قیمت بیت کوین

رسیدن قیمت بیت کوین به 10000 دلار راحت به نظر می رسد

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین سطح 6400 دلار را شکست. در راستای این موضوع مکس کایزر (Max Keiser) معتقد است که رسیدن به 10/000 دلار نیز راحت به نظر می رسد. این طور به نظر می رسد که روند صعودی علائم کند شدن را نشان نمی دهد و قیمت بیت کوین افزایش می یابد. این نکته قابل ذکر است که در این لحظه ققیمت بیت کوین 7/204/185 می باشد.

از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون، همه چیز خوب به نظر می رسد. از اول ماه ژانویه که قیمت بیت کوین در محدوده 3750 دلار معامله می شد، در حال حاضر دو برابر شده است. تنها در ماه گذشته 1000 دلار به ارزش بیت کوین اضافه شده است.
همراهان عزیز جهت خرید و فروش بیت کوین می توانید از خدمات سایت اول پرداخت بهره مند شوید.

هم چنین به غیر از قیمت بیت کوین، شاخص تسلط این رمزارز نیز به طور محسوسی افزایش داشته است و در این لحظه 58 درصد از سهم بازار را از آن خود کرده است که بیشترین مقدار از اواخر سال 2017 می باشد که در آن زمان در 20/000 دلار معامله می شد بوده است.

رشد قیمتی بیت کوین می تواند رویکرد جامعه را نیز همراه خود کند، همان طور که در گذشته نیز در بازار صعودی دیده شده است.

گزارش Bitcoinist در زمینه قیمت بیت کوین

طبق گزارش Bitcoinist جسی کلمبو (Jessi Colombo) که یک تحلیلگر اقتصادی می باشد، به دلیل هشداری که در سال 2008 در مورد مسکن و حباب اعتباری ایالت متحده داد و محبوب شده بود، اظهار داشت که سطح 6000 دلار یک محدوده مهم برای بیت کوین است. وی گفت برای ثبت روند مثبت، باید بیت کوین از این سطح با قدرت عبور کند.

هم چنین وینی لینگهام (Vinny Lingham) در توییتی اذعان داشت که اگر بیت کوین از سطح 6200 دلار بتواند عبور کند و 48 ساعت حفظ کند، می توان گفت بازار نز.لی به پایان رسیده است و من تبدیل به گاو نر وحشی خواهم شد!!!

منبع:bitcoinist

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.6/5 - از 27 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT