فروش قالب های Canva خود در Etsy

نحوه فهرست کردن و فروش قالب های Canva خود در Etsy در 8 مرحله

زمان مطالعه 7 دقیقه

فروش قالب های Canva خود در Etsy. این سایت مکانی است که می توانید این کار را انجام دهید.

فروش قالب‌های Canva در Etsy یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال آنلاین است. قالب های دیجیتال Canva به راحتی ایجاد، فهرست بندی و فروش می شوند.

با این حال، کمی متفاوت از فروش یک آیتم فیزیکی در Etsy است. Etsy فهرست کردن قالب‌های Canva و بارگیری‌های دیجیتال را به راحتی امکان‌پذیر می‌کند.

اگر تا به حال فکر کرده اید که چه محصولات Canva را می توانید بفروشید، چگونه بهترین فهرست دیجیتال Etsy را ایجاد کنید، یا چگونه قالب های Canva خود را در Etsy بفروشید، در جای مناسبی هستید.

مرحله 1: طراحی Canva خود را ایجاد و ذخیره کنید

Etsy یکی از بهترین مکان های آنلاین برای فروش کارهای طراحی گرافیکی شماست. استفاده از Etsy یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال از فروش محصولات دیجیتال، مانند قالب‌های Canva است.

هنگام ساخت طرح‌های Canva برای فروش، قوانین فروش طرح‌های Canva را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برخلاف دستورالعمل‌های فروش Canva یا Etsy نیستید.

Canva را باز کنید و طرح خود را ایجاد کنید. در اینجا چند ایده برای ساخت و فروش پروژه های Canva آورده شده است:

  • Baby Shower Games
  • Wedding Invites
  • eBooks
  • Graduation Announcements
  • Dinner Menus
  • Printable Planners
  • Wall Art

هنگامی که طرح Canva خود را ایجاد کردید، آن را کپی کنید تا ایمن باشد و آن را به صورت PNG ذخیره کنید. به Share > Download > PNG > Download بروید. بعداً آن را در تصاویر فهرست خود آپلود خواهید کرد.

مرحله 2: درباره رقبای خود در Etsy تحقیق کنید

هنگامی که تصاویر شما از روندها پیروی می کنند یا متناسب با جایگاه شما هستند، فروش اقلام آنلاین اغلب آسان تر است. اگر در حال فروش منوهای پدیکور با فهرست تصاویری که شبیه پوستر موسیقی هوی متال هستند، علاقه چندانی دریافت نخواهید کرد. طرح های خود را به مخاطبان خود ارائه دهید.

در Etsy، محصولی را که می فروشید یا جایگاهی را که در آن می فروشید جستجو کنید. به مضامین ثابت در سایر فهرست‌ها و چیزهایی که خوب کار می‌کنند یا نمی‌کنند توجه کنید. رنگ‌ها، فونت‌ها، پس‌زمینه‌ها و مهم‌تر از همه، اطلاعات فهرست عکس‌ها را یادداشت کنید.

مرحله 3: تصاویر خود را برنامه ریزی کنید

وقتی از سایر عکس های فهرست یادداشت کردید، تصمیم بگیرید چه چیزی را به عکس خود اضافه کنید. Etsy حداکثر 10 تصویر در هر فهرست را امکان پذیر می کند. اگر می توانید باید از هر 10 اسلاید استفاده کنید و هر اسلاید را آموزنده و مفید کنید.

یک طرح 10 تصویری خوب شامل موارد زیر است:

. صفحه عنوان

. موارد استفاده محصول

. نحوه عملکرد محصول

. آنچه در دانلود گنجانده شده است

. سوالات یا صفحه تماس را دعوت کنید

. مدل های محصول

. ویژگی ها و مزایای محصول

. نمونه هایی از تغییرات

. اطلاعات دانلود دیجیتال یا هشدار

از آنجایی که الگوهای Canva مورد توجه هستند، مفید است که لوگوی Canva را در عکس های لیست خود قرار دهید. استفاده از مدل‌های واقعی در سراسر عکس‌های فهرست، فهرست شما را ارتقا می‌دهد و به مشتریان کمک می‌کند تا استفاده از آن را تجسم کنند.

مرحله 4: یک سند 10 صفحه ای Canva ایجاد کنید

Canva را باز کنید و Create a design > Custom size را انتخاب کنید و px2700 عرض و px2025 ارتفاع را انتخاب کنید.سپس Create a new design را انتخاب کنید تا بوم شما باز شود.

یک پس زمینه یا تم رنگی برای صفحه اول طرح خود ایجاد کنید. می توانید از عناصر Canva و ویژگی شفافیت برای ایجاد پس زمینه ظریف استفاده کنید. از دکمه Duplicate یا دکمه + Add Page برای اضافه کردن حداکثر 10 صفحه به سبک انتخابی خود استفاده کنید.

صفحات خود را طراحی کنید

تصویر فهرست صفحه عنوان شما باید شامل عنوان محصول و تصویری بزرگ و واضح از چیزی باشد که می فروشید. الگوی ذخیره شده PNG خود را با تب Uploads آپلود کنید و آن را به صفحه خود بکشید.

این صفحه همچنین مکان مناسبی برای قرار دادن لوگوی Canva است. با رفتن به Elements و جستجوی Canva می توانید آن را پیدا کنید. سپس آن را به طرح خود اضافه کنید. این اولین تصویری است که هر کاربر Etsy خواهد دید.

9 صفحه باقیمانده را ایجاد کنید تا با لیست برنامه ریزی شده شما مطابقت داشته باشد. مطمئن شوید که از فونت، طرح رنگ و سبک کلی برای هر صفحه استفاده می‌کنید.

فروش قالب های Canva خود در Etsy

فروش قالب های Canva خود در Etsy

برای ایجاد تصاویر تنوع، به الگوی طرح اصلی خود بروید و آن را کپی کنید. سپس یک تغییر ایجاد کنید—چگونه مشتریان شما می توانند الگو را ویرایش کنند. برای مثال، رنگ، فونت، نوع محصول – منوی پدیکور را به سالن ماساژ تغییر دهید. الگوی تنوع خود را به صورت PNG ذخیره کنید و در یکی از صفحات خود آپلود کنید.

نسخه اصلی و ویرایش شده را وارد کنید و از فلش های تب Elements برای نشان دادن انتقال استفاده کنید.

ماکت هایی از الگوی خود را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند نحوه استفاده از محصول را در زندگی واقعی ببینند. Canva در زیر تب Elements تعدادی ماکاپ داخلی دارد یا می توانید برخی از آنها را از Smartmockups یا سایت های دیگر دانلود کنید.

شما باید یک سلب مسئولیت درج کنید که هیچ کالای فیزیکی ارسال نخواهد شد و مشتری فقط یک کالای دیجیتالی دریافت خواهد کرد. طبق دستورالعمل های Etsy، محصولات دیجیتال قابل بازگرداندن یا بازپرداخت نیستند.

صفحه دیگری را اضافه کنید که برای محصول شما کمک، راهنمایی یا مشاوره ارائه می دهد. خدمات خوب به مشتریان فروش شما را بهبود می بخشد. اگر می‌خواهید جزئیات تماس شخصی را درج کنید یا فقط از طریق سیستم پیام‌رسانی Etsy در صورت نیاز به کمک، تماس بگیرید، این انتخاب شماست.

فروش قالب های Canva خود در Etsy

فروش قالب های Canva خود در Etsy

تمام 10 تصویر خود را پر کنید. اگر ایده‌های کافی ندارید، می‌توانید چندین صفحه مدل یا صفحه‌های تنوع داشته باشید تا موارد اضافی را پر کنید. پس از اتمام، به عنوان PNG ذخیره کنید تا مستقیماً در Etsy آپلود شود.

مرحله 5: طراحی کانوا خود را روی صفحه ضبط کنید

Etsy اجازه می دهد یک ویدیو در هر فهرست. ویدئو می تواند بین پنج تا 15 ثانیه باشد و بدون صدا منتشر می شود. فهرست‌های حاوی ویدیو به مشتریان بالقوه برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند و به آنها امکان می‌دهد نمای دیگری از محصول شما را ببینند.

برای فهرست‌های دیجیتال، می‌توانید ویدیویی از الگوی Canva خود ایجاد کنید که با برنامه‌های ضبط صفحه استفاده می‌شود و خودتان را در حال ویرایش الگوی Canva که می‌فروشید ضبط کنید. نکته اصلی در اینجا این است که مطمئن شوید که الگوی خود را در Canva کپی کرده اید، بنابراین همیشه الگوی اصلی را می فروشید و به طور تصادفی آن را ویرایش نمی کنید.

مرحله 6: ویدیوی خود را ویرایش کنید

می‌توانید ویدیوی خود را در Canva ویرایش کنید، اما اگر به ویرایشگرهای ویدیوی دیگر دسترسی دارید، می‌توانید ویدیوی جامع‌تری بسازید. ضبط صفحه خود را در نرم افزار ویرایش ویدیو یا Canva خود آپلود کنید و آن را ویرایش کنید تا محصول خود را در حال استفاده نشان دهید.

از ویرایشگر ویدیو برای کاهش، سرعت بخشیدن، یا برش و جابجایی قطعات استفاده کنید، تا در حد مجاز طول ویدیو Etsy قرار گیرد. ابعاد را همانند تصاویر نگه دارید: 2700px X 2025px.

ویدیوی خود را به عنوان MP4 در همان پوشه ای که تصاویر لیست شما ذخیره می شود، ذخیره کنید.

مرحله 7: با لینک Canva PDF ایجاد کنید

قالب Canva شما فقط با یک لینک قابل دسترسی است، اما Etsy به شما اجازه نمی دهد لینک هایی را برای دانلودهای دیجیتال آپلود کنید، بنابراین باید از یک حفره استفاده کنید. در عوض، می‌توانید یک فایل PDF که حاوی لینک به الگوی Canva شما است، آپلود کنید.

الگوی Canva را که می‌فروشید باز کنید—توصیه می‌شود همیشه یک نسخه تکراری در Canva نگه دارید. به اشتراک گذاری > لینک الگو بروید، سپس در منوی بعدی گزینه Copy را انتخاب کنید. با این لینک، هر کسی می تواند یک نسخه تکراری از طرح Canva شما را باز کند و بدون ایجاد اختلال در فایل اصلی، آن را ویرایش کند.

یک طرح جدید Canva را باز کنید تا بتوانید یک PDF در Canva ایجاد کنید. لازم نیست طراحی پیچیده باشد، فقط عنوان محصول دانلود شده، اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از آن، و سپس، لینکی به قالب Canva شما.

فروش قالب های Canva خود در Etsy

فروش قالب های Canva خود در Etsy

برای افزودن هایپرلینک به Canva، متن لنگر خود را تایپ کنید، سپس متن را برجسته کرده و آیکون لینکی که ظاهر می شود را انتخاب کنید. سپس URL خود را جایگذاری کنید. برای ذخیره PDF لینک شده خود، به اشتراک گذاری > دانلود > نوع فایل > PDF استاندارد > دانلود بروید.

مرحله 8: قالب های Canva خود را در Etsy منتشر کنید

استفاده از نکات مارکتینگ چندگانه برای فهرست‌های Etsy به رشد فهرست‌های شما و دستیابی به مخاطبان بیشتری کمک می‌کند. برای آپلود فهرست الگوی Canva خود در Etsy، به مدیر فروشگاه > فهرست‌ها > افزودن فهرست بروید.

فروش قالب های Canva خود در Etsy

فروش قالب های Canva خود در Etsy

10 تصویر و یک ویدیوی خود را آپلود کنید. از تصویر صفحه عنوان خود به عنوان تصویر کوچک استفاده کنید. می‌توانید آن را در Etsy بزرگ‌نمایی یا برش دهید، اما در نسبت‌های اصلی نیز باقی می‌ماند.

تمام جزئیاتی را که Etsy می‌خواهد، از جمله تنظیم فهرست خود به عنوان یک محصول دیجیتال، پر کنید. سپس به شما این امکان را می دهد که فایل دیجیتال خود را آپلود کنید، در این مورد PDF خود را آپلود کنید. هنگامی که شخصی لیست شما را خریداری کرد، PDF برای دانلود در نمایه Etsy خود در دسترس خواهد بود.

با آپلود، نوشته و بررسی جزئیات، می‌توانید فهرست Etsy الگوی Canva خود را برای فروش منتشر کنید.

لیست های قالب Canva را در Etsy ایجاد کنید

ممکن است کمی طول بکشد تا وارد جریان ایجاد فهرست‌های Etsy برای قالب‌های Canva یا محصولات دیجیتالی خود شوید، اما وقتی فرمول را پیدا کردید، می‌توانید هر بار فهرست‌های ثابتی ایجاد کنید. فروش قالب‌های Canva در Etsy یک راه مطمئن برای منجنیق کردن فروشگاه Etsy شما به موفقیت است، و اگر چشم خلاقی برای طراحی‌های خوب داشته باشید، قالب‌های Canva به راحتی ایجاد می‌شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. نادی گفت:

    سلام وقت بخیر- یه سوال داشتم- قالب موشن – متحرک کانوا ایجاد کردم چطور میتونم لینک این قالب رو در اتسی بفروشم.درحالی نسخه اصلی دستخوش تغییر نشه. وقتی pdf standard ذخیره میکنم موشن از کار میفته و تبدیل به عکس میشه… لطفا راهنماییم کنید.شماره هفت این مقاله خوندم امامتوجه نشدم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT