبان کسب‌وکار آنلاین بسیار مناسب است.

گلوله برفی سرمایه گذاری های خود را برای کسب درآمد سریع

سرمایه گذاری برای همه یکسان نیست. گزینه های سرمایه گذاری فراوان و منحصر به فرد هستند. نحوه سرمایه گذاری و کسب درآمد روزانه با گلوله برفی سرمایه گذاری های خود را انتخاب کنید.

هرچه پول بیشتری سرمایه گذاری کنید، به طور بالقوه می توانید پول خود را افزایش دهید. در حالی که سرمایه‌گذاری می‌تواند ناشناخته‌های بسیاری را به همراه داشته باشد، اما اگر تلاش نکنید، نمی‌دانید که چگونه سرمایه‌گذاری برای شما کار خواهد کرد.

راه های متعددی را برای سرمایه گذاری بیابید که برای شما و نیازهای منحصر به فرد شما برای کسب سود روزانه مفید است. یک جهش ایمان داشته باشید و یک استراتژی سرمایه گذاری جدید را امتحان کنید. مهم نیست که چگونه سرمایه گذاری می کنید، مطمئن شوید که از قبل تحقیقات خود را انجام داده اید تا با اطمینان پول خود را در جایی که رشد می کند قرار دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT