افزایش قیمت بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین به 20/000 دلاردر سال 2021

زمان مطالعه 2 دقیقه

شرکت مشاوره مالی Canaccord Genuity یک پیش بینی بر اساس روند گذشته بیت کوین انجام داد که نشان می دهد این ارز دیجیتال در سال 2021 به قیمت 20/000 دلار خواهد رسید.

این شرکت دو دوره ی چهار ساله بیت کوین را در نظر گرفت (از سال 2011 تا 2014 و هم چنین از 2015 تا 2019) و این پیش بینی حاصل این دو دوره بوده است.

این شرکت موضوع پاداش استخراج بیت کوین را به عنوان یک علت مهم برای چرخه قیمت چهار ساله مطرح کرده است. زیرا پس از استخراج هر 210/000 بلوک، افت قیمت بیت کوین به میزان 50 درصد کاهش می یابد، این امرهر چهار سال یک بار اتفاق می افتد.

دیدگاه مایک نووگراتز افزایش قیمت بیت کوین

مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال ( مایک نووگراتز) اذعان داشت قیمت بیت کوین در پایان سال 2020 به بیست هزار دلار خواهد رسید. هم چنین گفت که این ارز دیجیتال در حال رشد است و از افزایش قیمت سایر رمزارزها جلوگیری می کند.

تیم دراپر نیز مدعی شد که بیت کوین به زودی یکی از ارزشمندترین دارایی های دنیا خواهد شد. وی پیش بینی کرد که بیت کوین 5% از کل سهام بازارهای موجود در دنیا را در دست خواهد گرفت.

منبع:cointelegraph

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 5/5 - از 21 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT