یادگیری مایکروسافت آفیس

نحوه یادگیری مایکروسافت آفیس: 15 آموزش آنلاین، فیلم و دوره

زمان مطالعه 6 دقیقه

برای مبتدیانی که به دنبال یادگیری مهارت های برنامه مایکروسافت آفیس هستند، این فهرست بزرگ از منابع یادگیری شما را به ارتفاعات جدیدی سوق خواهد داد. یادگیری مایکروسافت آفیس را با این دوره ها می توانید انجام دهید.

خرید با پی پال

اگر قبلاً از مایکروسافت 365 استفاده نکرده‌اید و در مورد اصول اولیه به کمک نیاز دارید، منابع زیادی برای بررسی وجود دارد. بهترین راه برای یادگیری مایکروسافت 365 کدام است؟ آموزش رایگان، کلاس پولی، یا آموزش ویدیویی؟

برای مبتدیان و حتی کسانی که به تازگی مهارت های Microsoft 365 خود را تقویت می کنند، ما گزینه های زیادی را برای شما در نظر گرفته ایم.

نحوه یادگیری مایکروسافت 365: دوره ها و آموزش های آنلاین

یادگیری Microsoft 365 با کلاس های آنلاین رایگان و پولی یکی از راه های عالی برای شروع است. کدام آموزش های مایکروسافت ارزش وقت شما را دارد؟

1.Microsoft 365 Training Center

یادگیری مایکروسافت آفیس

یادگیری مایکروسافت آفیس

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری Microsoft 365 این است که مستقیماً به منبع بروید.

مرکز آموزشی رسمی مایکروسافت 365، مطالب آموزشی فراوانی را ارائه می‌کند که همه چیزهایی را که مجموعه ارائه می‌کند پوشش می‌دهد. می توانید آموزش های ویدیویی برای Microsoft 365 را تماشا کنید یا یک برنامه خاص Microsoft Office مانند Word، Excel یا Access را انتخاب کنید. این همه رایگان است و بسیار خوب تولید شده است.

2.Free Training Tutorial آموزش رایگان

آموزش رایگان برای یادگیری اصول اولیه Microsoft Word و Excel به صورت رایگان بسیار عالی است. دوره‌هایی در مورد ضروریات اکسل، کار با فرمول‌ها، و نحوه انجام کارهای ساده در Word را خواهید یافت.

بیشتر این آموزش‌ها شامل دستورالعمل‌های گام به گام با تصاویر است که این آموزش را برای مبتدیان به عنوان نشانه‌گذاری خوب تبدیل می‌کند.

3.GoSkills

گاهی اوقات، آموزش های مایکروسافت به تنهایی آن را کاملاً کاهش نمی دهد. اگر می خواهید آموزش Microsoft 365 همراه با نوعی گواهی باشد، چه؟

در GoSkills، می‌توانید به طور رسمی گواهینامه دریافت کنید، که به شما چیزی درجه یک می‌دهد که می‌توانید در رزومه خود قرار دهید. این سایت گزینه های مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که در آن می توانید برای هر کلاس یا برای یک بسته دوره هزینه پرداخت کنید. شما به آموزش‌ها و آزمون‌های ویدیویی دسترسی خواهید داشت که همگی به یک برنامه درسی ختم می‌شوند که به شما امکان می‌دهد با سرعت خودتان یاد بگیرید.

4. LinkedIn Learning آموزش لینکدین

یادگیری مایکروسافت آفیس

یادگیری مایکروسافت آفیس

LinkedIn Learning که قبلاً با نام Lynda شناخته می‌شد، جایی است که جهان هر زمان که نیاز به مهارت‌های حرفه‌ای، از اتوکد گرفته تا مهارت‌های نرم مانند رهبری و همدلی داشته باشد، روی می‌آورد.

طبیعتاً، اگر می‌خواهید مایکروسافت 365 را یاد بگیرید، چیزهای زیادی در اینجا خواهید یافت. و اگر کارت کتابخانه دارید، می توانید به صورت رایگان آن را تنظیم کنید.

5. Udemy

Udemy یکی دیگر از پلتفرم های پرکاربرد است که در درجه اول به عنوان منبعی برای برنامه نویسان شناخته می شود. همچنین در اینجا چیزهای زیادی برای یادگیری پیدا خواهید کرد، از جمله کلاس های Microsoft 365.

تسلط بر مایکروسافت 365 یک مکان عالی برای شروع است. پس از آن، می توانید به دوره های پیشرفته تر بروید. این سایت دارای چندین طرح درسی است که به شما کمک می کند تا برای دریافت گواهینامه Microsoft 365 مطالعه کنید.

6. My Online Training Hub

یادگیری مایکروسافت آفیس

یادگیری مایکروسافت آفیس

My Online Training Hub برنامه های 12 ماهه برای Word، Excel و Outlook و بسته ای که هر سه را شامل می شود ارائه می دهد.

این کلاس‌های طولانی‌مدت برای هر کسی که می‌خواهد در اولین بار نحوه استفاده صحیح از Microsoft 365 را بیاموزد، یک انتخاب عالی خواهد بود. قبل از برقراری تماس نهایی، می‌توانید پیش ‌نمایش آنچه را که هر کلاس ارائه می‌دهد، مشاهده کنید.

7. Bigger Brains

Bigger Brains اشتراک های آنلاین را برای افراد و تیم ها برای بسته دوره آموزشی Microsoft 365 ارائه می دهد. شما آموزش های Microsoft 365 را برای مبتدیان و همچنین هزینه های پیشرفته تر برای کهنه کاران را خواهید دید.

آموزش رایگان Microsoft 365: ویدیوهای YouTube

اگر شما فردی هستید که ترجیح می‌دهید یک ویدیو را دنبال کنید، یوتیوب خانه مجموعه بسیار متنوعی از آموزش‌های Microsoft 365 از طیف گسترده‌ای از سازندگان است.

مورد علاقه ما؟ کلاس‌های مایکروسافت 365 زیر برای افرادی که می‌خواهند رشته ها را رایگان یاد بگیرند، مناسب هستند.

8. SkillsBuild Training

این آموزش مایکروسافت 365 شما را از مربع اول، به دست آوردن مجموعه، تا استفاده از آن در ظرفیت های مختلف هدایت می کند.

این ویدیو به معنای واقعی کلمه همه چیز را توضیح می دهد: نحوه کار اشتراک شما، روشی که هر برنامه با سایر پیشنهادات مایکروسافت ادغام می شود و حتی دلایل بسیاری از تغییراتی که در چند سال گذشته رخ داده است.

9. Keep Productive بهره وری را حفظ کنید

ما کارایی را دوست داریم، و این آموزش مایکروسافت مطمئناً آن را به جدول می‌آورد. رفیق ما (Our man) اینجا چالش توضیح دادن همه چیزهایی را که مایکروسافت 365 ارائه می دهد، در کمتر از شش دقیقه انجام می دهد.

10. LinkedIn Learning آموزش لینکدین

قبلاً در مورد نحوه یادگیری Microsoft 365 در سایت رسمی LinkedIn Learning صحبت کرده ایم. این برند همچنین حضور پررنگی در یوتیوب دارد و تماشای تمامی این آموزش های Microsoft 365 کاملا رایگان است.

11. Kevin Stratvert

یادگیری مایکروسافت آفیس

یادگیری مایکروسافت آفیس

کوین اینجا یکی از برترین سازندگان یوتیوب برای تماشای آموزش های مایکروسافت است. موردی که ما در اینجا لینک داده‌ایم مجموعه کوچک مفیدی از نکات و ترفندهای Outlook است، اما چیزهای بیشتری در مورد بقیه مایکروسافت 365 در کانال او خواهید یافت.

12. cobuman

این آموزش Microsoft 365 یک رویکرد جایگزین برای یادگیری مایکروسافت 365 دارد. سازنده سوالات متداول مصاحبه در مورد مایکروسافت 365 را بررسی می کند و لیست کوتاهی از همه پاسخ های صحیح را به شما ارائه می دهد.

کانال به طور کلی بسیار متمرکز بر حرفه است. اگر در حال یادگیری مایکروسافت 365 هستید تا شغل بهتری پیدا کنید، این ویدیوی بی‌معنی قطعاً یکی از مواردی است که باید ببینید.

13. jumpto365

یادگیری مایکروسافت آفیس

یادگیری مایکروسافت آفیس

مت وید مردی شایان ستایش است که در یک ماموریت قرار دارد: کمک به مبتدیان در یادگیری نحوه استفاده موثرتر از محصولات مایکروسافت در تمام جنبه های زندگی خود.

این یکی دیگر از ویژگی های گردآوری است، اما به طور کلی به عنوان یک معرفی عالی عمل می کند. بقیه موارد موجود در کانال او به همان اندازه مفید و بسیار به روز هستند و مطمئناً jumpto365 را ارزشمند می کند.

14. Rory Neary

برای یک تفکیک بسیار دقیق که به معنای واقعی کلمه همه برنامه‌ها و عملکردها را پوشش می‌دهد، معرفی Rory Neary به مایکروسافت 365 یک ساعت عالی است اگر کمی وقت بگذارید.

او هر ابزار را بررسی می کند و هدف آن را توضیح می دهد و هر امکان و کاربرد را نشان می دهد. ما در واقع از این یکی چیزهای زیادی یاد گرفتیم. بسیار توصیه شده.

15. The TWS Channel

یادگیری مایکروسافت آفیس

یادگیری مایکروسافت آفیس

ما چیزهای زیادی در مورد نحوه استفاده از Microsoft 365 یاد گرفته‌ایم. به جای اینکه صرفاً در مورد مجموعه به ما آموزش دهد، این ویدیو به تفاوت‌های بین برنامه‌های برتر مختلف می‌پردازد.

اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز به ارتقا دارید یا خیر، این ویدیو انتخاب درست را آشکار می کند.

دوره های آنلاین Microsoft Office: آموزش رایگان، همه از راحتی خانه

مایکروسافت 365 به دلایلی استاندارد طلایی در مدیریت اداری است. لزومی ندارد که خود را مانند یک جنگ سخت احساس کنید. همه این آموزش های مایکروسافت 365 حقایق را به طور واضح و منسجم نشان می دهد، که یادگیری در مورد هر برنامه را آسان می کند.

برخی کوتاه هستند. برخی طولانی هستند. همه آنها چیزهای ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن در مورد مایکروسافت 365 دارند. کدام یک را ابتدا بررسی می کنید؟

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT