همکاری پی پال و trust

همکاری پی پال و trust برای انجام تراکنش های ارز دیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

پی پال با پیوستن به TRUST انطباق مقررات خود را افزایش داده است تا الزامات گزارش دهی مربوط به “Travel Rule” دارایی های دیجیتال را ساده کند. در این خبر به بررسی همکاری پی پال و trust می پردازیم.

همکاری پی پال و trust

غول پرداخت الکترونیک و دوستدار ارزهای رمزنگاری شده، پی پال به شبکه TRUST اضافه شده است و به مجموعه ای از نام های بزرگ در حوزه رمزنگاری که به منظور پیروی از قوانین دارایی های دیجیتال حرکت کرده اند، پیوسته است.

شبکه Travel Rule مؤسسات مالی را ملزم می‌کند تا هنگام ارسال وجوه بیش از مقدار معین به موسسه مالی دیگر، اطلاعات اولیه خاصی را در مورد مشتریان خود به اشتراک بگذارند. صرافی‌های ارزهای دیجیتال نگهدارنده (مانند سایر موسسات مالی) باید این قانون را رعایت کنند، چرا که قبل از وجود رمزارز نوشته شده. برای انجام این کار، گروهی پیشرو از صرافی‌های رمزنگاری گرد هم آمدند تا راه حلی را در فضای کریپتو ایجاد کنند و در عین حال به حفظ امنیت و حریم خصوصی اطلاعات شخصی مشتریان خود ادامه دهند. این تلاش بی سابقه منجر به یک راه حل مشترک طراحی شده، TRUST شد، که امیدواریم به زودی به استاندارد صنعتی برای مطابقت با این الزامات تبدیل شود.

این اعلامیه دو ماه پس از آن منتشر شد که غول پرداخت زیرساختی را ایجاد کرد که به کاربران امکان می داد دارایی های دیجیتال را بین PayPal و سایر کیف پول ها و صرافی ها در ژوئن امسال انتقال، ارسال و دریافت کنند. پیش از آن، توسعه اولیه این بخش در اکتبر 2020، کاربران تنها قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پی پال بودند.

همکاری پی پال و trust

همکاری پی پال و trust

TRUST توسط گروهی متشکل از 18 ارائه‌ دهنده خدمات دارایی مجازی ایالات متحده (VASP) در ماه فوریه راه‌اندازی شد. این تعداد از آن زمان به 38 افزایش یافته است و اکنون پی پال به این دسته پیوسته است.

Coinbase در اطلاعیه 23 آگوست خاطرنشان کرد:

همکاری پی پال و trust

همکاری پی پال و trust

افزودن PayPal نقطه عطفی دیگر در سفر TRUST برای تبدیل شدن به راه حل استاندارد جهانی برای رعایت Travel Rule است.

بر اساس قانون 31 سازمان BSA که بیشتر به عنوان “Travel Rule” شناخته می شود، VASP های ایالات متحده از نظر قانونی ملزم به انتقال اطلاعات خاص مربوط به انتقال وجه مشتری از یک موسسه مالی به موسسه مالی دیگر هستند. آستانه شناسایی نقل و انتقالات، و افراد پشت سر آنها از 1000 دلار شروع می شود.

به این ترتیب، گروه VASPهای ایالات متحده، TRUST را راه اندازی کردند تا گزارش دهی را ساده کرده و اشتراک گذاری اطلاعات بین آنها را آسان تر و شفاف تر کند. TRUST از راه حلی استفاده می کند که از دو ویژگی اصلی تشکیل شده است.  تابلوی اعلانات متمرکز برای شناسایی هر طرف VASP در دو سر تراکنش و کانال همتا به همتا رمزگذاری شده (P2P) برای تبادل امن داده ها.

این گروه در پاسخ به توصیه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در ژوئن 2021 برای VASP ها در سراسر جهان تشکیل شد تا اصول خاصی را به منظور حفظ انطباق با مبارزه با پولشویی (AML) و مبارزه با تامین مالی تروریسم (ATF) اتخاذ کنند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT