همکاری Spotify با گوگل

همکاری Spotify با گوگل برای صدور صورت حساب شخص ثالث

زمان مطالعه 2 دقیقه

شرکت Spotify Technology (NYSE:SPOT) پنجشنبه اعلام کرد که با گوگل (NASDAQ:GOOGL) همکاری کرده اند تا به کاربران اجازه دهند با سیستم پرداخت Spotify یا Google Play Billing پرداخت های خود را انجام دهند. در این خبر به بررسی همکاری Spotify با گوگل می پردازیم.

همکاری Spotify با گوگل

این دو گزینه در کنار هم در برنامه قرار می گیرند و به کاربران اسپاتیفای این امکان را می دهند که با استفاده از گزینه پرداخت مورد نظر خود انجام دهند و خرید کنند. این اقدام برای اجازه دادن به سیستم‌های صورتحساب شخص ثالث در داخل برنامه‌ها برای اسپاتیفای مهم است، بطوریکه این امر باعث افزایش ۵ درصدی سهام آن در معاملات اوایل پنجشنبه بوده است.

طی چند ماه آینده، اسپاتیفای با تیم‌های مهندسی و محصولات گوگل برای ساخت سیستم صورتحساب شخص ثالث که انتظار دارند در سطح جهانی عرضه شود، همکاری خواهد کرد. آن ها پیش بینی می کنند اولین نسخه را در اواخر سال راه اندازی کنند.

الکس نورستروم (Alex Norström)، مدیر ارشد کسب و کار اسپاتیفای در این باره می گوید: “اسپاتیفای در یک سفر چند ساله است تا اطمینان حاصل کند که توسعه دهندگان برنامه از آزادی نوآوری و رقابت در یک زمین بازی برابر برخوردار هستند.”

او افزود: “ما از شراکت با گوگل برای بررسی این رویکرد جهت انتخاب پرداخت و فرصت‌های توسعه‌دهندگان، کاربران و کل اکوسیستم اینترنتی هیجان‌زده هستیم.”

 شرایط لازم برای دانلود آهنگ از Spotify

برای دانلود موزیک در Spotify، باید عضو Spotify Premium باشید. متأسفانه، کاربران رایگان  تنها مجاز به دانلود پادکست در تلفن های خود هستند.

به‌عنوان عضو Spotify Premium، می‌توانید موزیک خود را از آلبوم‌ها یا فهرست‌های پخش دانلود کنید. سپس می توانید به تمام موزیک های خود بدون اتصال آنلاین گوش دهید. برای دانلود موزیک در Spotify، همیشه مطمئن شوید که وارد یک حساب Premium شده اید. اگر در Spotify Free هستید، اصلا گزینه دانلود را مشاهده نخواهید کرد.

منبع: Investing

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT