هاست هتزنر hetzner

هاست هتزنر hetzner و آنچه درباره آن باید دانست

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه بسیاری از توسعه دهندگان وب و صاحبان کسب و کار آنلاین به دنبال هاست‌هایی هستند که خدمات عالی به خصوص با محدودیت‌های کمتر در شرایط تحریم را ارایه دهند. در این مقاله به خدمات هاست هتزنر hetzner می‌پردازیم که یکی از محبوب‌ترین هاست‌های خارجی میان ایرانی‌ها می‌باشد.

هاست خارجی

معرفی سایت hetzner

معرفی هاست هتزنر hetzner

سایت hetzner یکی از بزرگترین سایت‌هایی است که در زمینه‌ی هاست‌های اینترنتی و دیتاسنتر در حال فعالیت است. محل اصلی این دیتاسنتر در آلمان قرار دارد و مجموعه‌ی هتزنر فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ شروع کرده است. در حال حاضر در زمینه‌ی وب هاستینگ ،اس اس ال (SSL) ،دیتاسنتر‌ها و دامین فعال می‌باشد. hetzner در زمینه‌های زیر خدمات ارایه می‌دهد:

  • سرور‌های اختصاصی ( dedicated hosting)
  • هاستینگ‌های اشتراکی ( shared web hosting)
  • سرور‌های مجازیی (virtual private servers) یا همان VPS
  • مدیریت سرور‌ها (managed servers)
  • دامین (domain names)
  • اس‌ اس ‌ال‌ها (SSL certificates)
  • هارد دیسک مجازی

دیتاسنتر hetzner از نظر کیفیت پورت و شبکه در سطح بسیار بالایی قرار دارد. ارتباطات اینترنتی با حداکثر ثبات و نرخ ارائه خدمات مناسب، دو مولفه مهم در انتخاب سرور‌های اختصاصی hetzner می‌باشد.

لازم به ذکر است که انرژی جهت عملیات عادی در دیتاسنتر hetzner توسط منابع انحصاری تجدیدپذیر آبی و انرژی بادی توسط Energiedienst AG تامین می‌شود. علاوه بر این، دیتاسنتر hetzner می‌کوشد تا از انرژی خنک کننده مستقیم استفاده کند و ضایعات حرارتی را هم به انرژی تبدیل می‌کند.

مزایای خدمات هاست هتزنر hetzner

مزایای خدمات هاست هتزنر hetzner

چیزی که دیتاسنتر hetzner را متمایز و انعطاف‌پذیر می‌کند ،تکنولوژی پایدار و هزینه‌ی سرویس‌های بسیار مناسب است. این کمپانی در دو سطح ملی (آلمان) و بین المللی محبوبیت کثیری کسب کرده است. بازخورد‌هایی که در رابطه با خدمات هتزنر از سمت کاربران این کمپانی دریافت شده این موضوع را ثابت می‌کند که قیمت مناسب، کیفیت عالی و همچنین پشتیبانی بسیار عالی از این کمپانی ارائه شده است. این کیفیت باعث شده تا طیف گسترده‌ای متقاضی از سراسر جهان جهت دریافت خدمات هتزنر از طریق این کمپانی اقدام نمایید.

همچنین اخیرا شرکت hetzner روی تمامی سرور‌های خود امکان مدیریت فایروال سخت افزاری با توان دفع حملات بسیار گسترده را به کاربران ارائه کرده است. این می‌تواند تا حجم 750Gb/ps قابل استفاده کاربران باشد. این Firewall کمک بسیار بالایی به سایت‌هایی کرده است که تحت حملات بالا قرار دارند و نیاز به امنیت بیشتری دارند. همچنین منجر به افزایش آپ تایم (UPTIME) سایت‌ها می‌کند.

سرعت پورت ارتباطی هر یک از سرور‌ها برابر با یک گیگابیت معادل ۱۰۰ مگابایت در ثانیه است. این امر مشخص کننده این است که تمامی سرویس‌های دیتاسنتر هتزنر با سرعت بسیار مطلوبی ارائه می‌شوند.

دیگر خدمات هتزنر hetzner

خدمات هاست هتزنر hetzner

خدمات سرورهای اختصاصی هتزنر یکی از محبوب‌ترین خدمات ارائه شده توسط هتزنر می‌باشد. همچنین امکان تهیه سرور‌های اختصاصی همانند PX، Haswell و Skylake وجود دارد.

یکی دیگر از مهمترین و منحصر به فرد‌ترین ویژگی‌های سرور‌های اختصاصی hetzner ،ترانسفر ماهیانه “نامحدود” می‌باشد. سرویس‌های این بخش به گونه‌ای طراحی شده است که بدون محدودیت و به صورت اختصاصی در دسترس کاربر قرار دهد. همچنین با استفاده از منابع کامل سخت افزاری و نرم افزاری اقدام به ارایه خدمات می‌کند.

۱) توانایی استفاده از تجهیزات Cisco/Juniper

۲) کارگیری سخت افزار‌های Desktop / Server

بنابراین hetzner در رده‌ی بالاتری جهت استفاده VPS Node ،هاست (HOST) دامین (DOMIN) و همچنین راه اندازی “سرور های دانلود” قرار گرفته است.

لازم به ذکر است دیتاسنتر هتزنر دارای استاندارد ISO 27001، ECO Award و Reader’s choice می‌باشد. این تاییدی بر استاندارد بالا و کیفیت در ارائه خدمات دیتاسنتر هتزنر است. یکی از نکات کلیدی معرف هتزنر ،ارائه خدمات بروز با تکنولوژی بالا در سخت افزار‌های سرور است. همچنین دیتاسنتر هتزنر اولین کمپانی ارائه دهنده‌ی سرور با هارد‌های پر سرعت SSD است. این امر تجربه‌ی متفاوتی به کاربران در استفاده از این دیتاسنتر داده.

در صورتی که مایل هستید از خدمات هاست هتزنر hetzner یا دیگر خدمات این سایت استفاده نمایید، برای پرداخت هزینه ارزی آن می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید. 

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT