هاستینگ اقتصادی

بهترین هاستینگ اقتصادی

زمان مطالعه 11 دقیقه

یک وب سایت عالی برای موفقیت هر کسب و کار کوچک آنلاین نقش اساسی دارد. با این حال، پیدا کردن گزینه مناسب می تواند ترسناک باشد، به خصوص که گزینه های زیادی وجود دارد. بهترین هاستینگ اقتصادی را در ادامه از این سایت ها خریداری کنید.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، یک هاست وب برای ذخیره وب سایت شما و ارائه آن به بازدیدکنندگان ضروری است. از آنجایی که شرکت های هاستینگ وب برای کسب و کار شما کم نیستند، چگونه انتخاب می کنید؟

خرید هاست خارجی

اهمیت هاستینگ وب کسب و کار

صدها شرکت بالقوه هاستینگ وب سایت برای انتخاب وجود دارد که همگی ویژگی های متمایز، سطح خدمات و عملکرد را ارائه می دهند. سرویس هاستینگ مناسب، سرویسی است که صفحات وب سایت شما را به طور مداوم با سرعتی بسیار سریع به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. این منجر به یک تجربه مشتری عالی می شود که باعث تکرار تجارت زیادی می شود.

انتخاب های برتر ما: کدام سرویس هاستینگ وب برای تجارت شما بهترین است؟

Bluehost – بهترین شرکت هاستینگ وب سایت برای مشاغل کوچک

HostGator – ساده ترین استفاده از هاست وب سایت

Hostinger – هاست وب سایت با بهترین قیمت

میزبانی A2 – سریعترین هاستینگ وب سایت

DreamHost – بهترین قیمت ماهانه

IONOS – بهترین برای طراحی وب سایت سفارشی

InMotion – بهترین ویژگی های امنیتی

GreenGeeks – بهترین برای وب سایت های سازگار با محیط زیست

Namecheap – بهترین برای وب سایت های تجاری ساده

بهترین خدمات هاستینگ کسب و کار در سال 2023

1.بهترین هاستینگ اقتصادی Bluehost

هاستینگ وب سایت جامع از یک غول صنعت

بهترین برای: مشاغل کوچک

قیمت در ماه: از 2.95 دلار

ضمانت بازگشت وجه: 30 روز

Uptime: 99.99% (تضمین نشده)

با هاستینگ مشترک، میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS)، سرورهای اختصاصی و برنامه های بهینه شده وردپرس، Bluehost چیزی برای ارائه برای مشاغل در هر اندازه دارد. هر طرح شامل یک دامین رایگان برای یک سال، پشتیبانی از شبکه های تحویل محتوا (CDN) و امنیت لایه سوکت های امن (SSL) است.

برنامه های Bluehost شامل پهنای باند نامحدود است، بنابراین هیچ نگرانی در مورد تجاوز از محدودیت ترافیک ماهانه وجود ندارد. ما به خصوص پشتیبانی 7/24 Bluehost از طریق تلفن، ایمیل، چت زنده و بلیط پشتیبانی را دوست داشتیم. برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک، داشتن پشتیبانی برای مسائل فنی در هر زمان یک مزیت بزرگ است.

مزایا

+ پشتیبانی 7/24 تلفنی و چت زنده

+ پهنای باند نامحدود

+ قابلیت اطمینان بالا

معایب

– جهش بزرگ در قیمت پس از دوره اولیه شما

طرح اولیه کاملاً محدود است

2. HostGator

راه اندازی آسان هاستینگ تجاری با قیمت پایین

بهترین برای: سهولت استفاده

قیمت در ماه: از 2.75 دلار

ضمانت بازگشت وجه: 45 روز

آپتایم: 99.9%

HostGator در سال 2002 تاسیس شد و اکنون بیش از 2.5 میلیون وب سایت را ارائه می دهد. این هاستینگ مشترک، VPS، اختصاصی و ابری را با قیمت های بسیار رقابتی ارائه می دهد.

HostGator کار خوبی را انجام می دهد تا راه اندازی وب سایت را برای کسانی که تازه کار می کنند آسان کند. این ابزار با ابزار سازنده وب سایت خود به نام Gator ارائه می شود که مشتریان می توانند از آن برای ایجاد یک وب سایت از طریق رابط کشیدن و رها کردن استفاده کنند. با فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود، همراه با تیم پشتیبانی فنی آگاه و مسئول HostGator، این ارائه دهنده به شدت توصیه می شود.

مزایا

+ پهنای باند و فضای ذخیره سازی نامحدود

+ فوق العاده آسان برای استفاده

+ گواهی SSL رایگان

معایب

– میانگین سرعت بارگذاری صفحه حدود 700 میلی ثانیه (ms)

– به روز رسانی کند نرم افزار سرور خود

3.بهترین هاستینگ اقتصادی Hostinger

عملکرد خوب با قیمت فوق العاده

 

بهترین برای: وب سایت های با بارگذاری سریع

قیمت در ماه: از 1.99 دلار

ضمانت بازگشت وجه: 30 روز

آپتایم: 99.9%

هاستینگر با قیمت پایین خود تحت تاثیر قرار می‌دهد، اگرچه ما توصیه می‌کنیم که طرح Premium را نسبت به طرح Single انتخاب کنید. این یک دامین رایگان، پهنای باند نامحدود و عملکرد بهتر به خدمات برتری که فقط با کمی پول بیشتر دریافت می کنید، اضافه می کند.

هاستینگر در آزمایش عملکرد خوبی داشت و صفحات را در حدود 350 میلی ثانیه بارگذاری می کرد. وب سایت هایی که با این ارائه دهنده خدمات هاست می شوند به ندرت برای تعمیر و نگهداری آفلاین هستند و پشتیبانی مشتری از طریق چت زنده سریع و آگاهانه است.

هاستینگر همچنین دارای یک سازنده وب سایت رایگان مفید به نام Zyro است که راه اندازی یک وب سایت تجاری جدید را در عرض چند ساعت آسان تر می کند – بدون نیاز به تجربه کدنویسی.

مزایا

+ عملکرد سریع

+ قیمت بسیار رقابتی

+ سازنده وب سایت با کاربری آسان

معایب

– بدون دامین رایگان در ارزان ترین طرح

– فضای ذخیره سازی محدود در طرح سطح ورودی

4. A2 Hosting

وب سایت های پرسرعت با قابلیت اطمینان بالا

عکس

بهترین برای: وب سایت های سریع

قیمت در ماه: از 2.99 دلار

ضمانت بازگشت وجه: 30 روز

آپتایم: 99.9%

هاستینگ A2 بیش از دو دهه است که هاستینگ وب سایت با کیفیت را ارائه می دهد. ارزان‌ترین برنامه‌های آن شامل پهنای باند نامحدود، حساب‌های ایمیل رایگان، وب‌سایت‌های وردپرس بهینه‌سازی شده و مهاجرت رایگان سایت است.

این شرکت یکی از بهترین عملکردهای ما از نظر سرعت بارگذاری صفحه است. برای مشتریانی که دغدغه اصلی آنها عملکرد سایت است، این یک انتخاب عالی است.

علاوه بر این، هاستینگ A2 از تمام سیستم‌های مدیریت محتوای اصلی، از جمله جوملا، دروپال و مجنتو پشتیبانی می‌کند و همه برنامه‌ها شامل گواهینامه رایگان SSL هستند.

معایب

+ سرعت های عالی

+ قابلیت اطمینان بالا

+ پشتیبانی 365/7/24 مشتری

معایب

– افزایش قیمت پس از ترم اولیه

– بدون نام دامین رایگان

5.بهترین هاستینگ اقتصادی DreamHost

کتابخانه گسترده ای از برنامه های قابل نصب و قیمت رقابتی ماهانه

بهترین برای: مشاغلی که ترجیح می دهند ماهانه پرداخت کنند

قیمت در ماه: از 2.59 دلار در ماه

ضمانت بازگشت وجه: 97 روز

آپتایم: 100%

DreamHost یک شرکت هاستینگ بزرگ با چندین دهه تجربه در کمربند خود است. به بیش از 1.5 میلیون وب سایت خدمات ارائه می دهد و 97 روز ضمانت برگشت پول را ارائه می دهد.

اکثر هاست ها به یک قرارداد حداقل 12 ماهه نیاز دارند. DreamHost دارای گزینه برنامه ماهانه بدون تعهد یا قرارداد است و می توانید در هر زمان آن را لغو کنید.

DreamHost سازنده وب سایت خود را دارد، Remixer، اما همچنین به راحتی با سازندگان وب سایت مانند Weebly و Wix ادغام می شود. وردپرس از پیش نصب شده است که مزیت دیگری برای وب مسترهای تازه کار است.

مزایا

+ قیمت رقابتی ماهانه

+ انتخاب گسترده ای از برنامه ها

+ پهنای باند نامحدود در همه پلن ها

معایب

– متوسط ​​زمان بارگذاری صفحه نسبتاً کند (1.7 ثانیه)

– گزینه های پشتیبانی مشتری محدود

6. IONOS

یک شرکت هاستینگ شایسته با خدمات طراحی وب اختیاری

بهترین برای: طراحی وب سایت های سفارشی

قیمت در ماه: از 1 دلار در ماه

ضمانت بازگشت وجه: 30 روز

آپتایم: 99.9%

IONOS بزرگترین شرکت هاستینگ اروپا، بیش از هشت میلیون مشتری دارد. آنها واقعاً به دلیل قیمت اولیه طرح تجاری پایین خود متمایز هستند، با برنامه هایی که فقط از 1 دلار در ماه شروع می شود. شایان ذکر است که با تمدید بعد از ترم اول، قیمت 20 برابر افزایش می یابد.

IONOS بسیار قابل اعتماد است و سرعت بارگذاری صفحه به طور متوسط ​​800 میلی ثانیه ردیابی شده است. موارد قابل توجه در برنامه ها شامل گواهینامه SSL رایگان، نام دامین رایگان و ایمیل رایگان است.

IONOS یک سرویس طراحی وب را ارائه می دهد که از 30 دلار در ماه شروع می شود. با آن، وب سایت شما توسط کارکنان IONOS بر اساس راهنمایی شما طراحی، ویرایش و نگهداری می شود. این یک گزینه جالب برای مشاغل کوچک است که زمان زیادی برای ایجاد و به روز رسانی حضور آنلاین خود ندارند.

مزایا

+ بسیار قابل اعتماد

+ چندین امتیاز رایگان در همه طرح ها

+ گزینه طراحی وب سفارشی

معایب

– در چندین کشور در دسترس نیست

– انتقال سایت هزینه اضافی دارد

7.بهترین هاستینگ اقتصادی InMotion Hosting

هاست سبز با ویژگی های امنیتی قوی

بهترین برای: امنیت سایت

قیمت در ماه: از 2.99 دلار

ضمانت بازگشت وجه: 90 روز

آپتایم: 99.9%

هاستینگ InMotion به بیش از 1.2 میلیون دامین خدمات می دهد و در 21 سال گذشته رقابتی باقی مانده است. این به لطف پهنای باند نامحدود، گواهینامه های رایگان SSL و کتابخانه عظیمی از بیش از 400 برنامه نصب با یک کلیک است که می توانید با کلیک یک دکمه به سرور خود اضافه کنید.

سرعت بارگذاری صفحه InMotion Hosting تقریباً میانگین صنعت 350 میلی‌ثانیه است و سرورها به ندرت در دسترس نیستند. این شرکت به دلیل پشتیبانی همیشه در دسترس خود از طریق چت زنده، تلفن، اسکایپ و ایمیل متمایز است.

هاستینگ InMotion همچنین تلاش زیادی برای تبدیل شدن به یک هاست سبز انجام می دهد و از فناوری خنک کننده هوای بیرون برای کاهش هزینه های خنک کننده مرکز داده تا بیش از 70٪ استفاده می کند. این امر باعث کاهش انتشار کربن بیش از 2000 تن در سال شده است.

همچنین مسلماً بهترین مجموعه از ویژگی‌های امنیتی را در لیست ما به کار می‌برد، با حفاظت گسترده انکار سرویس (DDoS) که به محافظت از سایت شما در برابر تروریسم سایبری کمک می‌کند.

مزایا

+ کتابخانه عظیمی از برنامه های نصب با یک کلیک

+ پشتیبانی فنی 365/7/24

+ تاکید بر ویژگی های امنیتی

معایب

– بدون دامین رایگان در طرح با کمترین قیمت

– پشتیبان گیری خودکار داده ها گران است

8. GreenGeeks

هاستینگ وب سازگار با محیط زیست با کیفیت بالا

بهترین برای: وب سایت های سازگار با محیط زیست

قیمت در ماه: از 2.95 دلار

ضمانت بازگشت وجه: 30 روز

آپتایم: 99.9%

وب سایت های هاستینگ از برق زیادی استفاده می کنند. GreenGeeks مصرف انرژی خود را با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر جبران می کند و آن را به یک انتخاب عالی برای مشاغلی تبدیل می کند که می خواهند ردپای کربن خود را کاهش دهند.

GreenGeeks همچنین یک شرکت هاستینگ وب سایت عالی برای مشاغل کوچک است. پهنای باند نامحدود، SSL رایگان، CDN رایگان، نام دامین رایگان، اکانت‌های ایمیل و پشتیبان‌گیری رایگان را ارائه می‌دهد.

از جنبه منفی، GreenGeeks فضای ذخیره‌سازی زیادی را در برنامه‌های سطح پایه ارائه نمی‌کند، و با وجود اینکه پشتیبانی تلفنی وجود دارد، 7/24 در دسترس نیست.

مزایا

+ ردپای کربن خود را جبران کنید

+ مجموعه خوبی از ویژگی های گنجانده شده است

+ خدمات قابل اعتماد

معایب

– فضای ذخیره سازی محدود در طرح های ارزان تر

– اما پشتیبانی تلفنی 7/24

9.بهترین هاستینگ اقتصادی Namecheap

قیمت پایین با ابزارهای آسان برای استفاده

بهترین برای: وب سایت های تجاری کوچکتر

قیمت در ماه: از 1.58 دلار

ضمانت بازگشت وجه: 30 روز

آپتایم: 100%

در حالی که Namecheap ممکن است به دلیل فروش نام های دامین با قیمت های پایین شناخته شود، اما چندین گزینه هاستینگ وب، از هاستینگ مشترک و وردپرس گرفته تا سرور مجازی و هاستینگ سرور اختصاصی را ارائه می دهد. این به مشتریان امکان می دهد بین مرکز داده ایالات متحده، بریتانیا یا اتحادیه اروپا انتخاب کنند و حتی ارزان ترین برنامه های آن شامل نام دامنه، SSL و پشتیبانی CDN است.

Namecheap ابزار سازنده وب سایت خود را دارد. در حالی که فاقد قدرت سازندگان وب سایت تمام عیار مانند Wix یا Squarespace است، بیش از 200 قالب برای انتخاب دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. Namecheap با پشتیبانی از پرداخت های تجارت الکترونیک و امکان وارد کردن یک وب سایت موجود، اسب تیره ای است که نباید نادیده گرفته شود.

مزایا

+ بسیار مقرون به صرفه

+ مرکز داده خود را انتخاب کنید

+ ابزار ساخت وب سایت با استفاده آسان

معایب

– فضای ذخیره سازی محدود

– قابلیت اطمینان مشکوک در گذشته

انتخاب بهترین هاستینگ وب برای مشاغل کوچک

وب سایت یک کسب و کار حرفه ای باید سریع، ایمن و قابل اعتماد باشد. به دنبال شرکت های هاستینگ باشید که این ویژگی ها را ارائه می دهند.

پهنای باند: تضمین عملکرد یکنواخت وب سایت

وقتی شرکت های هاستینگ وب در مورد پهنای باند صحبت می کنند، معمولاً به سرعتی که بازدیدکنندگان شما تجربه خواهند کرد اشاره نمی کنند. پهنای باند در هاستینگ وب به میزان ترافیکی است که می توانید به صورت ماهانه انتقال دهید.

به لطف زیرساخت اینترنت سریع امروزی، دسترسی به پهنای باند چندان سخت نیست. بسیاری از هاست های وب پهنای باند نامحدود را با قیمت های پایین ارائه می دهند. از آنجایی که پهنای باند واقعاً بر سرعت وب سایت تأثیر نمی گذارد، بررسی های هاستینگ وب آنلاین که در آن سرعت واقعی هر هاست در طول زمان آزمایش شده است، بهترین راه برای سنجش سرعت یک هاست وب است.

قابلیت اطمینان: کسب و کار خود را آنلاین نگه دارید

وب سایتی که دائماً در حال خراب شدن است برای شهرت شما وحشتناک است. همچنین برای رتبه بندی شما در موتورهای جستجو پیامدهایی دارد، زیرا وب سایت هایی را که در دسترس نیستند به شدت جریمه می کنند.

علاوه بر بررسی نظرات هاستینگ وب سایت تجاری، به دنبال هاستینگی باشید که ضمانت زمان کار را ارائه می دهد. این شرکت ها به اندازه کافی در خدمات خود اطمینان دارند که اگر سایت شما در دسترس نباشد، بخشی از هزینه های شما را به شما بازپرداخت می کنند.

ضمانت 99% آپتایم خوب به نظر می رسد، اما همچنان به این معنی است که وب سایت شما همچنان می تواند بیش از هفت ساعت در ماه آفلاین باشد! به دنبال تضمین 99.9٪، 99.99٪ یا حتی 100٪ زمان کار برای آرامش بهتر باشید.

امنیت: حفاظت از داده ها و اطلاعات مشتری

از دست دادن اطلاعات مشتری از طریق نقض امنیتی می تواند به اعتبار شرکت شما آسیب جدی وارد کند. امنیت وب سایت پیچیده است و نیاز به مدیریت دقیق توسط کارشناسان خبره و واجد شرایط دارد. همه هاست‌های وب‌سایت تجاری باید گواهی‌های SSL را ارائه دهند تا سایت شما را ایمن نگه دارند، اما این تنها شروع چیزی است که باید در نظر بگیرید.

به دنبال ویژگی‌های امنیتی هاست خود مانند به‌روزرسانی خودکار نرم‌افزار و افزونه، نظارت بر سخت‌افزار، پیشگیری از DDoS، اسکن‌های دوره‌ای بدافزار و نظارت بر شبکه باشید. این موارد نشان می دهد که یک شرکت هاستینگ اقداماتی را برای محافظت از وب سایت ها در برابر حملات انجام می دهد.

هزینه هاستینگ کسب و کار چقدر است؟

هاستینگ کسب و کار می تواند تقریباً رایگان باشد یا به میلیون ها دلار در سال برسد، بسته به آنچه شما نیاز دارید و شرکت هاستینگ چقدر از طرف شما انجام می دهد.

به عنوان یک راهنمای تقریبی، یک کسب و کار کوچک می تواند یک وب سایت خوب را در هاستینگ اشتراکی با کمتر از 10 دلار در ماه راه اندازی کند. یک سایت بزرگتر با ویژگی های تجارت الکترونیک معمولاً حدود 30 دلار در ماه هزینه دارد. کسب و کارهای بزرگ به هاستینگ VPS یا هاستینگ اختصاصی نگاه می کنند که معمولاً 100 دلار در ماه یا بیشتر هزینه دارد.

ملاحظات کلیدی قبل از انتخاب یک سرویس هاستینگ وب برای کسب و کار کوچک شما

خدمات هاستینگ وب همیشه صدها ویژگی فریبنده را فهرست می کنند، اما اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، تنها تعداد کمی از آنها باید توجه شما را جلب کند. اینها CDN ها، حریم خصوصی WHOIS و گواهینامه های SSL هستند.

CDN: آیا برای کسب و کار شما ضروری است؟

یک شبکه تحویل محتوا (CDN) کپی های کش شده از فایل های وب سایت شما را در سرورهای سریع در سراسر جهان ایجاد می کند. این می تواند تضمین کند که تمام تصاویر و ویدیوهای وب سایت شما به سرعت برای بازدیدکنندگان بارگیری می شوند، صرف نظر از اینکه در کجای جهانی هستند.

CDN ها همچنین استرس وب سایت شما را در هنگام افزایش ترافیک بالا کاهش می دهند و وب سایت شما را حتی در ساعات شلوغی به خوبی اجرا می کنند.

حریم خصوصی WHOIS و اهمیت آن

به‌طور پیش‌فرض، زمانی که یک نام دامین را ثبت می‌کنید، نام و آدرس شما در سوابق عمومی WHOIS برای دیدن همه ذخیره می‌شود. اگر هنگام ثبت دامین خود، حریم خصوصی WHOIS را انتخاب کنید، نام و آدرس شما پنهان می شود.

شرکت های هاستینگ وب فقط برای حفظ حریم خصوصی WHOIS هزینه اسمی دریافت می کنند یا آن را به صورت رایگان درج می کنند. این که چقدر برای شما مهم است بستگی به این دارد که چقدر برای حریم خصوصی شخصی ارزش قائل هستید.

اهمیت گواهینامه های SSL برای کسب و کار شما

وب‌سایت‌هایی که از SSL استفاده نمی‌کنند، داده‌ها را به‌صورت متنی ساده به بازدیدکنندگان خود ارسال می‌کنند و این امکان را برای اتصالات بین‌المللی فراهم می‌کنند تا از آنچه ارسال می‌شود، جاسوسی کنند. این امن نیست، به خصوص زمانی که با اطلاعات حساسی مانند شماره کارت اعتباری سروکار دارید.

استفاده از گواهی SSL تضمین می کند که تمام ترافیک بین بازدیدکنندگان و وب سایت شما رمزگذاری شده است، حضور آنلاین شما را بهتر ایمن می کند و آرامش خاطر را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. بسیاری از شرکت های هاستینگ گواهینامه های رایگان SSL را به عنوان بخشی از بسته های اصلی خود ارائه می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت