توکن سوزی لونا

آیا توکن سوزی لونا موثر است ؟

زمان مطالعه < 1 دقیقه

خالق Terra، دو کوان (Do Kwon)، در توییت اخیر خود گفت که توکن سوزی لونا ایده خوبی نیست. اگرچه او آدرس سوزاندن کوین ها را به کاربران ارائه کرد، اما هشدار داد که از بین بردن توکن های لونا بی معنی است. زیرا “هیچ اتفاقی نخواهد افتاد”. در این خبر با اول پرداخت همراه باشید.

توکن سوزی لونا

در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت)، عرضه لونا از 340 میلیون واحد در گردش به 6.5 تریلیون در عرض چند روز افزایش یافته است. تورم عرضه به وجود آمده در گردش ناشی از عدم پیوند استیبل کوین TerraUSD (UST) بوده است.

علیرغم افزایش گسترده عرضه، استیبل کوین UST به دلیل تقاضای کم نتوانست پیوند خود را بازیابی کند. در همین حال، قیمت رمزارز LUNA بسیار تورمی تقریباً به صفر رسید و سرمایه‌گذاران با ضررهای سنگینی روبرو کرده است.

کوان اخیراً برای احیای اکوسیستم، دوشاخه کردن زنجیره را پیشنهاد کرده است. با این حال، این پیشنهاد در اواسط رای گیری تغییر کرد که باعث اختلاف نظر شده است. یک پیشنهاد جداگانه برای سوزاندن 1.4 میلیارد دلار آمریکا از استخر جامعه به دلیل یک مشکل فنی با شکست مواجه شد اما پس از آن دوباره پیشنهاد شده است.

در همین حال، دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول اخیراً اعلام کرد که تحقیق در مورد آزمایشگاه های Terraform را آغاز کرده است. علاوه بر این، بنیانگذار ترا به دلیل فرار مالیاتی 100 میلیارد وون (78 میلیون دلار) جریمه خورده است.

با این حال، روز شنبه، کوان در توییتر به رد گزارش های رسانه ها پرداخت و مدعی شد که شرکت او هیچ گونه تعهد مالیاتی در کره جنوبی ندارد. طبق گزارش رسانه ها، هفته گذشته، آزمایشگاه Terraform کل تیم حقوقی خود را نیز از دست داد. کوان تأیید کرد که آن ها واقعاً “افراد زیادی” را از دست داده اند.

منبع : u.today

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT