رستوران ارز دیجیتال در دبی

اولین رستوران ارز دیجیتال در دبی | خرید همبرگر با دوج کوین و سایر ارزها

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دوج کوین پیروزی دیگری را در پذیرش جریان اصلی و محبوبیت ثبت کرده است. Doge Burger، یک رستوران مجازی با تم دوج کوین است که در دبی راه اندازی شده است. این رستوران اولین اولین رستوران ارز دیجیتال در دبی با الهام از نام و تم رمزارزها است.

اولین رستوران ارز دیجیتال در دبی

این رستوران از طریق صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که چندین ارز دیجیتال را می پذیرد. اینها عبارتند از بیت کوین، اتریوم، شیبا اینو، بایننس کوین، کریپتو دات کام، ریپل، تتر و دوج کوین.

این رستوران توسط Rocket Kitchen، زنجیره ای از رستوران های مجازی راه اندازی شد، که منوی تمام آمریکایی را نیز آماده می کند. از آنجایی که یک رستوران مجازی است، فقط برای تحویل برگرها به مشتریان سفارش قبول میکند. نام تجاری بسته ها نشان دهنده وابستگی آن به Dogecoin است.

بد نیست اشاره کنیم که این تنها رستورانی نیست که ارزهای دیجیتال را در دبی می پذیرد. برخی از رستوران‌های دیگر از سال 2014 تا کنون کریپتو را پذیرفته‌اند.

رستوران Doge Burger همچنین اولین رستوران با مضمون رمزنگاری نیست. Welly’s که ماه گذشته در ناپل راه اندازی شد، یک رستوران با مضمون شیبا اینو است.

میم کوین ها شاهد رشد سریع سهم خود در پذیرش در فضای کریپتو هستند. سایر مشاغلی که پذیرش DOGE را آغاز کرده اند شامل تسلا ایلان ماسک است. ماسک اخیراً فاش کرد که تسلا قصد دارد دوج کوین را در ایستگاه‌های SuperCharger خود بپذیرد. ماسک همچنین قصد دارد زنجیره ای از رستوران های درایو در SuperCharger تسلا ایجاد کند که در آن دوج کوین پذیرفته می شود.

با این حال، این میم کوین با وجود افزایش پذیرش همچنان به شدت نوسان دارد و عملکرد قابل توجهی از خود نشان نداده است.

افزایش پذیرش کریپتو در امارات 

رستوران Doge Burger تنها جدیدترین تجارتی است که هدف آن افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در امارات است. دولت این کشور برنامه هایی برای جذب سرمایه گذاران بیشتر در حوزه ارزهای دیجیتال دارد. در این ماه، امارات متحده عربی اعلام کرد که برنامه‌هایی برای صدور مجوزهای فدرال برای کسب‌وکارهای کریپتو در حال انجام است.

امارات همچنین به افزایش حضور ماینرهای رمزنگاری در این کشور توجه دارد. این کشور خاورمیانه می گوید که قانون گذاری و پذیرش بخش کریپتو برای اقتصاد آن سودمندتر خواهد بود.

در همین حال، امارات همچنین سومین بازار بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات در خاورمیانه است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. احمد زراعتی گفت:

    به این نوع عملکرد ارزهای دیجیتال به زودی جایگزین اسکناس میشن

  2. احمد زراعتی گفت:

    با این نوع عملکرد ارزهای دیجیتال به زودی جایگزین اسکناس میشن

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT