بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

بهترین برنامه های نقشه راه محصول به شما کمک می کند تا سفر توسعه یک محصول جدید و ارائه آن به بازار را تجسم کنید.بهترین ابزارهای نقشه راه محصول را در ادامه معرفی کرده ایم.

بر خلاف ابزارهای مدیریت محصول گسترده تر، که نه تنها برای رسیدگی به محصولات جدید، بلکه به روز نگه داشتن محصولات موجود طراحی شده اند، یک ابزار نقشه راه محصول باید تاکید بیشتری بر مراحل فردی مربوط به ایجاد یک محصول داشته باشد.

در واقع، این دو گزاره‌های بسیار مشابهی را ارائه می‌دهند، بنابراین اگر نمی‌توانید آنچه را که به دنبال آن هستید در این لیست از بهترین برنامه‌های نقشه راه محصول پیدا کنید، سپس به دنبال جایگزین‌هایی در بهترین نرم‌افزار مدیریت محصول باشید.

به طور مشابه، نقشه راه یک روش سازماندهی است که توسط سایر حوزه های کسب و کار استفاده می شود، بنابراین ممکن است بتوانید آنچه را که به دنبال آن هستید در بهترین ابزارهای مدیریت پروژه (در برگه جدید باز می شود) بیابید که به شما امکان می دهد نگاهی گسترده تر به سایر موارد بیندازید. جنبه های یک پروژه فراتر از محصول فردی، مانند منابع مورد نیاز و مواد تبلیغاتی.

بهترین برنامه های نقشه راه محصول سال 2023 به طور کامل:

سایت Jira Product Discovery

دلایل خرید:

ارائه دهنده نرم افزار معتبر

ابزارهای اولویت بندی عالی

نقشه راه بصری

دلایلی برای اجتناب:

در حال حاضر در دسترس بودن کامل محدود است

Jira Product Discovery تنها بخشی از پیشنهادات Atlassian به عنوان یک شرکت است، و یکی جدید است که پس از در دسترس بودن عمومی در 8 مه 2023، به برنامه های مشابه Jira مانند Jira Software برای توسعه نرم افزار، Jira Align برای استراتژی، Jira Work Management برای می پیوندد. مدیریت پروژه و ابزارهای دیگر مانند Trello (در تب جدید باز می شود). این یک شرکت محبوب در بین تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات است و شرکتی است که دامنه آن به سرعت در حال گسترش است.

ابزارهای نقشه راه آن عالی هستند و از نرم افزارهای موجودی که Atlassian قبلاً توسعه داده است وام گرفته شده است، بنابراین آزمایش و آزمایش شده اند. Jira Product Discovery همچنین نقشه‌های راه و نماهای سفارشی را فعال می‌کند تا مطمئن شود که آنها با اولویت‌ها و نیازهای هر تیم هماهنگ هستند.

به‌عنوان بخشی از نرم‌افزار، شما همچنین به تابلویی دسترسی خواهید داشت که تلاش در مقابل تأثیر را نشان می‌دهد تا به تعیین اولویت چیزی در نقشه راه شما کمک کند، و همچنین خانه‌ای برای داده‌های ذهنی مانند بازخورد.

Atlassian بازار مخصوص به خود را نیز دارد که در آن می‌توانید فهرست گسترده‌ای از ادغام‌ها را مرور کنید. قیمت 10 دلار در ماه به ازای هر سازنده برای سطح استاندارد است، یا تیم‌های کوچک می‌توانند طرح رایگان را انتخاب کنند که حداکثر به سه سازنده اجازه می‌دهد.

(عکس)

سایت Productboard

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

نقشه راه برای سرعت بخشیدن به تحقیق و توسعه

دلایل خرید:

تنوع قیمت و طبقات

ادغام های فراوان

نقشه راه پویا

دلایلی برای اجتناب:

طرح‌های ارزان‌تر محدودتر است

اگرچه این یک برنامه مدیریت محصول همه جانبه عالی است، Productboard به دلیل ابزارهای نقشه راه آن بسیار ارزشمند است. این شرکت با اجازه دادن به مشتریان برای ساخت تابلوهای جذاب و پویا که می‌توانند فیلترها را مدیریت کنند، نقشه‌های راه «کهنه» را به چالش می‌کشد تا مطمئن شوند که با افراد مناسب مرتبط هستند.

فراتر از عملکردهای اختصاصی نقشه راه برنامه، می توانید کل گردش کار خود را ادغام کنید و در همه جنبه های توسعه محصول ارتباط برقرار کنید. همچنین دارای یک فرآیند اولویت‌بندی است که برای استانداردسازی در سراسر اکوسیستم ساخته شده است تا مقایسه با داشبوردها واضح‌تر شود.

از آنجایی که بیش از ویژگی‌های نقشه راه در دسترس است، ادغام‌های دیگری نیز برای تطبیق با مواردی مانند بازخورد و ایده‌ها وجود دارد، از جمله اشخاص ثالث مانند Salesforce، Intercom و Zapier.

بالاتر از طرح رایگان Starter که از نظر ویژگی‌های آن بسیار محدود است، یک طرح Essentials با قیمت مناسب وجود دارد. یک ردیف Pro گران‌تر زیر یک جفت مدل قابل تنظیم و فقط قیمت‌گذاری قرار دارد، بنابراین واقعاً باید گزینه‌ای برای اکثر شرکت‌ها و محصولات وجود داشته باشد.

(عکس)

سایت Aha!

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

نرم افزار نقشه راه محصول با دسترسی به مجموعه وسیع تری از برنامه ها

دلایل خرید:

آسان برای استفاده

مقیاس پذیر

پایگاه مشتری بزرگ

دلایلی برای اجتناب:

می تواند گران باشد

نام شادی آها! نرم‌افزاری با کاربری آسان است که باید برای کارگرانی که با ابزارهای نقشه‌برداری و توسعه محصول آشنا نیستند، که مشتریان آن‌ها شامل Dell، Experian و Hootsuite هستند، بسیار سریع آن را انتخاب می‌کند.

مهمتر از همه در اینجا نمای نقشه راه است که به راحتی با نماهای مختلف تنظیم می شود و از نظر زمینه ها قابل تنظیم است. همکاری آنقدرها یک تجربه درون برنامه ای نیست که بر اشتراک گذاری تمرکز دارد، بنابراین می توانید نقشه راه خود را به عنوان یک تصویر، PDF یا پورتال وب امن به دیگران نشان دهید.

به طور گسترده تر، آها! نقشه راه به آها می پیوندد! ایده های طراحی شده برای رسیدن به توپ، آها! برای تبدیل مفاهیم به نقشه راه ایجاد کنید، و آها! برای جنبه فنی عملیات توسعه دهید. آها! نقشه راه که با سه قیمت نسبتاً پرهزینه در دسترس است، به صورت استاندارد با دسترسی به نسخه ارزان‌تر Aha ارائه می‌شود! ایده ها و آها! ايجاد كردن. هر دو به طور جداگانه نیز در دسترس هستند، جایی که می توانید بین سطوح بیشتری از جمله نسخه رایگان Aha انتخاب کنید! ايجاد كردن. آها! توسعه به اشتراک خود نیاز دارد، اما بسیار مقرون به صرفه تر است.

(عکس)

سایت Pendo.io

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

برنامه نقشه راه برای همه

دلایل خرید:

برای شرکت های بزرگ خوب است

نقشه راه قدرتمند

UX خوب

دلایلی برای اجتناب:

پشتیبانی می تواند بهتر باشد

Pendo یک برنامه قدرتمند را ارائه می دهد که حول نقشه راه طراحی شده است، و در حالی که می تواند برای توسعه محصولات جدید مناسب باشد، به خوبی به سایر کارهای توسعه مانند نرم افزار نیز کمک می کند.

به سایر داده‌های کسب‌وکار پیوند می‌دهد و به تیم‌ها کمک می‌کند تا دلیل محصولات را درک کنند و تأثیر آن را با بازخورد تأیید کنند. در موارد خاص، می‌توانید تجزیه و تحلیل‌های عطف به ماسبق را انجام دهید تا هر چیزی که در دورهای قبلی بازخورد و تحلیل جمع‌آوری کرده‌اید، بتواند مستقیماً به نقشه راه فعلی شما وارد شود.

تجربه کاربر به وضوح بخش مهمی از فرآیند است و نرم افزار به زیبایی طراحی شده و استفاده از آن آسان است. همچنین یک نسخه موبایل برای کمک به شرکت‌ها وجود دارد که دسترسی خود را گسترش دهند، اما بدون در نظر گرفتن دستگاه انتخابی شما، Pendo قول می‌دهد با دانش فنی بسیار کمی راه‌اندازی آن آسان باشد.

یک طرح رایگان و با مشتری در زیر دسته Engage، همراه با تعداد معدودی از برنامه‌های دیگر، و برنامه‌های Adopt برای کارمندان وجود دارد. نکته مهم این است که قیمت گذاری، که در صورت درخواست در دسترس است، بر اساس گروهی از کاربران است نه بر اساس هر صندلی، بنابراین می تواند به ویژه برای SMB ها پرهزینه باشد.

(عکس)

سایت Roadmunk

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

نرم افزار نقشه راه برای تجسم موثر

دلایل خرید:

نقشه راه قدرتمند

برخی از ویژگی های همکاری

ادغام های موجود

دلایلی برای اجتناب:

گزینه ها آن را گران می کنند

پس از برخی خریدها و انتقال ها، Roadmunk اکنون بخشی از یک خانواده از برنامه ها را تشکیل می دهد که شامل پلتفرم مدیریت پروژه Structure for Jira و برنامه مدیریت منابع Tempo است، اگرچه آنها فقط به صورت جداگانه و نه به عنوان بخشی از یک بسته در دسترس هستند.

هدف Roadmunk این است که به مشتریان خود از جمله مایکروسافت، دل و Salesforce کمک کند تا نقشه‌های راه آماده برای اتاق هیئت مدیره تهیه کنند که واضح و آسان باشد، اما مملو از جزئیات روشنگر باشد.

همچنین به عنوان یک پلتفرم برای گرفتن بازخورد مشتری عمل می کند و ابزار مفیدی برای نظارت بر اینکه چقدر ممکن است چیزی در رابطه با میزان کار مورد نیاز باشد، وجود دارد. ادغام با Jira Roadmap – یک طرفه یا دو طرفه بسته به برنامه شما – برای پیوند عملیات سطح بالاتر با Roadmunk شما طراحی شده است تا از همکاری موثرتر پشتیبانی کند. همچنین برای Azure DevOps یکپارچه سازی وجود دارد.

طرح شروع پایه مقرون به صرفه است، اما طرح کسب و کار ویژگی های بیشتری را اضافه می کند. با این حال، هر دو به همگام‌سازی یک طرفه محدود می‌شوند، مگر اینکه هزینه اضافی در طرح کسب‌وکار پرداخت کنید. Professional، که بسیار گران‌تر است، به صورت استاندارد با همگام‌سازی دو طرفه عرضه می‌شود، و یک لایه Enterprise وجود دارد که یک ابر خصوصی و موارد دیگر اضافه می‌کند. از آنجایی که محدودیتی در تعداد بازبین وجود دارد، انتظار داشته باشید که برای هر کاربر اضافی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

(عکس)

سایت Trello

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

بهترین ابزارهای نقشه راه محصول

ابزارهای نقشه راه محصول با جذابیت گسترده تر

دلایل خرید:

رابط بصری

مقرون به صرفه

با ابزارهای دیگر ادغام می شود

دلایلی برای اجتناب:

فاقد برخی ابزارهای اختصاصی محصول است

احتمالاً ترلو بیشتر یک ابزار مدیریت پروژه گسترده تر است، خود را به سمت کسانی که روی محصولات خاص کار می کنند بازاریابی می کند و قول می دهد که بازاریابی را با مدیریت و توسعه به عنوان یک پلت فرم موثر پیوند دهد.

نقشه راه به خودی خود چیزی منحصر به فرد نیست، اما با توجه به مقیاس و گستردگی گسترده Trello، از ویژگی های پیشرفته تری مانند اتوماسیون بدون کد برای کمک به سرعت بخشیدن به وظایف اداری تکراری بهره می برد. همچنین می توانید از بین نماهای مختلف انتخاب کنید تا اطلاعات مختلف را به طور همزمان ببینید.

علاوه بر ویژگی‌های نقشه راه که در این فهرست از اهمیت بالایی برخوردار هستند، Trello از درخواست‌های ویژگی نیز پشتیبانی می‌کند که راهی عالی برای تعامل با مشتریان و ارائه محصولاتی است که در نهایت به مخاطبانشان خدمات بهتری ارائه می‌دهند.

تعداد انگشت شماری از الگوها برای انتخاب وجود دارد که به طور خاص با در نظر گرفتن مدیریت محصول طراحی شده اند، اما اگر کار شما حول محورهای دیگری مانند فروش، بازاریابی، منابع انسانی، آموزش و غیره می چرخد، موارد بیشتری نیز وجود دارد.

در حالی که این یک پلت فرم مدیریت محصول اختصاصی نیست، اما در اکثر موارد به خوبی اهداف خود را برآورده می کند و به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از برخی گزینه های دیگر است، بنابراین اگر برای شما کار می کند ارزش آن را دارد که در نظر بگیرید. در بالای طرح رایگان، سه طبقه پولی بر اساس مدل هر کاربر، با تخفیف سالانه وجود دارد.

چگونه بهترین برنامه های نقشه راه محصول را آزمایش کردیم

برای آزمایش بهترین نرم‌افزار نقشه راه محصول، ابتدا یک حساب کاربری با پلتفرم نرم‌افزار مربوطه راه‌اندازی می‌کنیم که برخی از آن‌ها از طریق مشتریان اختصاصی دسکتاپ و برخی دیگر از طریق پورتال‌های آنلاین مربوطه می‌باشند. سپس ما این سرویس را آزمایش کردیم تا ببینیم چگونه می‌توان از نرم‌افزار برای اهداف مختلف و در موقعیت‌های مختلف، با نیازهای متفاوت بر اساس نیازهای کسب‌وکارهای مختلف استفاده کرد. زمان برای در نظر گرفتن چگونگی سازگاری ابزارهای نقشه راه محصول با خدمات مدیریت محصول و مدیریت پروژه نیز در نظر گرفته شد. همچنین بخشی از آزمایش، مقایسه دقیق بین آنچه هر سرویس ارائه می دهد و ارزش آن برای پول بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT