هک صرافی بایننس

هک صرافی بایننس وجزئیات بیشتر درباره این سرقت

زمان مطالعه 2 دقیقه

نشریه Block دیروز در خبری منتشر کرد که تمامی چیزی که از هک صرافی بایننس بدست هکر ها رسیده است به 7 آدرس منتقل شده است.

میزان بیت کوین های سرقت شده

در نتیجه این نفوذ حدود 7,074 بیت کوین که ارزشی نزدیک به 42.8 میلیون دلار داشته است از کیف پول آنلاین این صرافی به سرقت رفته است.

این تراکنش 44 خروجی داشته است که 21 مورد از آن آدرس های بومی SegWit بوده اند و این آدرس ها 99.97 درصد از مبلغ به سرقت رفته را دریافت کرده اند.

گزارش Block از جزئیات هک صرافی بایننس

بنابر گفته Block، اعتبار به سرقت رفته از 44 آدرس سپس به 7 آدرس منتقل شده است که 6 مورد از این آدرس ها 1,060.6 بیت کوین از این سرقت را در خود نگهداری می کنند، در حالی که یکی از دیگر 707.1 بیت کوین در خود دارد.

صحبت های مدیر عامل بایننس

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو کنفرانس زنده دیروز خود را صرف بررسی نگرانی های جامعه درباره این هک کرد و درباره ایده بازسازماندهی بلاک چین بیت کوین صحبت کرد.

دو روز پیش هم 8 نفر در اسپانیا به جرم انجام پولشویی در قالب استفاده از رمزارز دستگیر شدند.

اوایل هفته هم اقتصاد دان و برنده جایزه نوبل آمریکایی، ژوزف استیگلیتز موضع منفی خود در برابر رمزارز ها را تکرار کرد و گفت که فکر می کند باید رمزارز ها را متوقف کنیم.

مدیر عامل بایننس اخیرا حرف هایی درباره بازیابی بیت کوین به سرقت رفته گفته است از جمله بازسازماندهی بلاک چین بیت کوین که کمی بعد حرف خود را پس گرفت.

در این صورت به نظر نمی رسد فعلا راهکاری عملی برای بازگردانی این مبالغ به بایننس وجود داشته باشد.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.3/5 - از 27 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT