بایننس

واریز و برداشت در بایننس از روز سه شنبه مجدد آغاز می شود

زمان مطالعه 2 دقیقه

مدیر عامل بایننس ، چانگ پنگ ژائو گفته که این صرافی رمزارز قصد دارد تا خدمات مربوط به واریز و برداشت از حساب را از روز سه شنبه از سر بگیرد.

گزارش چانگ پنگ ژائو

تیم ما در حال انجام کارهاست و کل هفته را مشغول بوده است. در چند روز گذشته، ما تغییرات اساسی را در سیستم خود داده ایم و قابلیت های بسیار زیاد و پیشرفته ای به آن اضافه یا بازسازی شده است. درباره برخی از تغییراتی که رخ داده در آینده اطلاعاتی را در اختیار کاربران می گذاریم. ما قصد داریم تا از روز سه شنبه واریز و برداشت را به طور کامل ادامه دهیم. زمان دقیق آن در طی یک ارتباط گیری بزرگ تر اعلام می شود، وابسته به این که آزمایش های ما چگونه پیش می رود. این ارتقا نیازمند ایجاد یک وقفه در مبادلات است. فردا اطلاعات بیشتری در این باره ارائه می کنیم.

Suspend شدن تراکنش ها در بایننس

در حال حاضر، تمامی برداشت ها و واریز ها به عنوان “Suspend” یا معلق برچسب گذاری شده اند و امکان انجام آن ها در این صرافی وجود ندارد. البته حداقل یکی از کاربران این صرافی در شبکه اجتماعی گفته است که توانسته با آدرسی که قبلا در صرافی اضافه کرده به حساب خود واریز داشته باشد.

بایننس
بایننس

در بیانیه قبلی، این صرافی اعلام کرد که قرار است در آینده نزدیک از دستگاه های سخت افزاری تایید دو مرحله ای مانند YubiKey پشتیبانی کند.

هک شدن صرافی بایننس

بایننس هفته پیش خبر از یک هک 7000 بیت کوینی داد که در آن زمان 41 میلیون دلار میارزید. هکرتوانسته بود به کلید API و کد های تایید دو مرحله ای دسترسی پیدا و از این طریق برداشت کند.

این صرافی برداشت و واریز را متوقف کرده بود ولی امکان مبادله از طریق توکن همچنان وجود داشت. هکر ها فورا بیت کوین های به سرقت رفته را انتقال دادند که این باعث شد تا برخی فکر کنند که آن ها سعی دارند از طریق چند صرافی پولشویی کنند.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 5/5 - از 20 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT