YouTube Shorts چیست

YouTube Shorts چیست | کسب درآمد از YouTube بوسیله Shorts

زمان مطالعه 2 دقیقه

به تازگی YouTube راه‌ هایی را معرفی کرده است که یوتیوبر ها می‌توانند از محتوای خود کسب درآمد کنند، با بینندگان تعامل داشته باشند و ایده ‌های جدیدی برای کانال‌ های خود به دست بیاورند. امروز در یک پست  توسط مدیر محصول YouTube، Neal Mohan این ویژگی های جدید معرفی شدند که قرار است در طول امسال عرضه شوند. در این مقاله کوتاه این ویژگی های جدید را بررسی می‌کنیم. در این پست به پاسخ سوال YouTube Shorts چیست؛ می پردازیم.

YouTube Shorts چیست

یوتیوب امسال مجموعه ‌ای جدید از ویژگی ‌ها و ابزارهای جدید را ارائه می‌کند. یوتیوب می‌گوید قصد دارد که جلوه‌ های ویدیویی جدید، قابلیت ویرایش و توانایی پاسخ دادن به نظرات را با ایجاد یک Short ارائه دهد، درست مانند کاری که سازندگان در TikTok انجام می‌دهند.

به‌ علاوه، YouTube قصد دارد راه ‌های جدیدی را برای درآمد زایی تولید کنندگان محتوی از طریق Shorts ایجاد کند. از جمله این راه ها میتوان گسترش راه ‌ها برای محتوای برند، افزودن Super Chat به Shorts و در نهایت فعال کردن توانایی خرید از Short را نام برد.

این شرکت می‌گوید که خرید در سراسر اپلیکیشن گسترش خواهد یافت. علاوه بر ویدیو های قابل خرید، راه‌ های دیگری را نیز برای گنجاندن خرید در YouTube بررسی می‌کند.

یوتیوب همچنین در سال جاری چندین ویژگی دیگر را معرفی می کند که به سازندگان کمک می کند محتوای جدید تولید کنند. اطلاعات جدیدی به استودیوی YouTube اضافه خواهد شد که به گفته این شرکت به سازندگان محتوی کمک می کند تا نحوه تعامل با مخاطب خود را درک کنند و به ایجاد ایده برای ویدیو های جدید کمک کنند.

علاوه بر این، یوتیوب این امکان را برای سازندگان محتوی فراهم می‌کند که با هم تعامل کنند، ارتباط با یکدیگر را تقویت کنند و مشکلات خود را حل کنند.

در سوی دیگر، یوتیوب همچنین قصد دارد به طور گسترده‌ تری یک ویژگی محبوب Twitch را معرفی کند: عضویت‌ های با استعداد. YouTube قبلاً آزمایش این ویژگی را آغاز کرده است، اما Mohan اعلام کرد که YouTube انتظار دارد این قابلیت را در ماه‌ های آینده گسترش دهد.

علاوه بر این، یوتیوب به زودی یکپارچه سازی را ارائه خواهد کرد که به شما امکان می دهد در تلفن خود با ویدیویی که در تلویزیون تماشا می کنید تعامل داشته باشید. زمانی که در هر دو دستگاه با یک حساب کاربری وارد شده باشید این کار عملی می‌شود و به بینندگان اجازه می‌دهد نظرات را بخوانند یا نظری بنویسند و ویدیو ها را از تلفن همراه خود به اشتراک بگذارند.

در نهایت، تلویزیون یوتیوب امسال یک طراحی مجدد خواهد داشت. Mohan در این باره می نویسد: «این تغییرات ظاهر و تجربه کاربری را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد موارد دلخواه خود را راحت تر سازماندهی کنید.» امسال تغییرات بزرگی در YouTube رخ خواهد داد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT