کسب درآمد از وبلاگ نویسی

نحوه کسب درآمد از وبلاگ نویسی در سال 2023

زمان مطالعه 18 دقیقه

وبلاگ نویسی می تواند راهی عالی برای کسب درآمد باشد. کسب درآمد از وبلاگ نویسی را در ادامه بررسی کرده ایم.

نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که ماهیچه‌های خلاق خود را منعطف کنید، بلکه به شما فرصتی می‌دهد تا در کنار (یا تمام وقت) پول نقد تولید کنید.

بهترین بخش: هزاران تن از مردم در حال حاضر از وبلاگ های خود درآمد کسب می کنند. این بدان معنی است که می توانید از روش های اثبات شده آنها برای تبدیل وبلاگ خود به یک ماشین تولید پول استفاده کنید.

خوشبختانه، ما این لیست از 23 وبلاگ نویسی را ایجاد کرده ایم که وبلاگ های موفقی را اداره می کنند – و چگونه شما هم می توانید.

برترین شرکت های هاستینگ وب برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی

اگر می خواهید از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید، به یک شرکت هاستینگ وب نیاز دارید. در اینجا بهترین گزینه ها وجود دارد.

  • Hostinger – به طور کلی بهترین
  • DreamHost – بهترین ارزش برای هاستینگ مشترک
  • Bluehost – بهترین برای وب سایت های وردپرس جدید
  • HostGator – بهترین برای وب سایت های ساده
  • GreenGeeks – بهترین هاستینگ سازگار با محیط زیست
  • SiteGround – بهترین هاست دارای گواهی وردپرس برای سرعت و امنیت
  • هاستینگ A2 – هاستینگ مشترک سریع و قابل اعتماد
  • InMotion – بهترین هاستینگ VPS
  • WPEngine – بهترین هاستینگ مدیریت شده وردپرس
  • Nexcess – بهترین برای هاستینگ تجارت

الکترونیک

شما می توانید نظرات کامل ما در مورد هر شرکت هاستینگ وب را در اینجا بخوانید.

23 نفر که از وبلاگ نویسی درآمد کسب می کنند (و چگونه شما هم می توانید)

شما می توانید از این وبلاگ نویسان برتر پیروی کنید تا وبلاگ خود را به یک ماشین پول ساز تبدیل کنید:

  • Marie Forleo
  • Steve Kamb
  • Ramit Sethi
  • Amy Porterfield
  • Jon Morrow
  • Darren Rowse
  • Seth Godin
  • Neil Patel
  • Selena Soo
  • Sam Dogen
  • Brian Dean
  • James Dahle
  • Tim Ferris
  • Timothy Sykes
  • Josh Axe
  • Peter Adeney
  • AJ Harbiner and Johnny Dzubak
  • Patt Flynn
  • John Lee Dumas
  • Navid Moazzez
  • Tim Urban
  • Noah Kagan
  • Shane Parrish

قبل از شروع یک سلب مسئولیت بزرگ داریم: ما با چند نفر در این لیست کار کرده ایم.

در واقع، زمانی که مدیر ارشد رشد و تولید در I Will Teach to Be Rich بودیم، شخصاً مسئول تعیین اهداف درآمدی سالانه و رسیدن به آن اهداف بودیم.

در این صورت، ما با مجموع درآمدها و عواملی که باعث این درآمد شده است بسیار آشنا هستیم.

ناگفته نماند کمیسیون های وابسته به برخی از افراد موجود در این لیست پرداخت شده است، اعدادی که پس از چند نوشیدنی بیش از حد به صورت محرمانه به اشتراک گذاشته شده اند، و شایعات دست دومی که ما در طول راه دریافت کردیم.

ما یک خبر ناراحت کننده داریم: ما هیچ یک از این دانش خودی را به اشتراک نمی گذاریم. متاسفانه.

ما اعتماد و اطمینانی که مردم به ما دارند را جدی می‌گیریم. بنابراین ما فقط اعداد درآمدی را که به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شده اند به اشتراک می گذاریم.

با این حال، قوانین کلی مشترکی برای تعیین درآمد وجود دارد. آنها قوانین کاملی نیستند، اما تمایل دارند تعداد ارقام مناسب را دریافت کنند. و پس از مدتی، بر اساس حجم مخاطبان، یک حس کلی از درآمد افراد دریافت می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا ببینید نام‌های بزرگ وبلاگ نویسی چه کرده‌اند، یا بقیه سایت ما را بررسی کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد وبلاگ نویسی، کسب درآمد با وبلاگ و افزایش مخاطبان خود بیابید.

1.کسب درآمد از وبلاگ نویسی: Marie Forleo — marieforleo.com

درآمد = تقریباً چندین میلیون در سال

ماری نزدیک به 20 سال است که به صورت آنلاین می نویسد.

او همچنین در کانال یوتیوب خود کارهای زیادی انجام داد.

محتوای او شهرت زیادی دارد و کپی او در سطح جهانی است. تصور می‌کنم بیشتر درآمد او از محصولات اطلاعاتی، به‌ویژه برنامه شاخص B-School او حاصل می‌شود، که هر بار که آن را بررسی می‌کنیم به فروش می‌رسد.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه محتوای مثبت با کیفیت بالا تولید کنید، او یک فرد شگفت انگیز برای مطالعه است.

او همچنین در ایجاد تعادل بین محتوای ارزشمند و فروش به روشی معتبر بسیار درخشان است.

2. Steve Kamb — Nerd Fitness

درآمد = بیش از 1 میلیون دلار در سال

طبق گزارشی از فوربس، استیو بیش از هفت رقم از Nerd Fitness بدست می آورد. این کسب و کار محصولات اطلاعاتی، مربیگری و بوت کمپ ارائه می دهد. استیو همچنین کتابی به نام Level Up Your Life را نوشت.

بهترین بخش در مورد وبلاگ استیو این است که چگونه او از یک دسته بندی گسترده و رقابتی (تناسب اندام) استفاده می کند، اما مخاطبان بسیار خاصی را هدف قرار می دهد. فضای تناسب اندام رقابتی دیوانه کننده است، اما با برندسازی کل کسب و کار خود در مورد تناسب اندام برای نردها، به وضوح خود را از آن رقابت جدا می کند. حتی در رقابتی ترین مقوله ها، هنوز فرصت هایی وجود دارد که بتوانید یک جایگاه ویژه را در وبلاگ خود هدف قرار دهید و با آن درآمد واقعی کسب کنید.

3. Ramit Sethi – من به شما یاد خواهم داد که ثروتمند باشید

درآمد = نمی توانم به شما بگویم

رامیت ستی نویسنده کتاب پرفروش نیویورک ‌تایمز به تو یاد خواهم داد که ثروتمند شوی. وب سایت او با همین نام محصولات اطلاعاتی (کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین، وبینارها و غیره) را در مورد امور مالی شخصی، کارآفرینی و توسعه شخصی ارائه می دهد.

رامیت در مورد محصولات اطلاعاتی کاملاً در صدر بازی خود قرار دارد. اگر قصد کسب درآمد از وبلاگ خود را با محصولات اطلاعاتی دارید، این یک سایت عالی برای دنبال کردن و تحقیق است.

مطمئن شوید که در لیست ایمیل او ثبت نام کرده اید—شما شروع به دریافت قیف های (funnels) راه اندازی خواهید کرد و خواهید دید که چگونه همه کار می کند.

محصولات برای خرید از صفحه محصولات موجود است. این یک منبع عالی برای الهام گرفتن است تا ببینید صفحه فروش محصولات اطلاعاتی شگفت انگیز چگونه به نظر می رسد.

4.کسب درآمد از وبلاگ نویسی: امی پورترفیلد — amyporterfield.com

درآمد = حداقل ۲ تا ۳ میلیون دلار در سال (شاید بیشتر)

در صفحه درباره امی آمده است که او یک تجارت چند میلیون دلاری ساخته است. باور این موضوع با بیش از 250000 مشترک ایمیل وفادار سخت نیست.

مای فرض می‌کنم که اکثریت قریب به اتفاق درآمد او از محصولات اطلاعاتی او است، اما به نظر می‌رسد که او تبلیغات وابسته را نیز انجام می‌دهد. صفحه وابسته او بسیار درجه یک و به خوبی انجام شده است. این یک مثال عالی از نحوه تبلیغ محصولات به روشی معتبر و غیر تحریک آمیز است.

او همچنین یک پادکست دارد که می تواند از آن برای جذب مشتریان بیشتر و همچنین افزایش درآمد تبلیغات پادکست استفاده کند. این یک مثال عالی از استفاده از جریان های درآمدی متعدد برای تأثیرگذاری عالی است.

5. جان مورو – وبلاگ نویس هوشمند

درآمد = بیش از 1.2 میلیون دلار در سال

در این پست، جان بیان می‌کند که بیش از 100 هزار دلار در ماه در درآمد وابسته انجام می‌دهد که بسیار چشمگیر است. با این حال، با توجه به اینکه Smart Blogger 300 هزار مشترک و بیش از 4 میلیون خواننده دارد، تعجب آور نیست.

او همچنین چندین محصول اطلاعاتی در قالب دوره‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و ویدیوها را برای خرید در سایت خود دارد. ما شرط می بندیم که اینها به تنهایی حدود 30 تا 50 هزار دلار در سال انجام می دهند.

اگر می خواهید یک کلاس کارشناسی ارشد در ارائه ارزش به خوانندگان خود داشته باشید، SmartBlogger مکانی عالی برای شروع است.

ما مطمئن نیستیم که قیف‌های (funnels) ایمیل جون چه شکلی هستند، اما اگر او به شدت قیف‌های (funnels) راه‌اندازی را تحت فشار قرار دهد، می‌تواند به راحتی چند میلیون درآمد دیگر از محصولات اطلاعاتی علاوه بر درآمد وابسته‌اش داشته باشد.

6.کسب درآمد از وبلاگ نویسی: دارن راوز – پروبلاگر

درآمد = حدس ما حدود 10 میلیون دلار در سال است

Problogger از سال 2004 وجود داشته است. این یک ابدیت در مارکتینگ آنلاین است. این یکی از اصلی ترین وبلاگ های “چگونه وبلاگ” است. دارن همچنین صاحب مدرسه عکاسی دیجیتال است که 8 برابر بیشتر از Problogger ترافیک و درآمد دارد.

دارن گزارش درآمدی را در نیمه اول سال 2016 انجام داد. در آن زمان، 46 درصد از درآمد او از هر دو سایت متعلق به شرکت‌های وابسته، 31 درصد از محصولات اطلاعاتی و بقیه از گروه‌های مختلف بود.

7. ست گودین – seths.blog

درآمد = حدس ما بیش از 2 میلیون دلار در سال است

ست گودین قبل از وبلاگش موفقیت های زیادی داشت: او 18 کتاب نوشته، یک شرکت ساخته و به یاهو فروخته و سپس معاون یاهو بوده است. و وبلاگش او را به عنوان رهبر تفکر مارکتینگ برجسته کرده است. اگر سعی می‌کردید یک نمونه ایده‌آل از یک رهبر فکری بیابید، به سختی می‌توانید نمونه‌ای بهتر از ست گودین پیدا کنید.

وبلاگ ست اصلی ترین، طولانی ترین و احتمالاً با ارزش ترین وبلاگ در مارکتینگ است. او حدود 20 سال یا چیزی هر روز پست گذاشته است.

برای مدت طولانی، او هرگز از آن کسب درآمد نکرد – اما از آن برای نمایش گهگاهی کتاب‌هایش استفاده می‌کرد. اخیراً، او چند محصول اطلاعاتی از جمله altMBA و سمینار مارکتینگ انجام داده است. ما خودمان سمینار مارکتینگ را گذراندم و افراد زیادی در جامعه حضور داشتند، بنابراین فروش خوبی داشت. سایت Seth می گوید که در مجموع بیش از 5000 نفر در این دوره شرکت کردند. با 800 دلار به ازای هر فروش، این حدود 4 میلیون دلار در مجموع طی چندین سال است. به علاوه تمام درآمد حاصل از altMBA.

8. نیل پاتل — neilpatel.com

درآمد = ما حتی نمی خواهیم حدس بزنیم

زمانی که نیل یکی از بنیانگذاران KISSmetrics بود، برای نیل کار می کردیم. بعد از آن در چند پروژه دیگر نیز با او کار کردیم. در اینجا حتی حدس درآمد را به خطر نمی اندازیم زیرا نمی خواهیم چیزی را که نیل ترجیح می دهد خصوصی نگه دارد فاش کنیم.

با این حال، چند چیز وجود دارد که می توانید برای کشف آن به آنها نگاه کنید. او علنا ​​اعلام کرده است که سایت اصلی او، neilpatel.com، بیش از 2.5 میلیون بازدید کننده در ماه دارد. ما به شما اجازه می دهیم درآمد حاصل از آن را مشخص کنید.

نیل علاقه زیادی به کمک به مردم برای راه اندازی کسب و کار خود دارد. اگر از سایت او بازدید کنید، دانش زیادی در مورد نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی برای هدایت ترافیک به سایت خود خواهید یافت. او به طور مداوم پست های خود را به روز می کند، بنابراین شما می توانید آخرین ابزارها و استراتژی ها را پیدا کنید.

با توجه به موفقیت او، برداشتن یک صفحه از کتاب نیل ایده بدی نیست.

9. سلنا سو — selenasoo.com

درآمد = بیش از 1.6 میلیون دلار در سال

در این مقاله، سلنا گزارش داد که در سال 2017 1.6 میلیون دلار درآمد داشته است. من فرض می‌کنم بیشتر درآمد او از محصولات اطلاعاتی است که او به صورت دوره‌ای در لیست ایمیل‌های خود راه‌اندازی می‌کند.

او یک سبد محصولات اطلاعاتی بسیار چشمگیر به همراه برخی پیشنهادهای مغز متفکر بلیط بالاتر ساخته است. به طور کلی، بسیار چشمگیر است.

10. سام دوگن – سامورایی مالی

درآمد = حدس ما حدود 1 میلیون دلار در سال است

سام چند نکته در مورد آنچه که با سایت خود می سازد، می دهد. اول، او درآمد کتاب الکترونیکی اطلاعات خود را که 36000 دلار در سال است، ارائه می دهد.

به اندازه کافی خنده دار است، او انتخاب می کند که درآمد Adsense یا درآمد وابسته خود را به عنوان درآمد “منفعل” در هیچ یک از گزارش های درآمد غیرفعال خود لحاظ نکند. بیشتر افراد در این صنعت این منابع درآمدی را منفعل می دانند (اگرچه شکی نیست که کار اولیه و تعمیر و نگهداری زیادی را می طلبد).

سام مقداری درآمد فرضی از وبلاگ‌های با اندازه‌های مختلف را در اینجا تجزیه می‌کند. یک مثال شامل یک وبلاگ مالی شخصی است که حدود یک میلیون بازدید کننده در ماه ایجاد می کند.

یادمان می‌آید که سام در جایی از خط می‌گفت که این مقدار ترافیک دارد. ابزارهای تخمین ترافیک مانند Ahrefs نیز سایت او را در محدوده قرار می دهند. پس مثالی که می‌زند باید به واقعیاتش نزدیک باشد.

با استفاده از پیش ‌بینی‌های او به‌عنوان راهنما و دانستن اینکه او لینک های وابسته زیادی به همراه Adsense در سایت خود دارد، تخمین 1 میلیون دلاری در سال باید نزدیک باشد.

11. برایان دین – بکلینکو

درآمد = بیش از 1 میلیون دلار در سال

برایان محصولات اطلاعاتی را به مشترکان خبرنامه خود ارائه می دهد. او همچنین یک دوره در زمینه SEO و یک دوره در YouTube دارد.

او ترافیک زیادی دارد. بنابراین هر پرتاب باید جایی در شش رقم بالا انجام شود، احتمالاً 1 میلیون دلار در هر پرتاب.

او در چند مصاحبه مانند این عنوان کرده است که در سال هفت رقم انجام می دهد.

این یک مثال عالی از کسب‌وکاری است که به شدت بر ایجاد ترافیک متمرکز شده است، آن ترافیک را به مشترکین ایمیل تبدیل می‌کند، سپس از طریق چند راه‌اندازی محصول اطلاعاتی در سال کسب درآمد می‌کند.

داشتن یک تجارت با حاشیه سود مضحک در این مرحله می تواند جادویی به نظر برسد. بسیاری از ما دوست داریم با یک تیم فوق العاده کوچک و تعداد انگشت شماری از قطعات متحرک، یک تجارت 1 میلیون دلاری در سال داشته باشیم.

12. جیمز دال – سرمایه گذار کت سفید

درآمد = بیش از 1 میلیون دلار در سال

جیمز درآمد سالانه خود را در پست‌های وبلاگ سالانه خود منتشر می‌کرد، اما با شناخته شدن وبلاگش متوقف شد. در اینجا وضعیت وبلاگ او در سال 2019 است. آخرین درآمد گزارش شده او 187862 دلار در سال 2014 بود. او چندین بار اشاره می کند که اکنون یک تجارت هفت رقمی را اداره می کند، بنابراین درآمد فعلی او حداقل 1 میلیون دلار در سال است.

او کتابی به همین نام دارد. با نگاهی به سایت او، اکثر درآمد او از طریق شرکت های وابسته، تبلیغات و حمایت های مالی به دست می آید.

لیست ایمیل او نسبت به اندازه وبلاگش بسیار کوچک است – فقط 21725 مشترک دارد. و با یک لیست ایمیل کوچک، هر راه اندازی محصول اطلاعاتی به پنج رقم محدود می شود.

او یک محصول اطلاعاتی برای ایجاد برنامه مالی خود به قیمت 499 دلار دارد. اگر او روی تبدیل به ایمیل تمرکز می کرد و در محصولات اطلاعاتی خوب بود، می توانست یک تا دو میلیون دلار دیگر به کسب و کار خود اضافه کند.

13.کسب درآمد از وبلاگ نویسی: تیم فریس — tim.blog

درآمد = حدس ما حدود 10 میلیون دلار در سال است

تیم یک وبلاگ عظیم و فوق العاده محبوب دارد که برای مدت طولانی در دسترس بوده است.

او حتی قبل از اینکه اولین کتاب خود را با نام «هفته کاری 4 ساعته» منتشر کند، شروع به کار کرد.

در حال حاضر، فرض می‌کنیم که اکثر درآمد تیم از حمایت‌های پادکست او است. در گذشته تبلیغاتی را در وبلاگ او دیده ایم اما به نظر نمی رسد در حال حاضر تبلیغاتی وجود داشته باشد. فکر نمی کنیم که او هرگز یک محصول اطلاعاتی انجام داده باشد یا تبلیغات وابسته را به طور تهاجمی دنبال نکرده باشد.

طبق این فرم، اسپانسرهای پادکست او برای هر اسلات 36 هزار دلار است. در 4 تا 5 اسلات در هر قسمت، حداقل 144000 دلار در هر قسمت است. تیم به طور متوسط ​​حدود شش پادکست در ماه است که 864000 دلار در ماه یا 10368000 دلار در سال تولید می کند.

دلیلی که ما حتی حدس نمی زینم این است که هیچ تجربه ای در خرید یا فروش اسپانسرهای پادکست نداریم که فکر می کنیم منبع اصلی درآمد او در حال حاضر است. همچنین، سایت‌هایی با دسترسی تیم قوانین استاندارد درآمد را زیر پا می‌گذارند.

داشتن یکی از بزرگترین و با بالاترین امتیاز پادکست ها می تواند اهرم زیادی به شما بدهد و به شما امکان می دهد در هر شکاف حمایت مالی بیش از حد معمول هزینه کنید.

در غیر این صورت، تیم در طول این سال ها از وبلاگ خود برای تبلیغ گسترده کتاب های خود استفاده کرده است. آنها عبارتند از: هفته کاری 4 ساعته، بدن 4 ساعته، سرآشپز 4 ساعته، ابزار تایتان ها و قبیله مربیان. او با ترکیب وبلاگ، پادکست و کتاب‌های خود یک موتور سه قسمتی برای افزایش درآمد خود ایجاد کرده است – یک حرکت بسیار هوشمندانه و عمدی.

14. تیموتی سایکس — timothysykes.com

درآمد = بیش از 25 میلیون دلار در سال

تیموتی محصولات اطلاعاتی در مورد نحوه سرمایه گذاری در سهام پنی می فروشد. طبق این مصاحبه با ناتان لاتکا، تیموتی در مسیر کسب درآمد 25 تا 27 میلیون دلاری در سال 2016 قرار داشت که 20 میلیون دلار آن از محصولات اطلاعاتی بود.

اگر می‌خواهید ببینید مقیاس یک کسب‌وکار محصولات اطلاعاتی چگونه به نظر می‌رسد، تیموتی فردی عالی است که باید دنبال کنید.

همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که او مدتی در این کار بوده است – بنابراین برای مبتدیان ارزش ندارد که خود را یک به یک با او مقایسه کنند.

این برای همه افراد دیگر در این لیست صدق می کند. اما یادآوری خوبی است که باید به خاطر داشته باشید.

15. جاش آکس – دکتر آکس

درآمد = 11 میلیون دلار در سال در سال 2015، اکنون می تواند به 50 تا 70 میلیون دلار در سال برسد.

دکتر آکس یک سایت عظیم با مخاطبان زیادی است. طبق این بیانیه مطبوعاتی، ماهانه 17 میلیون بازدید کننده دارد که دیوانه کننده است. آنها همچنین محصولات را از طریق لیست ایمیل خود به شدت تحت فشار قرار می دهند. واضح است که آنها می دانند دارند چه می کنند. درآمد آنها ترکیبی از محصولات اطلاعاتی، شرکت های وابسته و مکمل ها است.

مکمل ها یک دسته عالی با حاشیه های خوب هستند. ما فقط تجربه کمی در مقوله سلامت و تناسب اندام داریم، اما توصیه ای که همیشه از متخصصان سلامت و تناسب اندام می گیریم این است که به شدت روی مکمل ها ادامه دهیم.

شنیده ایم که آنها یک موتور مارکتینگ پولی قوی دارند که برای قیف هایشان (funnels)استفاده می کند. اگر این درست باشد، آنها می توانند به راحتی 50 تا 70 میلیون دلار در سال انجام دهند.

ما دکتر آکس را نمونه‌ای عالی از این می‌دانیم که یک وبلاگ سلامت و تناسب اندام وقتی به ارتفاع مطلق می‌رسد، چگونه به نظر می‌رسد. اگر قصد دارید یک وبلاگ سلامت و تناسب اندام داشته باشید، ما دکتر آکس را از نزدیک مطالعه خواهیم کرد.

16. پیتر آدنی – مستر پول سبیل

درآمد = حدود 400000 دلار در سال

طبق این مقاله از نیویورکر، پیتر از سال 2016 حدود 400000 دلار در سال درآمد داشته است. Ahrefs گزارش می دهد که ترافیک پیتر از دوره 2016 ثابت بوده است. اگر این درست باشد، من انتظار دارم درآمد فعلی او حدود 400000 دلار باشد. به نظر می رسد اکثر درآمدها، حتی احتمالاً تمام آن، از شرکت های وابسته به دست می آید.

17. ای جی هاربینگر و جانی دزوباک – هنر جذابیت

درآمد = حدس ما 5 تا 10 میلیون دلار در سال است

جردن هاربینگر درآمد دقیقی را فاش نکرد اما گفت که چندین رقم در سال است. بر اساس این واقعیت که درآمد بیشتر از محصولات اطلاعاتی و اندازه کلی مخاطب است، حدس ما این است که Art of Charm سالانه 5 تا 10 میلیون دلار درآمد دارد.

در سال 2018، جردن هاربینگر از Art of Charm جدا شد و پادکست خود را راه اندازی کرد.

18. پت فلین – درآمد غیرفعال هوشمند

درآمد = 2,171,652 دلار در سال

پت فلین تمام گزارش های درآمد خود را در اینجا پست می کند و به سال 2008 باز می گردد.

مطمئن نیستیم که پت تصمیم به توقف دارد یا نه، اما به نظر نمی‌رسد که از سال 2017 گزارش درآمد جدیدی ارسال کرده است. این به شما یک حس قوی از آنچه برای شروع کسب درآمد با وبلاگ نیاز دارد، می دهد.

اکثر درآمد پت از پیشنهادات وابسته و محصولات اطلاعاتی خود او حاصل می شود، حدود 50/50 بین این دو. او همچنین چند کتاب منتشر کرده است، چگونه در تقریبا همه چیز بهتر باشیم و آیا پرواز می کند؟ به غیر از ماه‌هایی که او پیش‌پرداخت را از ناشر دریافت کرد، شرط می‌بندیم این کتاب‌ها تأثیر مستقیم ناچیزی بر درآمد دارند.

19.کسب درآمد از وبلاگ نویسی: جان لی دوما – کارآفرین در آتش

درآمد = 2,029,744 دلار در سال

هیچ کس واقعاً نیازی به حدس زدن درآمد جان لی دوما ندارد، او گزارش های درآمد ماهانه را مستقیماً در سایت خود ارسال می کند.

او همچنین یک تفکیک عالی درآمد را بر اساس منبع تهیه کرد:

حمایت های مالی کمی بزرگتر از هر چیز دیگری است. در غیر این صورت، بین محصولات اطلاعاتی، شرکت‌های وابسته و مجلات او (The Freedom Journal، The Mastery Journal و The Podcast Journal) کاملاً یکسان است.

برای اینکه بفهمید وبلاگ‌ها چگونه واقعاً پول در می‌آورند، به شدت توصیه می‌کنیم گزارش‌های درآمد ماهانه 12 ماه گذشته برای Entrepreneur on Fire را مطالعه کنید. شما احساس بسیار خوبی نسبت به ظاهر یک وبلاگ هفت رقمی خواهید داشت.

همچنین توصیه می‌کنیم گزارش‌های درآمد سال‌های 2012 و 2013 را مطالعه کنید، که به شما نشان می‌دهد درآمد در ابتدا چگونه است و چگونه در طول زمان در مسیر رسیدن به یک میلیون دلار در سال تغییر می‌کند.

20. نوید معزز — navidmoazzez.com

درآمد = حدس ما 300 تا 500 هزار دلار در سال است

نوید در فضای مارکتینگ آنلاین است و محصولات اطلاعاتی را در اجلاس های مجازی ارائه می دهد. طبق صفحه درباره او، او در طی «چند سال» بیش از یک میلیون دلار درآمد داشته است. می توان گفت که او به راحتی از وبلاگ خود شش رقمی می کند. از این رو حدس ما در بالا.

21. تیم اوربان – صبر کنید اما چرا

درآمد = حداقل 100000 دلار، احتمالاً 1+ میلیون دلار در سال

تیم اوربان با اشتراک گذاری پست هایش در سراسر اینترنت بسیار محبوب شد.

این احتمالاً نمونه ای از چیزی است که اکثر مردم هنگام راه اندازی یک وبلاگ رویای آن را می بینند. آنها قصد دارند یک سری چیزها بنویسند، یک پایگاه هواداران خشمگین ظاهر می شود، آنها تعدادی تی شرت، پوستر، و یک حساب Patreon را برای کسب درآمد غیرفعال ارائه می دهند. آنها با سوار شدن به غروب شکوه ابدی وبلاگ نویسی به پایان خواهند رسید.

برای تیم اوربان، اساساً این اتفاق افتاد. و او کاملاً سزاوار آن است. محتوای او خارق العاده است. این خیلی خوب است که مردم عصبانی شده اند زیرا او مدتی است که پستی ارسال نکرده است.

تعداد بسیار کمی از ما می توانیم محتوایی به این خوبی بنویسیم. می توانیم به شما قول بدهیم که وقتی وبلاگ نویسی را متوقف می کنیم، هیچ کس ناراحت نمی شود. بنابراین برای ما انسان‌های فانی، باید به نمونه‌های دیگر در این فهرست برای کسب درآمد از وبلاگ‌هایمان نگاه کنیم.

می دانیم که ما دامین بسیار گسترده ای در مورد درآمد اینجا ارائه کردیم. حدس زدن چنین وبلاگ هایی واقعا سخت است. تیم به وضوح مخاطبان انبوه و ستایشگر دارد. این لزوما به این معنی نیست که او در طلا شنا می کند. اگرچه او ممکن است باشد.

وبلاگ هایی با مخاطبان انبوه مانند این، گاهی اوقات درآمد زیادی دارند و گاهی اوقات بسیار اندک. همچنین به نظر می رسد منبع اصلی درآمد او فروشگاه تجارت الکترونیک او است. برخلاف مشاوره، صحبت کردن، محصولات اطلاعاتی یا شرکت‌های وابسته، حاشیه‌ها در محصولات تجارت الکترونیک بسیار کمتر است.

کاملاً ممکن است که او درآمد بالایی داشته باشد اما فقط سود کافی برای داشتن یک سبک زندگی مناسب داشته باشد.

این برای کارآفرینان تجارت الکترونیک بسیار رایج است. آنها ادعا می کنند که میلیون ها دلار با کسب و کار خود درآمد دارند، اما تنها 50 تا 100 هزار دلار در سال به خانه می آورند. هنگامی که هزینه های کالاهای فروخته شده و سربار را در نظر بگیرید، یک تن چیزی باقی نمی ماند. نمی دانیم که تیم اربان در این سطل می افتد یا خیر. ما به سادگی نمی دانیم.

22. نوح کاگان – OkDork، Sumo و AppSumo

درآمد: 10 میلیون دلار در سال گذشته و در حال رشد

تجارت نوح حول چهار سایت مکمل است:

. Sumo.com: ابزارهای مارکتینگ رایگان برای رشد کسب و کار شما

. AppSumo: Groupon برای گیک ها

. KingSumo: برنامه وب Giveaway یا افزونه وردپرس

. BriefcaseHQ: Netflix برای نرم افزار تجاری

این سیستم کسب و کارهای مرتبط یکی از نکات او برای رشد یک کسب و کار موفق است. او به این کسب‌وکارها مانند یک هرم فکر می‌کند – KingSumo با هدایایی به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند، Sumo (که محصول اصلی است) آن کسب‌وکارها را با ابزارهایی که برای مارکتینگ نیاز دارند مسلح می‌کند، و BriefcaseHQ و AppSumo بقیه ابزارها را فراهم می‌کنند. ایجاد سیستمی از ابزارهای به هم پیوسته به این معنی است که نیازی به یافتن مشتریان جدید ندارید. شما می توانید به سادگی برای مشتریانی که در حال حاضر دارید بازاریابی کنید.

این ما را به یاد افزودن هدف در مواد غذایی می اندازد. آنها با پرسیدن اینکه مشتریان فعلی ما چه چیزی را می خرند که از ما نمی خرند، درآمد خود را افزایش دادند؟ آنها چه نیازی دارند که بتوانیم آنها را بفروشیم؟

نوح تشبیه بهتری دارد: مثل خریدن کتاب دیگری از نویسنده‌ای که قبلاً دوستش دارید. اگر عاشق کتابی هستید که یک نویسنده نوشته شده است، مطمئناً به کتاب بعدی او و کتاب بعدی او علاقه دارید.

او همچنین در مورد تنظیم ساختار قیمت‌گذاری مناسب، استفاده از درآمدهای تکرارشونده، و مجموعه‌ای که همگی ارزش مطالعه دارند، افکار زیادی دارد.

23.کسب درآمد از وبلاگ نویسی: شین پریش – خیابان فرنام

درآمد: همه اینها دوباره در کسب و کار سرمایه گذاری شده است، به علاوه هزینه های بلندگو

شین وبلاگ خود را برای ردیابی یادگیری و توسعه شخصی خود راه اندازی کرد – او هیچ جاه طلبی بزرگی برای این پروژه نداشت، و URL اصلی، 68131.blogger.com، آن را نشان می دهد. امروز خبرنامه او 200000 مشترک دارد و خیابان فرنام ماهانه 1 میلیون بازدید از صفحه دارد.

او چگونه پول در می آورد؟ خوب، «کسب پول» در مقابل «پول درآوردن» یک تمایز خوب در اینجا است. شین می‌گوید که بیشتر پول را دوباره در کسب‌وکار سرمایه‌گذاری کرده است، «در سال 2014، فکر می‌کنم ما واقعاً پول را از دست دادیم. در سال 2015، ما ضرر نکردیم، که خوب بود. … من می گویم که ما هرگز شخصاً یک پنی از خیابان فرنام به دست نیاورده ایم. همه اینها دوباره روی محتوا، تجربه، آزمایش چیزهای جدید سرمایه گذاری شده است، و این راهی است که امیدواریم آینده را پیش بینی کنیم.”

او از راه‌های مختلفی درآمد کسب می‌کند: او ابتدا هزینه‌های خود را با لینک های وابسته به آمازون پرداخت، سپس در سال ۲۰۱۴ اولین قرارداد شراکت ۹ ماهه‌اش، حمایت‌های مالی خبرنامه، کنفرانس‌ها، هزینه‌های سخنران، محصولات اطلاعاتی، یک پادکست، یک کتاب آینده و یک طرح عضویت برای سایت او که می توانید آنچه را که می پردازید، در حال حاضر 149 یا 249 دلار انتخاب کنید.

مدل او مبتنی بر ارائه محتوای رایگان برای بسیاری و ایجاد پایگاهی از طرفداران فوق العاده است که برای بیشتر آن محتوا هزینه می پردازند، به محتوای رایگان یارانه پرداخت می کنند و حتی به موارد بیشتری دسترسی پیدا می کنند: یک باشگاه کتاب، یک گروه بحث، و خصوصی Ask Me Anythings. اگر 5 درصد از 200000 مشترک خبرنامه او تبدیل شوند (که 10000 عضو خواهد بود) و هر یک از آنها در سطح 149 دلار ثبت نام کنند، این رقم 1.5 میلیون دلار در سال خواهد بود.

شین مرتباً در ازای 20000 دلار صحبت کردن را رد می‌کند، زیرا نمی‌خواهد از این طریق پول دربیاورد، و کارگاه‌های حضوری خود را برای درآمد بهینه نمی‌کند. او همیشه می پرسد چه چیزی به نفع کسب و کار است. این بدان معناست که بخش عمده ای از درآمد از عضویت حاصل می شود.

ما با توصیه او موافقیم: “اگر محتوای خوب منتشر کنید، مخاطبان رشد خواهند کرد.” و، «مای می‌دانم که کپی کردن محتوای ما و حتی مدل کسب‌وکار ما برای مردم چقدر آسان است. بنابراین بسیاری از کارهای ما را هدایت می کند. ما می‌خواهیم کارهایی انجام دهیم که کپی کردنشان سخت است و این بدان معناست که نمی‌توانیم آسان‌تر را انتخاب کنیم، زیرا رقابت زیادی در آسان وجود دارد.»

آیا برای ایجاد وبلاگی که درآمدزایی می کند آماده اید؟

مای می دانم که لیست بالا پر از افرادی است که پول جدی می گیرند.

این قسمت دیوانه کننده است.

به ازای هر وبلاگ نویسی که یک میلیون دلار درآمد دارد، هزاران نفر هستند که به اندازه کافی پول دارند تا شغل خود را ترک کنند و تمام وقت در وبلاگ خود کار کنند.

فهرست برای پیگیری آن بسیار طولانی است – نمی توانیم آن را جمع آوری کنیم.

این کاملا منطقی است که یک وبلاگ را با هدف ترک شغل و رئیس خود راه اندازی کنید. افراد زیادی قبلاً این کار را انجام داده‌اند، شما در این مرحله مسیری را طی می‌کنید که به خوبی سفر کرده‌اید.

ما همچنین معتقدیم که هنوز فرصت های زیادی برای وبلاگ نویسی وجود دارد. ما هر سال وبلاگ نویسان جدید و جدید را می بینم. هنوز هم می توان امروز یک وبلاگ راه اندازی کرد و از شما حمایت کرد. ما یک راهنمای 12 مرحله ای در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ را در اینجا جمع آوری کردیم. این شما را در کل فرآیند راهنمایی می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT