هاستینگ مدیریت شده وردپرس

4 دلیل برای تغییر به هاستینگ مدیریت شده وردپرس برای سایت شما

زمان مطالعه 6 دقیقه

هاستینگ مدیریت شده وردپرس تمام دردسرهای اجرای یک سایت وردپرس را از بین می برد. در اینجا آمده است که چگونه می توانید با تغییر هاست سود ببرید.

خرید هاست

راه اندازی وب سایت خود می تواند یک کابوس باشد، زمانی که تنها کاری که می خواهید انجام دهید نوشتن محتوای شگفت انگیز است. خرابی، پیکربندی سرور، مشکلات عملکرد، ارتقاء نرم افزار…

هاستینگ مدیریت شده وردپرس تمام دردسرهای اجرای یک سایت وردپرس را از بین می برد. و نه تنها این، هاستینگ مدیریت شده وردپرس می تواند سایت شما را به روش هایی که احتمالا هرگز فکرش را نمی کردید افزایش دهد.

بهترین هاست مدیریت شده وردپرس که ما توصیه می کنیم WP Engine است که خودمان از آن برای اجرای سایت های خواهر خود استفاده می کنیم. به خواندن ادامه دهید تا درباره هاستینگ مدیریت شده وردپرس و نحوه بهره مندی از آن بیشتر بدانید.

هاستینگ مدیریت شده وردپرس چیست؟

در گذشته، مدیریت یک سایت وردپرس بزرگ یا پربازدید به معنای اجاره یک سرور خصوصی مجازی یا سرور اختصاصی بود، که هر دو اساساً فقط یک ماشین لینوکس هستند. پیکربندی وب سرور و نصب بسته های سرور اضافی تمام کار شما بود و وقتی مشکلی پیش می آمد، فقط خود را مقصر می دانستید.

برای مدت طولانی، تنها جایگزین برای کسانی که تجربه مدیریت سرور نداشتند، هاستینگ وب مشترک بود: نوعی هاستینگ عمومی، کند، اما ارزان که در آن سایت شما بر روی همان سروری مانند هزاران سایت دیگر اداره می‌شود.

هاستینگ مدیریت شده وردپرس یک رسانه خوشحال کننده بین این دو است. گران‌تر از هاستینگ وب اشتراکی است، اما شما عملکرد یک سرور اختصاصی، به علاوه یک تیم پشتیبانی اختصاصی که کار پیچیده مدیریت عملیات سرور را بر عهده دارد، به علاوه مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که به‌ویژه با وردپرس ادغام شده‌اند را دریافت می‌کنید.

بنابراین اگر گران تر است، چرا باید یک هاست مدیریت شده وردپرس را به جای یک هاست اشتراکی ساده ارزان انتخاب کنید؟

1. سرعت

اگر بارگذاری یک سایت بیش از چند ثانیه طول بکشد، اکثر افراد روی دکمه بازگشت کلیک می‌کنند. گوگل این را می داند و تایید کرده است که سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی است. بنابراین اگر می خواهید شانسی برای رشد یک وب سایت موفق داشته باشید، باید سریع باشد. دیگر به اندازه کافی خوب نیست که فقط به صورت آنلاین وجود داشته باشد.

بهترین چیز در مورد استفاده از هاست مدیریت شده وردپرس این است که افراد خوب وردپرس را از داخل و خارج می دانند و دقیقاً می دانند که چگونه سرور شما را برای سرعت بهینه کنند. سرور در حال حاضر کاملاً برای وردپرس پیکربندی شده است، با سیستم های کش پیچیده در هر سطح. حتی طرح اولیه WP Engine با CDN داخلی (شبکه تحویل محتوا) همراه است تا تصاویر شما به سرعت بارگذاری شوند. همچنین نیازی به نصب افزونه های کش و بهینه سازی ندارید، زیرا آنها قبلاً این کار را برای شما انجام می دهند.

هم مزایای سئوی داشتن یک سایت سریع را دست کم نگیرید و نه استرسی که خودتان را از پیکربندی دستی افزونه های کش ذخیره می کنید.

با این حال، در حالی که می‌توانید بر روی محتوا تمرکز کنید، هنوز هم ارزش دارد که یک چیز را در نظر داشته باشید: در حالی که یک هاست وردپرس مدیریت شده می‌تواند اطمینان حاصل کند که سرور در بهترین حالت قرار دارد، هنوز هم می‌توانید سایت خود را با مضامین و افزونه‌های کدگذاری ضعیف خراب کنید، بنابراین مراقب باشید که چه چیزی را در سایت وردپرس خود نصب می‌کنید.

2. مقیاس پذیری

هنگام انتخاب یک هاست وب سایت، ممکن است وسوسه شوید که یک هاست اشتراکی با بودجه فوق العاده را انتخاب کنید، جایی که سایت شما بر روی سروری مشابه هزاران سایت دیگر اجرا می شود. علاوه بر اینکه به دلیل منابع محدود در دسترس برای سایت خاص خود بسیار کند هستید، در صورت افزایش ناگهانی ترافیک (مانند “آغوش مرگ hug of death” از یک سایت اشتراک گذاری اجتماعی محبوب مانند Reddit) با خرابی مواجه خواهید شد. در زمانی که محتوای شما ممکن است به هزاران برسد، در عوض آفلاین خواهد شد.

حتی اگر رشد شما کاملاً طبیعی و روان و بدون جهش ناگهانی باشد، در برخی مواقع باید از آن هاستینگ اشتراکی ارزان قیمت به چیزی بهتر مهاجرت کنید یک سرور خصوصی مجازی و این انتقال آسان نخواهد بود.

هاستینگ مدیریت شده وردپرس سایت شما را مجازی می کند و منابع موجود را به صورت خودکار مقیاس می کند تا با افزایش ناگهانی ترافیک و رشد طبیعی مقابله کند. هیچ پیکربندی اضافی از طرف شما مورد نیاز نیست، اگرچه اگر افزایش ترافیک ادامه داشته باشد، باید به یک طرح ظرفیت بالاتر ارتقا دهید. شما فقط در صورت نیاز هزینه ترافیک اضافی را پرداخت خواهید کرد.

3. گواهینامه های SSL با یک کلیک

اکنون راه اندازی یک سایت امن به قدری آسان است که وقتی با سایتی روبرو می شوید که هنوز این کار را نکرده است، باید نگران باشید. اما حتی با وجود گواهینامه های رایگان SSL، هنوز باید آنها را در دامین خود نصب کرده و هر چند وقت یکبار آنها را تمدید کنید.

با یک هاست خوب وردپرس اینطور نیست! فقط روی دکمه “Add Certificate افزودن گواهی” کلیک کنید، گزینه رایگان LetEncrypt را انتخاب کنید و … تمام. سایت شما فوراً پیکربندی می شود، همراه با قوانین بازنویسی مورد نیاز. مدیریت صفر از جانب شما، با تمدید خودکار و بدون درز گواهینامه های شما.

مطلقاً هیچ بهانه ای برای نداشتن وب سایت با SSL وجود ندارد، در حالی که کار به این آسانی است (و نه اینکه از گوگل سر در بیاورید، اما بله، داشتن یک سایت دارای SSL یک عامل رتبه بندی است).

4. پشتیبان گیری خودکار روزانه و بازیابی آسان

موارد زیادی وجود دارد که ممکن است در یک سایت وردپرس اشتباه شود، حتی زمانی که روی سرورهای با بهترین مدیریت هاست شود. ممکن است شما هک شده باشید و مقداری کد مخرب تزریق شده باشد، یا به‌روزرسانی افزونه آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت، یا به‌روزرسانی وردپرس باعث ناسازگاری قالب شما شد.

سریع ترین راه برای بازیابی، بازیابی از یکی از نقاط پشتیبان روزانه است.

اما اگر از هاست مدیریت شده وردپرس استفاده نمی کنید، مطمئن هستیم که یک افزونه پشتیبان برای مدیریت آن برای خود دارید، یا یک خط فرمان روزانه وظیفه CRON پیکربندی شده است؟ درست؟ و احتمالاً شما آن را آزمایش کرده‌اید تا بدانید نسخه‌های پشتیبان ایمن هستند و روند نحوه بازیابی سایت خود از فایل بایگانی خام SQL و GZ ایجاد شده است؟

شما این کار را نمی کنید؟ اوه عزیزم.

بله، همه ما تئوری پشتیبان گیری و چرایی اهمیت آن را می دانیم، اما به طور واقع بینانه، چند نفر از ما واقعاً این کار را انجام می دهیم یا اگر بدترین اتفاق بیفتد، می دانیم چگونه آن را بازیابی کنیم؟

هاستینگ مدیریت شده وردپرس پشتیبان‌گیری از سایت را برای شما انجام می‌دهد. به‌طور پیش ‌فرض برای پشتیبان‌گیری روزانه پیکربندی شده است، اما همیشه این گزینه برای اجرای یک نسخه پشتیبان دستی فوری با یک کلیک وجود دارد، در صورتی که می‌خواهید قبل از فعال‌سازی یک افزونه جدید، یک checkpoint تنظیم کنید.

بازیابی کل سایت و پایگاه داده شما نیز با یک کلیک از کنترل پنل هاستینگ شما انجام می شود. به همین راحتی است. ما نمی توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم که این کار چقدر آرامش خاطر و صرفه جویی در زمان را ارائه می دهد.

پشتیبان گیری یک بیمه نامه است که امیدوارید هرگز از آن استفاده نکنید. اگر در حال حاضر از وب سایت و پایگاه داده خود نسخه پشتیبان تهیه نمی کنید، پس گمان می کنیم هرگز از دست دادن داده های فاجعه بار را تجربه نکرده اید. لطفا به توصیه ما به جای یادگیری راه سخت در مورد آن توجه کنید!

هیچ نقطه ضعفی برای هاستینگ مدیریت شده وردپرس وجود دارد؟

در ازای قابلیت اطمینان، سرعت و سهولت مدیریت، کمی آزادی را رها می کنید.

. پلاگین های خاص معمولاً ممنوع می شوند: مواردی مانند افزونه Yet Another Related Posts Plugin، که منابع فشرده ای دارند تا جایی که برای سایت شما و دیگران مضر هستند.

. ارتقای هسته وردپرس به دلایل امنیتی اجباری است، که در موارد بسیار نادر ممکن است باعث از کار افتادن افزونه ها شود. در این حالت، می‌توانید از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید و درخواست تاخیر موقت برای ارتقا دهید، اما فقط تا زمانی که وقت داشته باشید یا افزونه را تعمیر کنید یا یک جایگزین پیدا کنید.

. در نهایت، شما فقط می توانید وردپرس را اجرا کنید. این واضح به نظر می رسد، اما با اکثر برنامه های هاستینگ وب، شما آزاد هستید که هر چیزی را که می خواهید اجرا کنید. با توجه به انعطاف ‌پذیری کامل وردپرس، یافتن نیازی که توسط برخی از افزونه‌ها یا افزونه‌های دیگر برآورده نشده باشد، بسیار نادر است، اما ممکن است این اتفاق بیفتد. دلیل بسیار خوبی وجود دارد که 30 درصد کل اینترنت روی وردپرس اجرا می شود.

خرید هاست

سایت وردپرس خود را با یک هاست مدیریت شده سخت کنید!

هاستینگ مدیریت شده وردپرس در مورد آرامش خاطر است، به وب سایت شما بهترین شروعی را می دهد که می تواند در زندگی داشته باشد و به شما امکان می دهد روی محتوا تمرکز کنید. اکنون می توانید یک وب سایت عالی بدون مدرک مدیریت سرور لینوکس داشته باشید.

می خواهید بیشتر انجام دهید؟ نگاهی به نحوه ایجاد لیست رویدادهای خود با انواع پست سفارشی وردپرس بیندازید.

به همین دلیل است که ما از WP Engine برای اجرای سایت های خواهر خود استفاده می کنیم. ما واقعاً معتقدیم که این بهترین هاست وردپرس مدیریت شده در سراسر جهان است و ارزش قیمتش را دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT