انتقال پول با پی پال

انتقال پول با پی پال | انتقال پول از حساب پی پال به حساب پی پال دیگران

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پال یک سرویس پرداخت آنلاین بین المللی است که با داشتن آن می توانید پرداخت های اینترنتی خود را انجام دهید و برای دوستان و آشنایان خود پول بفرستید. شما می توانید با داشتن حساب پی پال و یا بدون نیاز به افتتاح حساب پی پال نسبت به انتقال پول با پی پال به حساب دیگران اقدام نمایید.

انتقال پول با پی پال

انتقال پول با پی پال

پی پال در مقایسه با جایگزین هایش همه گیر تر است و در این صورت اگر بخواهید به حساب شخصی در یک کشور دیگر پول واریز کنید، کم پیش می آید که شخص مورد نظر حساب پی پال نداشته باشد و در صورتی هم که آن فرد حساب پی پال نداشته باشد، به صورت رایگان و در عرض چند دقیقه می تواند یک حساب پی پال ایجاد کند.

انتقال پول در پی پال به سه گروه تقسیم می شود:

  • زمانی که شما قصد انتقال موجودی پی پال خود به حساب بانکی در ایران دارید و یا برعکس.

نقد درآمد ارزی

  • زمانی که قصد انتقال موجودی خود از حساب پی پال خود به حساب پی پال دیگران دارید.

شارژ حساب پی پال

  • زمانی که بدون داشتن حساب پی پال، قصد انتقال پول به پی پال با کارت های شتابی دارید.

انتقال با paypal

از آنجایی که خدمات پی پال به کاربران ایرانی ارائه نمی شود، افراد نمی توانند موجودی خود را به طور مستقیم به حساب بانکی در ایران منتقل نمایند. لذا اگر قصد افزایش موجودی حساب پی پال خود با ریال دارید، می توانید از خدمات شارژ حساب پی پال اول پرداخت استفاده کنید. علاوه بر آن اول پرداخت با خرید موجودی پی پل شما، معادل ریالی آن را در سریع ترین زمان برای شما واریز می کند.

اقتتاح حساب پی پال

پس برای انتقال دلار؛ یورو و پوند به حساب پی پال دیگران کافی است در سایت اول پرداخت ثبت نام نمایید و پس از تایید مدارک در اکانت کاربری خود نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.
در نظر داشته باشید که تایید مدارک در سایت اول پرداخت در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام می شود و انجام سفارشات پی پال نیز در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان پیگیری می شود.

امتیاز 5/5 - از 14 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT