بررسی Beatstars

نقد و بررسی Beatstars: هنوز هم بهترین بازار بیت برای تولیدکنندگان و هنرمندان؟

زمان مطالعه 11 دقیقه

این در حالی است که آنها نقش بسیار مهمی در روند ساخت موسیقی دارند. به عنوان مثال، در دنیای هیپ هاپ، این تهیه کننده موسیقی است که کمترین سهم را در یک آهنگ می گیرد. تنها راهی که یک تولیدکننده موسیقی در مدل سنتی صنعت کسب درآمد می کند این است که هزاران آهنگ تولید کند و آن آهنگ ها باید به درستی منتشر و توزیع شوند. بررسی Beatstars  را در ادامه بخوانید.

نقد کردن درآمد ارزی

با این حال، این شروع به تغییر کرده است. تولیدکنندگان بیت دیگر لازم نیست منتظر ارتباطات در صنعت موسیقی باشند تا تولیدات خود را به یک هنرمند ارائه دهند. این مقاله مروری بر Beatstars است، یکی از پلتفرم‌های آنلاین پیشرو که ضرب سازان (beatmakers) را قادر می‌سازد ضربات خود را از استودیوهای خانگی خود بسازند و توزیع کنند.

بررسی Beatstars

بررسی Beatstars

Beatstars چیست؟

Beatstars یک بازار آنلاین دیجیتال، پلتفرم لیزینگ بیت و سرویس هاستینگ است که برای ضبط هنرمندان، تهیه‌کنندگان، ترانه‌سراها و بیت‌سازان طراحی شده است تا آثار خود را به هنرمندان سراسر جهان مجوز دهند. این شرکت در آستین، تگزاس مستقر است و توسط آبه باتشون تاسیس شد. این شرکت بیش از 700000 کاربر ثبت نام کرده است که انتظار می رود آبه باتشون در سال آینده دو برابر شود.

آبه باتشون می گوید که هدف اصلی او از راه اندازی شرکت این بود که زندگی را برای تهیه کنندگان موسیقی، ترانه سراها و به طور کلی هنرمندان مستقل آسان کند. این شرکت در سال 2008 تاسیس شد. او این ایده را به تهیه کنندگان معروفی مانند تولیدکننده چند پلاتینی Illmind و تهیه کننده برنده جایزه گرمی Focus ارائه کرد که عاشق ایده فروش بیت ها به صورت آنلاین بودند.

چیزی که Beatstars ارائه می دهد، توانایی فروش بیت های شما با مجوز غیر انحصاری است.

یک مجوز غیر انحصاری به گونه‌ای عمل می‌کند که تولیدکنندگان خود را محدود به صدور مجوز آهنگ فقط برای یک هنرمند نمی‌کنند. این سودمند است زیرا شما هرگز نمی دانید که چگونه آن ضرب (beat) توسط آن هنرمند اجرا می شود. در عوض، با مجوز غیر انحصاری، می توانید همان بیت را به هر تعداد که دوست دارید بفروشید. این بدان معنی است که شما می توانید همان بیت را بارها و بارها بفروشید.

Beatstars به ​​گذاشتن پول در جیب تهیه کنندگان کمک می کند. Beatstars تضمین می‌کند که هنرمندان باید بیت‌ها را مستقیماً از تولیدکنندگان خریداری کنند. این بدان معناست که تولیدکنندگان دیگر نباید نگران سایر واسطه‌هایی باشند که تمایل به استثمار تولیدکنندگان دارند.

داستان ما با Beatstars

ما تهیه کننده بیت هستیم و تقریباً سه سال است که در حال ساخت بیت هستیم. قبلاً تجارت بسیار سختی بود، به خصوص که ما از مدل سنتی صنعت پیروی می کردیم. قبل از اینکه بتوانیم هنرمندی را به دست بیاوریم، ابتدا نیاز داشتیم که در این صنعت ارتباط داشته باشیم. اگر به اندازه کافی خوش شانس بودیم که یک هنرمند را به ارمغان بیاوریم، پس از آن مجبور بودیم ساعت های طولانی با هنرمند در استودیو تحت فشار کار کنیم تا ضرب الاجل را رعایت کنیم. در آن زمان بسیار سخت بود، با این حال ما مقدار بسیار کمی درآمد داشتیم.

ما به طور اتفاقی با نقد Beatstars مواجه شدیم و آنچه که آنها ارائه می کردند جالب بود. این شرکت ادعا کرد که به کاربران خود فرصتی برای اتصال آنلاین، همکاری و کسب درآمد از تولید بیت می دهد. این همان چیزی بود که آرزویش را داشتیم. بنابراین تصمیم گرفتیم آن را امتحان کنیم و تحت تأثیر قرار گرفتیم. ما مستقیماً در طرح حرفه ای مشترک شدیم زیرا دیدیم که Beatstars 30٪ کمیسیون از کل درآمد حاصل از بیت های کاربران رایگان دریافت می کند.

چیزی که ما را تحت تاثیر قرار داد این واقعیت بود که می توانیم 100٪ کل درآمدمان را نگه داریم. ما چندین ماه است که از Beatstars استفاده می کنیم و همه چیز برای ما بسیار بهبود یافته است. بیت‌های ما توانسته‌اند درآمد بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا کسب می‌کردیم ایجاد کنند. ما همچنین می‌توانیم با همکار تهیه‌کنندگان بیت تعامل داشته باشیم که بسیار مدبر بوده است.

بررسی Beatstars

بررسی Beatstars

ویژگی های کلیدی Beatstars

اصلی ترین چیزی که Beatstars به ​​شما کمک می کند واقعاً خوب انجام دهید، فروش بیت است. Beatstars با شبکه گسترده ای از توزیع کنندگان، قدرت را در دستان شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد نحوه فروش بیت های خود و میزان درآمد خود را کنترل کنید. در اینجا چند ویژگی کلیدی دیگر وجود دارد که همگی به شما کمک می کنند دقیقاً این کار را انجام دهید:

پخش کننده بلیز (blaze)

یکی از ویژگی هایی که Beatstars دارد پخش کننده blaze است. این پخش کننده های بلیز قابل جاسازی، فروش آنلاین آهنگ های خود را برای شما آسان می کند. بازیکنان blaze Beatstars به ​​عنوان یک فروشگاه آهنگ فوری عمل می‌کنند و به مشتریان شما اجازه می‌دهند بیت‌های رایگان را دانلود کنند، بیت‌ها را اجاره کنند یا برای مجوزهای انحصاری به شما پیشنهاد دهند.

ارتباط اجتماعی

Beatstars کاربران خود را تشویق می کند که خدمات خود را به عنوان یک جامعه در نظر بگیرند. کاربران آن تشویق می شوند تا با یکدیگر تعامل داشته باشند تا مورد توجه قرار گیرند. ویژگی اتصال اجتماعی در Beatstars به ​​دستیابی به این امر کمک می کند. Beatstars به ​​کاربران خود اجازه می دهد تا از طریق پیام خصوصی ارتباط برقرار کنند. همچنین با دیگر شبکه‌های اجتماعی پیوند می‌یابد و به هنرمندان اجازه می‌دهد تا از این طریق ارتباط برقرار کنند.

بررسی Beatstars

بررسی Beatstars

ویژگی Collabos

ویژگی collabos یک ویژگی جدید توسط Beatstars است. این ویژگی به طور خاص برای هنرمندانی است که قصد همکاری با تعدادی از همکاران مانند تهیه کننده، نویسنده، برچسب یا مهندس شما را دارند و شما به راهی برای تقسیم فروش موسیقی خود با آنها نیاز دارید. این ویژگی به شما امکان می دهد یک آهنگ را آپلود کنید، همکاران خود را تعیین کنید، تا بتوانید آهنگ خود را بفروشید و در عین حال درآمد را با درصدهای تعریف شده خود بین همکاران خود تقسیم کنید.

ویجت ها (Widgets)

Beatstars یک ویژگی ویجت نیز دارد. این ویژگی به شما امکان می دهد ویجت ها را در هر وبلاگ یا وب سایتی جاسازی کنید. ویجت ها سفارشی طراحی شده و پاسخگو هستند و راهی عالی برای اشتراک گذاری و ویژگی های موسیقی شما هستند.

عضویت برای صفحات حرفه ای 2

با این ویژگی جدید، کاربران Pro Pages 2 اکنون این امکان را دارند که در صفحه حرفه ای خود با کسب و کار اشتراک ماهانه خود برای مشتریان خود ایجاد کنند. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید گزینه‌های بسته عضویت را برای کیت‌های صدا، بیت‌ها و دانلود رایگان نمونه انتخاب کنید. پرداخت ها از طریق کارت اعتباری در Stripe یا از طریق PayPal در صفحه حرفه ای به تولید کنندگان انجام می شود. حداکثر تعداد طرح های عضویتی که می توان در حال حاضر ایجاد کرد 5 است.

این سیستم که به اعضای Pro Pages 2 امکان می‌دهد در ازای دریافت حق عضویت ماهانه از مشتریان شما، بسته‌بندی‌های آزمایشی رایگان، بیت‌ها و کیت‌های صدا را بسته‌بندی کنند، Beatstars را از رقبای خود متمایز می‌کند. شما می توانید تعداد کیت ها یا ضربات را برای درج در عضویت خود انتخاب کنید. بنابراین، شما باید تصمیم بگیرید که مطمئن هستید چه چیزی را می توانید به راحتی برای اعضای خود به صورت ماهانه فراهم کنید. همچنین می توانید مبلغی را که احساس می کنید برای محتوای بسته شما مناسب است از اعضای خود شارژ کنید. بهترین بخش این است که شما می توانید 100٪ درآمد عضویت خود را حفظ کنید، که بلافاصله به تمام اکانت های تجاری شما پرداخت می شود. با استفاده از این ویژگی می توانید یک عضویت بیتی در اطراف یک لایسنس خاص ایجاد کنید به طوری که تنها چیزی که در طرح گنجانده شده است مجوز باشد.

بررسی Beatstars

بررسی Beatstars

درآمدزایی Soundcloud و Audiomack

ویژگی دیگری که Beatstars دارد، درآمدزایی Soundcloud و Audiomack است. این ویژگی به بیت‌های شما اجازه می‌دهد زمانی که مردم موسیقی شما را در Soundcloud و Audiomack پخش می‌کنند، درآمد تبلیغاتی ایجاد کنند.

Beatstars چگونه کار می کند؟

https://www.youtube.com/watch?v=_OGzjgM7nfM

این بخش از مقاله به نحوه انتشار آنلاین موسیقی خود با Beatstars می پردازد.

اولین قدم قبل از اینکه حتی اولین آهنگ خود را آپلود کنید، ثبت نام است. هنگام ثبت نام، می توانید برای گزینه های رایگان، حرفه ای یا نامحدود ثبت نام کنید. اگر می خواهید آب ها را آزمایش کنید، توصیه می کنم گزینه رایگان را انتخاب کنید.

مرحله بعدی پس از ثبت نام، راه اندازی اکانت کاربری است. ابتدا روی آیکون “اکانت” کلیک کرده و سپس تمام اطلاعات خود را پر می کنید. این برای تعیین هویت شما است تا وقتی هنرمندان دیگر از آهنگ یا صفحه شما بازدید می کنند، بتوانند بدانند شما چه کسی هستید. همچنین یک تب “Social Connect” وجود دارد که شبکه های اجتماعی شما را به Beatstars متصل می کند.

گام بعدی که پس از راه‌اندازی اکانت خود برمی‌دارید این است که آهنگ‌های خود را آپلود کنید. سه روش برای آپلود موسیقی خود استفاده می کنید. شما می توانید انتخاب کنید که آهنگ های خود را از Soundcloud وارد کنید، یا می توانید یک آهنگ را آپلود کنید، یا می توانید چندین تراک را همزمان آپلود کنید (آپلود انبوه). برای وارد کردن آهنگ های خود از Soundcloud، باید مطمئن شوید که دانلود آهنگ های Soundcloud خود را فعال کرده اید تا بتوانید آهنگ های خود را به Beatstars وارد کنید.

پس از آپلود آهنگ های خود، اطلاعاتی وجود دارد که باید پر کنید. باید مطمئن شوید که عنوان آهنگ، توضیحات، تاریخ انتشار و برچسب‌ها را درج کرده‌اید. همچنین باید قیمتی را همراه با هر اجاره سفارشی اضافی که ممکن است بخواهید، درج کنید، چه دانلود نمونه رایگان ارائه دهید یا نه، ترجیحات فروش خود، جزئیات آهنگ مانند حالت، شرایط لازم برای دانلود، و همکاران در مسیر خود. شما همچنین باید برای بیت های خود، یک زیپ از stems آهنگ یا یک MP3 برچسب گذاری شده را اضافه کنید. پس از تکمیل مشخصات خود، تغییرات را ذخیره می کنید. بیت شما اکنون برای شنیدن سایر اعضای Beatstars آماده است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید URL آهنگ خود یا URL پروفایل خود را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا آهنگ های خود را در دسترس اعضای غیر Beatsars قرار دهید.

گام بعدی پس از آپلود آهنگ های خود، تعامل است. شما باید با سایر کاربران Beatstars تعامل داشته باشید تا آنها را متوجه آهنگ های خود کنید. این به این دلیل است که فقط ارسال آهنگ هایتان برای فروش آنها کافی نیست. تعامل با بقیه افراد جامعه مهم است زیرا ایجاد روابط بین سایر کاربران Beatstars میزان موفقیت آهنگ های شما را افزایش می دهد. می‌توانید با لایک کردن و به اشتراک‌گذاری آهنگ‌های کاربران، ارسال پیام خصوصی، نظر دادن در مورد آهنگ‌هایشان، برقراری ارتباط با آن‌ها با استفاده از چت روم و غیره با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنید. شما حتی می توانید بفهمید که آیا هنرمندان دیگر به همکاری با شما علاقه مند هستند یا خیر، از این رو با هنرمندان دیگر ارتباط برقرار کنید.

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای استفاده حداکثری از Beatstars استفاده کنید. اول از همه، شما باید تمام اطلاعات خود را به روز کنید. همچنین باید مطمئن شوید که آهنگ هایی که آپلود می کنید محصولات با کیفیت بالا هستند. این بدان معنی است که بیت های شما باید میکس با کیفیت بالایی داشته باشند. همچنین باید مطمئن شوید که آهنگ هایی که آپلود می کنید اصلی هستند.

سازگاری نیز بسیار مهم است. شما باید یک برنامه پخش ثابت داشته باشید. باید اطمینان حاصل کنید که بیت های خود را به طور همزمان رها می کنید، چه ماهانه و چه هفتگی. این برای اطمینان از این است که پایگاه هواداران در حال رشد شما به طور مرتب با محتوای تازه ارائه می شود تا آنها را راضی نگه دارد. چیز دیگری که باید با آن سازگار باشید، سبک و صدای شماست. برای اطمینان از اینکه بیت های شما به طور مداوم منتشر می شود، اطمینان حاصل کنید که قبل از اولین انتشار چندین بیت آماده دارید تا بتوانید در حین پیشرفت زمان برای تولید بیت های دیگر داشته باشید.

راه دیگر برای استفاده حداکثری از آهنگ های خود این است که مطمئن شوید که آهنگ های شما بهینه هستند. باید اطمینان حاصل کنید که وقتی مردم به دنبال بیت های مشابه شما هستند، بیت های شما را پیدا کنند. این با استفاده از برچسب های کلیدواژه مرتبط برای بیت های شما به دست می آید. شما باید از سه کلمه کلیدی در هر بیت استفاده کنید. در صورتی که در یافتن کلمه کلیدی مناسب مشکل دارید، باید برچسب‌های کلیدواژه بیت‌ها را که با سبک شما مطابقت دارند بررسی کرده و از آنها استفاده کنید. شما باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که آهنگ های شما بهینه هستند.

بررسی Beatstars

بررسی Beatstars

قیمت و طرح ها

با Beatstars، یا گزینه رایگان یا طرح حرفه ای وجود دارد. طرح رایگان بهترین گزینه برای شروع است، به خصوص اگر می خواهید بسنجید که آیا آنچه Beatstars ارائه می دهد نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر. با گزینه رایگان، می توانید حداکثر 10 آهنگ را آپلود کنید. همچنین می توانید stems آهنگ را آپلود کنید. با گزینه رایگان، لحظه ای که آهنگ های شما شروع به درآمدزایی می کنند، فوراً به شما پرداخت می شود. پرداخت ها از طریق PayPal و Stripe انجام می شود. با گزینه رایگان در Beatstars، می‌توانید بیت‌های خود را در Beatstars Marketplace بفروشید، که هم در دستگاه‌های وب و هم در دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس است. همچنین می توانید به ویجت های Beatstars دسترسی داشته باشید. آهنگ‌هایی که آپلود می‌کنید می‌توانند در Soundcloud و Audiomack نیز کسب درآمد کنند.

با این حال، چند سرویس وجود دارد که نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید. یکی از این خدمات این است که نمی توانید کیت های صدا را روی پلتفرم بفروشید. چیز دیگری که شما قادر به فروش آن نخواهید بود خدمات سفارشی است. همچنین نمی توانید به سهم درآمد فروشنده صفحه حرفه ای دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، Beatstars همچنین 30٪ کمیسیون از کل درآمدی که بیت های شما ایجاد کرده اند، دریافت می کند، اگر تحت طرح رایگان هستید. همچنین فقط به یک پخش کننده blaze قابل جاسازی محدود هستید. می توانید حداکثر 5 پیام خصوصی در ماه دریافت کنید. محدود به حداکثر 2 قرارداد مجوز برای فروش هستید. امکان دسترسی به آمار پرمیوم و فروش در اکانت Beatstars خود را نخواهید داشت.

برای طرح صفحه حرفه ای، می توانید پرداخت های خود را به صورت ماهانه یا سالانه انجام دهید. بنابراین، شما می توانید 19.99 دلار در ماه تحت طرح اشتراک ماهانه یا 179.88 دلار در سال برای اشتراک سالانه پرداخت کنید و 20٪ یا بیشتر تحت اشتراک سالانه پس انداز خواهید کرد. همچنین می توانید به تعداد نامحدودی از خدمات دسترسی پیدا کنید.

برای شروع، می توانید تعداد نامحدودی از آهنگ ها را آپلود کنید. شما همچنین می توانید stems آهنگ را آپلود کنید. علاوه بر این، می توانید کیت های صدا و خدمات سفارشی را نیز بفروشید. همچنین می توانید به 100٪ از کل سهم درآمد فروشندگان صفحه حرفه ای دسترسی داشته باشید. لحظه ای که آهنگ های شما شروع به کسب درآمد می کنند، پرداخت ها بلافاصله از طریق PayPal و Stripe انجام می شود. همچنین می‌توانید بیت‌های خود را در بازار Beatstars بفروشید، که در وب و دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس است.

نکته دیگر این است که تحت طرح صفحه حرفه ای، Beatstars از کل درآمدی که آهنگ های شما ایجاد کرده است، 0% کمیسیون از شما دریافت می کند. این بدان معنی است که شما می توانید 100٪ از درآمد خود را تحت طرح صفحه حرفه ای نگه دارید. شما همچنین دسترسی نامحدودی به پخش کننده blaze تعبیه شده دارید. علاوه بر این، شما همچنین به تعداد نامحدودی از پیام های خصوصی در اکانت Beatstars خود دسترسی پیدا می کنید. همچنین تعداد نامحدودی از قراردادهای مجوز برای فروش دریافت می کنید. می توانید به آمار فروش و حق بیمه خود دسترسی داشته باشید. با طرح صفحه حرفه ای، می توانید 2 ارسال در هر فرصت داشته باشید. می توانید به استفاده از ویجت های Beatstars دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، آهنگ‌هایی که آپلود می‌کنید هم در Soundcloud و هم در Audiomack درآمد کسب می‌کنند.

ویژگی های مثبت

. اگر تحت طرح حرفه ای مشترک شده اید، می توانید 100٪ از فروش را حفظ کنید

. یک نسخه رایگان دارد

. ویژگی Collabos امکان تقسیم پرداخت بین همکاران را فراهم می کند

. بازار خوبی برای موسیقی فراهم می کند

. هنرمندان، تهیه کنندگان و طرفداران قادر به تعامل با یکدیگر هستند

ویژگی های منفی

. در نسخه رایگان، Beatstars 30٪ کمیسیون از کل درآمد دریافت می کند

. Beatstars در معاملات بسته تا حدودی محدود است

بررسی Beatstars: حکم

Beatstars مسلماً بهترین پلتفرم برای تولیدکنندگان بیت است تا موسیقی خود را با آن توزیع کنند (حتی اگر Airbit خیلی عقب نباشد). با استفاده از آن، نه تنها می‌توانید موسیقی خود را توزیع کنید، بلکه می‌توانید با هنرمندان، تولیدکنندگان دیگر و طرفداران نیز تعامل داشته باشید و در نتیجه میزان نمایش خود را افزایش دهید.

و در این صنعت، قرار گرفتن در معرض راه طولانی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT