آنالیز قیمت بیت کوین

آنالیز قیمت بیت کوین و اتریوم تاریخ 21 اردیبهشت 1398

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت کوین بالاخره مقاومت بالاسری خود را شکست. همانطور که در تحلیل های قبلی عرض کردیم روند صعودی بیت کوین و یا به عبارتی چرخه ی افزایش قیمت دوباره شروع شده است.. سوال بسیاری از تحلیلگران این بود که آیا بیت کوین می تواند مجددا مقاومت های پیش روی خود را بشکند وبه روند صعودی خود ادامه دهد یاخیر. این سوال را بیت کوین به راحتی پاسخ داد و مقاومت بالاسری خود مانند آب خوردن در هم شکست.. آنالیز قیمت بیت کوین نیز نشان از افزایش قیمت ها دارد.

مایک نووگراتز، مدیر عامل شرکت Galaxy Digital اعلام کرد که انتظار دارد بیت کوین در 18 ماه آینده قیمت جدیدی به خود بگیرد.. وی ادامه داد که سرمایه گذاری در بیت کوین مثبت است زیرا تا سال 2023 بیت کوین 5 درصا از کل سهام بازار را ازآن خود می کند.

در حالی که شرکت ها در حال گسترش ارزهای رمزنگاری خود برای جذب مشتریان بیشتری هستند، پی پال فکر می کند که برای شرکت در بخش ارزهای رمزنگاری شده، خیلی زود است. فیس بوک از این فرصت استفاده کرده است و توانسته که بسیاری از موقعیت های مربوط به پیپال را ازآن خود کند. طبق آخرین خرید ها در سه ماهه ی دوم سال 2019 فیسبوک ارز جدید خود با نام FB کوین را ارزه می کند.

از سمتی دیگر کمیسیون اوراق بهادار آمریکا اعلام کرده است که درصدد ورد بیت کوین و اتریوم با نام XBET به بازار اوراق بهادار نیویورک می باشد. این خبر می تواند جهش بزرگی در قیمت بیت کوین ایجاد کند و پول زیادی را به سمت این ارز بکشاند.

 

آنالیز قیمت بیت کوین

Bitcoin پس از شکستن مقاومت بالای سربار از 5900 دلار، حرکت صعودی خود را ادامه می دهد.
هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI در منطقه بازپرداخت است که نشان می دهد که گاوها در صندلی راننده محکم هستند.
با این حال، پیش بینی می کنیم مقاومت سخت در منطقه 6،480 تا 6،700 دلار وجود دارد. پیشنهاد ما این است که درصد از سود خود را در این محدوده برداشت نمایید.

آنالیز قیمت بیت کوین

احتمال رسیدن به بالای 7500 دلار بسیار کم می باشد. پیشنهاد ما نزول قیمت به زیر 6000 دلار می باشد تا بتواند جای پای خود را محکم تر از قبل کند. با این حال همه چیز بستگی به روزهای آینده دارد.

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم طی دو روز گذشته بالاتر از EMA20 روزه می باشد.. اما گاو ها طی روز های گذشته نتوانستند قیمت را در این سطح حفظ نمایند.. این امر نشان دهنده ی عدم تقاضا در سطوح بالاتر می باشد.. با این حال هردو میانگین متحرک و RSI بالاتر از نقطه ی میانگین هستند که این نشان دهنده ی یک مزیت جزیی برای گاوها می باشد.

آنالیز قیمت بیت کوین

اتریوم به دنبال شکستن مقاومت 190 تا 198 دلار است.. پس از این مقاومت قیمت می تواند به 225 و از آنجا تا 256دلار برسد.. اگر خرس ها قیمت را به زیر مثلث صعودی برگردانند دیدگاه صعودی ما نامعتبر خواهد بود.. بنابراین مقاومت 190 تا 198 دلار محدوده ی بسیار مهمی می باشد.

اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی با قالات تحلیلی قوی در کنار شما می باشد.یشنهاد می شود قبل از هر اقدام به مسائل و مشکلات ارزهای دیجیتال واقف باشید. هچنین با دید باز و در مواقع مشخص اقدام به خرید و فروش نمایید تا متضرر نشوید.

اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی، به صورت 24 ساعته در خدمت همراهان عزیز می باشد. در صورتی که از فعالان در زمینه ی بازار ارزهای مجازی می باشید پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

امتیاز 3.6/5 - از 27 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT