پروژه گیمینگ بلوزل (BLZ)

پروژه گیمینگ بلوزل (BLZ) | معرفی بازی Denomination

زمان مطالعه 3 دقیقه

پروژه گیمینگ بلوزل (BLZ) با راه‌اندازی بازی برای کسب درآمد خود و ادغام با شبکه‌های نوظهور مانند کازماس، خود را برای موج بعدی GameFi آماده کرده است.

پروژه گیمینگ بلوزل (BLZ)

بازار کریپتوکارنسی شروع سالی ضعیف داشته است و به نظر می رسد روند نزولی که پس از پیک بازار در نوامبر 2021 آغاز شد، به لطف بسیاری از تحولات منفی، از جمله  جنگ بین روسیه و اوکراین، انتظار افزایش نرخ بهره و تهدید افزایش نرخ بهره، تمدید شده است.

در حالی که بسیاری از معامله گران تمایل چندانی به سرمایه گذاری در شرایط نزولی ندارند، سرمایه گذاران مخالفی که به دنبال خرید هستند در حالی که وضعیت بازار قرمز است چندین دلیل مناسب دارند که نشان می دهد Bluzelle، یک شبکه ذخیره سازی غیر متمرکز، توکنی با چشم انداز مثبت فزاینده است.

پروژه گیمینگ بلوزل (BLZ)

پروژه گیمینگ بلوزل (BLZ)

در اینجا نگاهی به سه عامل پشتوانه برای ارز BLZ خواهیم انداخت.

راه اندازی بازی Denomination

یکی از پیشرفت‌های اصلی که به جلب علاقه به BLZ کمک کرد، راه‌اندازی Denomination، اولین بازی برای کسب درآمد (P2E) در شبکه بلوزل است.

پروژه گیمینگ بلوزل (BLZ)

پروژه گیمینگ بلوزل (BLZ)

بازی Denomination یک بازی نبرد کارتی بی‌درنگ است که در آن گیمرها می‌توانند در حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) یا علیه محیط، در حالت بازیکن در مقابل محیط (PvE) با یکدیگر مبارزه کنند تا پاداش‌های توکنی را دریافت کنند که می‌تواند برای رای دادن در حاکمیت یا خرید توکن های قابل تعویض (NFT) استفاده شود.

این بازی با همکاری استودیو Starloop، یک استودیوی بازی سازی حرفه ای که با برخی از بزرگترین ناشران بازی در جهان همکاری داشته، ساخته شده است. همچنین شامل یک سیستم اجتماعی متشکل از جناح ها، یک فروشگاه بازی، بازار NFT، جعبه های غارت و یک خزانه است.

همکاری با کازماس

توسعه دیگری که به ایجاد روند صعودی برای BLZ کمک می کند، همکاری مداوم این پروژه با Cosmos برای کمک به ایجاد GameFi در شبکه کازماس است.

پروژه گیمینگ بلوزل (BLZ)

پروژه گیمینگ بلوزل (BLZ)

Cosmos یکی از پرطرفدارترین شبکه‌ها در طول چند ماه گذشته بوده است، علی‌رغم ضعف کلی در قیمت ارزهای دیجیتال، به لطف اکوسیستم پروژه‌های به هم پیوسته در حال گسترش و پروتکل‌های تازه راه‌اندازی‌شده که به کاربران اولیه با airdrops پاداش داده است، این شبکه محبوبیت و عملکرد جالب توجهی داشته است.

قابلیت های GameFi بلوزل می تواند به اکوسیستم کازماس کمک کند تا وارد بخش بازی های بلاک چین شود.

توسعه دهندگان Bluzelle همچنین علاقه خود را برای ادغام با شبکه های دیگری که می توانند از اضافه شدن قابلیت های GameFi بهره مند شوند، ابراز کرده اند.

محبوبیت بازی های بلاک چین

سومین عاملی که BLZ را مطرح می کند، محبوبیت کلی بازی های مبتنی بر بلاک چین و مدل P2E است.

بازی برای مدت طولانی یکی از محبوب‌ترین و گسترده‌ترین بخش‌های اقتصاد سنتی بوده است و موفقیت اکسی اینفینیتی نشان می‌دهد که بازی‌های بلاک چین می‌توانند بسیار بهتر از بازی‌های سنتی عمل کنند.

تمرکز بر کمک به ایجاد GameFi در شبکه های متعدد و توانایی پردازش 10000 تراکنش در ثانیه به ایجاد حالت صعودی برای حرکت رو به جلو BLZ کمک می کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT