افزونه جدید Google Cloud

بررسی افزونه جدید Google Cloud برای هشدار کلاهبرداری رمزارزی

زمان مطالعه < 1 دقیقه

شرکت Google Cloud از یک افزونه جدید رونمایی کرده است. در اقدامی جسورانه، گوگل با اطمینان توانایی خود را برای شناسایی سریع و خنثی کردن تهدید موذیانه کلاهبرداری‌های رمزارزی از طریق این پیشنهاد پیشرفته ابراز می‌کند. در این پست به بررسی افزونه جدید Google Cloud می پردازیم.

افزونه جدید Google Cloud

فیلیپ بوز، کارشناس مشهور امنیت فضای ابری، به نمایندگی از شرکت تحقیقات بازار IDC، حفاظت از حمله ماینینگ رمزارزی به ارزش یک میلیون دلار توسط Google Cloud را ستود و آن را به عنوان یک پیشرفت قابل‌توجه در این زمینه تشخیص داد.

انگیزه اصلی این تصمیم Google Cloud برای تمدید پوشش این نقض‌های خاص، از گزارش اصلی منتشرشده در سپتامبر 2022 توسط تیم اقدام امنیت سایبری معتبر Google ناشی شد.

یافته‌های این گزارش واقعیت نگران‌کننده‌ای را آشکار کرد: در ۶۵ درصد موارد مربوط به حساب‌های ابری در معرض خطر، مجرمان سایبری در استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال شرکت داشتند. با داشتن این دانش، Google Cloud نیاز فوری به محافظت از دارایی‌های مشتریان خود در برابر این تهدید موذیانه را تشخیص داد.

اگر با وجود اجرای این شیوه، سرویس پریمیوم نتواند حمله رمزارزی را شناسایی و به مشتریان اطلاع دهد، مشتریان می‌توانند در بازه زمانی 30 روزه از شروع حمله، درخواست اعتبار کنند.

توجه به این نکته مهم است که اگرچه سرویس پریمیوم Google Cloud مسئولیت شناسایی و اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد حملات رمزارزی را بر عهده می‌گیرد، اما پاسخگویی و تلاش‌های اصلاحی فقط بر عهده مشتری است.

توضیحات برنامه بر این نکته تأکید دارد که نقش Google محدود به شناسایی سریع و اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد وجود چنین حملاتی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT