هوش مصنوعی اینستگرام

هوش مصنوعی اینستگرام رونمایی شد

زمان مطالعه < 1 دقیقه

متا، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام، از چندین ویژگی هوش مصنوعی که به زودی به کاربران ارائه می‌شود، رونمایی کرد. در این پست به بررسی هوش مصنوعی اینستگرام می پردازیم.

هوش مصنوعی اینستگرام

یکی از این ابزارهای در دست توسعه، به کاربران اجازه می‌دهد که عکس‌های اینستاگرام را با یک پیام متنی، توسط هوش مصنوعی ویرایش کنند. ابزار دیگر، ربات‌های چت هستند که به سرگرمی در مسنجر و واتس‌اپ کمک می‌کنند.

فیس‌بوک نیز درحال‌توسعه ابزارهای داخلی مانند دستیارهای بهره‌وری کارکنان و رابط‌های آزمایشی برای تعامل با عوامل هوش مصنوعی است.

مارک زاکربرگ اعلام کرد که این شرکت تحقیقات و فناوری، هوش مصنوعی را در اختیار جامعه منبع باز (open-source) قرار خواهد داد.

تا کنون، متا تا حد زیادی بر توسعه هوش مصنوعی داخلی متمرکز بوده است. این شرکت توضیح داد که چگونه هوش مصنوعی باعث کشف محتوا و کسب درآمد می‌شود.

تلاش‌های متا در زمینه هوش مصنوعی نیز از سوی تنظیم‌کننده‌ها با واکنش مواجه شده است. سناتورها نگرانی‌های خود را در مورد مدل زبان LLaMA شرکت مطرح کردند. آنها اظهار داشتند که این شرکت نتوانسته از پاسخگویی سیستم به درخواست‌های غیرقانونی یا خطرناک جلوگیری کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT