نهمین هفته قرمز بیت کوین

نهمین هفته قرمز بیت کوین

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بیت کوین منجر به افت تمامی دارایی های دیجیتال شد. با تداوم روند نزولی ارزشمندترین رمزارزجهان ، انتظار می رود این رمزارز برای نهمین هفته متوالی افت کند که طولانی ترین روند نزولی آن از آگوست 2011(مرداد 1390) است. در این پست به بررسی نهمین هفته قرمز بیت کوین می پردازیم.

نهمین هفته قرمز بیت کوین

قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته 4 درصد کاهش یافته است. اگرچه این رمزارز افت قابل توجهی را تجربه می کند ، اما کل بازار کاهش شدیدتری را به دنبال داشته است.

آلت‌کوین‌ها در مقایسه با بیت کوین بیشتر تحت فشار قرار گرفتند و در اثر آن ، دامیننس (سلطه) بیت‌کوین افزایش یافته است. عواملی از قبیل انقباض سیاست های پولی توسط بانک مرکزی ایالات متحده و عواقب ناشی از فرپاشی استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD در اوایل این ماه، همچنان دارایی های رمزارز را تحت تاثیر قرار می دهد.

عملکرد ضعیف اتریوم و بالارفتن دامیننس بیتکوین

اتریوم از ابتدای سال تاکنون بیش از 22 درصد نسبت به رقیب اصلی خود افت کرده است که دلیل آن احساسات ریسک‌گریز است.

در حالی که آلت‌کوین‌ها در طول بازارهای صعودی عملکرد بسیار بهتری از بیت‌کوین دارند، معمولاً در طول بازارهای نزولی با اصلاحات بسیار شدیدتری مواجه می‌شوند، زیرا سرمایه‌گذاران تمایل دارند به سمت دارایی‌های امن‌تر و تثبیت‌شده‌تر بروند.

دامیننس بیت کوین اکنون به 46 درصد افزایش یافته است که به دلیل افت شدید اتریوم رشد کرده است. همانطور که توسط معامله گر اسکات ملکر اشاره شد، نمودار آن به تازگی واگرایی نزولی را باطل کرده است، که نشان می دهد آلت کوین ها احتمالا به عملکرد ضعیف خود ادامه خواهند داد.

منبع : nairametrics

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT