نقد بروکر ویندزور

نقد بروکر ویندزور | قوانین و شرایط بروکر windsor

زمان مطالعه 6 دقیقه

Windsor Solutions Ltd یک شرکت اروپایی ثبت شده است و وبسایت www.windsorbrokers.com متعلق به آنهاست که توسط Seldon Investments Ltd/Jordan اداره می شود. تعدادی شرکت به عنوان شریک با Windsor همکاری می‌کنند. در این مقاله به نقد بروکر ویندزور و بررسی قوانین و مقررات این بروکر می پردازیم.

نقد بروکر ویندزور

یک شرکت سرمایه گذاری دارای مجوز JSC در اردن، Windsor Brokers (BZ) Ltd، یک شرکت سرمایه گذاری دارای مجوز  FSC در بلیز، WindsorBrokers (SC) Ltd، یک شرکت سرمایه گذاری با شماره ثبت 8425783-1، واقع در Suite 3، Global Village، Jivan’s Complex، Mont Fleuri، Mahe، سیشل و دارای مجوز FSA در سیشل. و Windsor Markets (Kenya) Limited، یک شرکت سرمایه گذاری دارای مجوز CMA در کنیا (مجموعاً “Windsor Brokers”).

نقد درآمد بروکر ویندزور

کلیه مالکیت معنوی وبسایت متعلق به Windsor Brokers است و Windsor Brokers کلیه حقوق مربوط به آن را محفوظ می دارد.

سوالات متداول بروکر ویندزور

با دسترسی و استفاده از وبسایت و خدمات و محصولات ارائه شده، کاربر وبسایت موافقت می کند که در هر زمان و در هر مکان معین، به شرایط و ضوابط مندرج در وبسایت متعهد باشد. مطابق با نهادی که کاربر در آن اقدام به افتتاح حساب خواهد کرد، کارگزاران Windsor این حق را برای خود محفوظ می دارد که از اختیار خود برای تعلیق، اصلاح و یا لغو هرگونه دسترسی به وبسایت یا هر بخشی از آن، از جمله محصولات و خدمات ارائه شده از طریق وبسایت استفاده کنند. کارگزاران Windsor ممکن است شرایط و ضوابط، اطلاعات و مطالب موجود در وبسایت را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی به کاربر تغییر دهند. بنابراین این وظیفه کاربر است که از تمام اطلاعات و یا تغییرات وبسایت به روز بماند.

کاربر مسئولیت و تعهدی را برای اطمینان از انطباق با قوانین، آیین نامه ها، مقررات، دستورالعمل ها، در صورت وجود در کشور محل اقامت کاربر بر عهده می گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده غیرمجاز از وبسایت و یا هرگونه اقدام غیرقانونی مرتبط با وبسایت بر عهده کاربر خواهد بود.

نقد بروکر ویندزور

نقد بروکر ویندزور

کاربر می‌داند و موافقت می‌کند که خرید و فروش محصولات و یا خدمات وبسایت به اشخاص شخص ثالث و غیر حقیقی غیر قانونی است. بنابراین، مسئولیت عدم پیروی از چنین قوانینی در حوزه های قضایی مربوطه بر عهده کاربر است.

معامله در ابزارهای مالی می تواند منجر به زیان یا سود شود و حتی ممکن است سرمایه از بین برود. قبل از سرمایه ‌گذاری، کاربر باید منابع موجود، سطح تجربه و ریسک ‌های موجود را در نظر بگیرد و برحسب آنها سرمایه گذاری کند. کاربر همچنین می‌تواند از مشاوران مالی/مالیاتی/حقوقی مشاوره بگیرد. این وبسایت خدمات خود را به شهروندان یا ساکنان ایالات متحده آمریکا، بلیز و کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارائه نمیکند و محصولات خود را نمی‌فروشد و این در طول فرآیند ثبت نام آشکار خواهد شد.

کارگزاران Windsor تضمین نمی‌کند که دسترسی به وبسایت و یا هر یک از محصولات و خدمات در همه زمان‌ ها یا در هر حوزه قضایی در دسترس باشد. کارگزاران Windsor مسئولیتی در قبال خسارات تبعی، تنبیهی ناشی از هرگونه استفاده یا ناتوانی در استفاده از وبسایت و یا هر یک از محصولات و یا خدمات باشد، نخواهد داشت. با استفاده از وبسایت، کاربر موافقت می‌کند که کارگزاران Windsor، نهادها، شرکت ‌ها یا ارائه ‌دهندگان شخص ثالث (در صورت وجود) را در برابر هرگونه ادعا، زیان، تعهدات و هزینه ‌ها و جبران آن مسئول نمی‌داند. 

نقض شرایط و ضوابط

تجارت داخلی یا هر شکل دیگری از سوء استفاده از بازار اکیدا ممنوع است و هرگونه اقدامی از این قبیل تعلیق فوری فعالیت ها را توجیه می کند. Windsor Brokers این حق را برای خود محفوظ می دارد که چنین فعالیت هایی را به مقامات مربوطه گزارش کند و اطلاعات مربوطه را در رابطه با چنین اعمالی یا در مورد هرگونه استفاده مشکوک، سوء استفاده از وبسایت، خدمات، محصولات و هر پلتفرم ارائه شده از طریق وبسایت افشا کند.

داده ها و محرمانه بودن

داده های ارائه شده از طریق وبسایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی و استفاده خصوصی در نظر گرفته شده است. کاربر می تواند در صورت تمایل، قبل از اقدام به سرمایه گذاری، از مشاوران مستقل سرمایه گذاری، مالی، حقوقی و مالیاتی مشاوره دریافت کند. تمام اطلاعات ارائه شده از طریق وبسایت نباید به عنوان ارائه هرگونه مشاوره سرمایه گذاری، درخواست توسط کارگزاران Windsor و یا هیچ یک از نهادهای موجود در گروه شرکت ها، کارکنان، افسران، مدیران، شرکت های وابسته، نمایندگان، ارائه دهندگان خدمات خوانده، تفسیر شود. مجوز دهندگان  این وبسایت هیچ گونه اهداف سرمایه گذاری، وضعیت مالی و الزامات خاص هیچ کاربری را در نظر نمی گیرد. هر شخص یا نهاد باید شرایط مالی خود را قبل از ورود به هر گونه معامله، سرمایه گذاری و قرارداد به دقت بررسی کند.

نقد بروکر ویندزور

نقد بروکر ویندزور

کاربر ذخیره و پردازش داده ‌ها را مطابق با قوانین قابل اجرا درک می‌کند و با آن موافقت می‌کند. کارگزاران Windsor با این داده‌ ها به صورت محرمانه برخورد می‌کند، مگر اینکه توسط نهادهای نظارتی، مقامات ذی‌ صلاح، حکم دادگاه، درخواست قانونی فاش شوند. احکام قضایی کارگزاران Windsor را موظف به انجام چنین افشایی می‌کند.

کاربر مسئول است کلیه خطرات مربوط به استفاده و ذخیره اطلاعات در دستگاه های الکترونیکی کاربر را که از طریق دسترسی و استفاده از وبسایت انجام می شود، به عهده بگیرد.

مسئولیت محرمانه نگه داشتن شماره حساب، رمز عبور همیشه بر عهده کاربر است. کاربر به کارگزاران Windsor اجازه می‌دهد تا با حسن نیت نسبت به دستورالعمل‌ های دریافتی از آدرس ایمیل مجاز عمل کنند.

کوکی ها

کارگزاران Windsor ممکن است از «کوکی ‌ها» استفاده کنند. کوکی ها فایل ‌های زمان دار حاوی اطلاعاتی هستند که وبسایت‌ ها برای ردیابی بازدیدکنندگان وبسایت استفاده می‌کنند. Windsor Brokers فعالیت وبسایت را از طریق استفاده از «کوکی‌ ها» اندازه‌ گیری می‌کند. کارگزاران Windsor ممکن است به کوکی ‌های موجود در رایانه کاربر دسترسی داشته باشند تا اطلاعات مربوط به وبسایت، بنر ها و تبلیغاتی که کاربر را به وبسایت کارگزاران Windsor هدایت کرده‌اند به دست آورند. جزئیات ارسال شده از طریق کوکی ها نباید برای اهداف تبلیغاتی یا بازاریابی مستقیم بدون رضایت قبلی کاربر استفاده شود.

پرداخت و ایمنی وجوه

کاربر به هر یک از قراردادهای امضا شده متعهد است و به نوبه خود با روش های پرداخت آنلاین ارائه شده توسط کارگزاران Windsor موافقت کرده و می پذیرد. واریز و برداشت وجوه طبق قراردادهای منعقد شده توسط کاربر و کارگزاران Windsor انجام می شود. برداشت وجوه تنها پس از دریافت و تأیید چنین درخواست ‌هایی توسط نهاد و مطابق با بازه زمانی، انجام می‌شود.

معاملات Windsor در چندین بانک معتبر و وجوه مشتریان در حساب ‌های مجزا نگهداری می‌شوند و از امنیت مداوم وجوه اطمینان می‌دهند.

شرکت های زیر خدمات پرداخت را در WindsorBrokers.com تسهیل می کنند:

WB Global Ltd، یک شرکت ثبت شده در اتحادیه اروپا با شماره ثبت HE 343423، واقع در ,Spyrou Kyprianou 53، طبقه سوم، 4003 Limassol، قبرس.

Windsor Solutions Ltd، یک شرکت ثبت شده در اتحادیه اروپا با شماره ثبت HE 383796، واقع در Spyrou Kyprianou 53، 4003 Limassol، قبرس.

علاوه بر این، برای تمام پرداخت ‌های مربوط به گروه Paysafe، خدمات پرداخت توسط Windsor Brokers (BZ) Ltd، Windsor Brokers Ltd و Windsor Brokers (SC) Ltd تسهیل خواهد شد.

سایت های مرتبط و مسئولیت محدود

دسترسی به وبسایت به ‌صورت «غیر انحصاری»، «غیرقابل انتقال» و مطابق با شرایط و ضوابط، علاوه بر سایر قراردادهای امضا شده توسط کاربر، ارائه می‌شود. این وبسایت ممکن است حاوی پیوندهایی به وبسایت ‌های شخص ثالث باشد. به همین دلیل، کارگزاران Windsor و نهادهای مرتبط، در قبال محتوا و صحت اطلاعات هیچ یک از آن وبسایت‌ ها پاسخگو نیستند. به همین دلیل، کارگزاران Windsor این وبسایت‌ ها را تأیید نمی‌کنند.

نقد بروکر ویندزور

نقد بروکر ویندزور

کارگزاران Windsor از جمله: کارمندان، افسران، مدیران، شرکت‌ های وابسته، نمایندگان، ارائه دهندگان خدمات و مجوز دهندگان- صحت، کفایت، کامل بودن اطلاعات، محصولات و خدمات موجود در وبسایت را تضمین نمی‌کنند و صراحتا مسئولیت هرگونه خطا را رد می‌کنند. وقفه، ضرر، آسیب یا عدم دقت در اطلاعات، محصولات و خدمات ارائه شده از طریق وبسایت بر عهده کاربر است.

قانون قابل اجرا و صلاحیت

دسترسی و استفاده از وبسایت توسط قوانین قبرس کنترل می شود و کاربر به صلاحیت غیر انحصاری دادگاه قبرس یا هر یک از دادگاه های قابل اجرا و قوانین هر یک از نهادهای ثبت شده در هر حوزه قضایی دیگر تسلیم می شود.

بدون محدود کردن کلیت موارد فوق، کاربر نمی‌تواند از محتویات وبسایت استفاده تجاری کند و محتویات وبسایت را با سایر محصولات یا خدمات ادغام کند. کاربر نمی‌تواند محتویات وبسایت را بدون کسب مجوز کتبی قبلی از کارگزاران Windsor، کپی، توزیع یا اصلاح کند.

در صورتی که هر شرطی غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، آن شرط باطل اعلام می شود و مستثنی می شود. با این حال، مفاد باقی مانده به قوت خود باقی خواهد ماند. کاربر ممکن است با کارگزاران Windsor تماس بگیرد تا شکایتی رسمی مطابق با جزئیات نمایش داده شده در وبسایت ارائه کند، چنین شکایتی باید در مدت زمان معقولی ارائه شود و کارگزاران Windsor متعهد می شوند که چنین شکایتی را بررسی کرده و با تصمیم گیری به کاربر برگردانند.

هر گونه ترجمه از محتویات وبسایت از جمله محصولات یا خدمات ارائه شده از طریق وبسایت به عنوان حسن نیت برای کاربران قابل اجراست. در صورت بروز اختلاف بین نسخه‌ های مختلف زبان، «نسخه انگلیسی» وبسایت همیشه به عنوان زبان مرجع شناخته شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT