وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی

7 دلیل داشتن وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی

زمان مطالعه 6 دقیقه

هر هنرمند تجسمی دوست دارد توجه بیشتری را به کار خود جلب کند. به همین دلیل راه اندازی وبلاگ ایده خوبی است. دلیل برای داشتن وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی را در ادامه توضیح داده ایم.

بسیاری از مردم گفته اند که وبلاگ نویسی مرده است، اما این کاملاً درست نیست. بله، بسیاری از پلتفرم‌های دیگر مانند اینستاگرام و تیک تاک برای تبلیغ خود وجود دارند. و البته، اینترنت دیگر به طور انحصاری بر متن تمرکز نمی کند. اما بسیاری از مردم همچنان خواندن را به تماشای محتوا ترجیح می‌دهند، و نوشتن می‌تواند به شما کمک کند به مخاطب جدیدی برسید که نمی‌دانستید وجود دارد.

اگر هنرمند بصری هستید، وبلاگ نویسی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن کار خود با جهان است. و برخی ممکن است متوجه شوند که نوشتن با شخصیت آنها بهتر از حضور مداوم مقابل دوربین است.

1. نیازی به همگام شدن با تغییرات الگوریتمی در رسانه های اجتماعی نیست

وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی

وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی

الگوریتم های رسانه های اجتماعی در اواخر دهه 2010 و اوایل دهه 2020 تغییرات زیادی کرده اند. ویدیوهای کوتاه به جریان اصلی تبدیل شده‌اند و انتقاد از آنچه برخی ادعا می‌کنند که TikTok-سازی رسانه‌های اجتماعی است رایج است. به عنوان یک خالق، همگام شدن با تغییرات الگوریتمی در رسانه های اجتماعی می تواند از نظر خلاقانه و احساسی خسته کننده باشد.

البته وبلاگ ها از تغییرات الگوریتمی مستثنی نیستند. گوگل هر سال هزاران به روز رسانی موتورهای جستجو را منتشر می کند. با این حال، همیشه نیازی نیست که نوع محتوایی را که در رسانه جدیدی پست می‌کنید که ممکن است دوست نداشته باشید، به شدت اصلاح کنید.

این بدان معنا نیست که شما باید رسانه های اجتماعی را به کلی کنار بگذارید. به عنوان مثال، پینترست مزایای بسیاری برای وبلاگ نویسان دارد – و همینطور دیگر پلتفرم ها. در عوض، ما می گوییم ایده خوبی است که همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید.

2. استریم اضافی ترافیک

هنگام راه اندازی یک وبلاگ، احتمالاً به موفقیت فوری نخواهید رسید. اما هنگامی که خود را تثبیت کردید، می توانید استریم قابل اعتمادی از ترافیک اضافی را به کار خود اضافه کنید.

همانطور که پست های وبلاگ بیشتری را منتشر می کنید، یاد خواهید گرفت که چگونه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) را بهبود بخشید و خود را بیشتر به چشم بیاورید. شما همچنین سبک و لحن منحصر به فرد خود را کشف خواهید کرد و این به شما امکان می دهد تا پایگاهی از طرفداران ایجاد کنید که هم شما و هم هنر شما را دوست دارند.

در حالی که هنگام وبلاگ نویسی منظم، طبیعتاً در مورد افزایش ترافیک و سئو اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد، می توانید با مصرف فعال محتوا در این زمینه ها، منحنی یادگیری را کاهش دهید. اگر به انجام این کار علاقه دارید، برخی از بهترین وب سایت ها را برای یادگیری سئو فهرست کرده ایم.

3. پتانسیل درآمد آینده

وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی

وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی

افرادی که پلتفرم خاصی را صرفاً برای جنبه‌های مالی احتمالی انتخاب می‌کنند – و نه به این دلیل که واقعاً از استفاده از آن لذت می‌برند – در دراز مدت خود را از دست خواهند داد. با این حال، اگر قصد دارید از هنر تجسمی خود امرار معاش کنید، فکر کردن به راه های بالقوه برای کسب درآمد ایده عاقلانه ای است.

زمانی که برای مدتی وبلاگ نویسی کردید، فرصت های متعددی برای افزایش درآمد دارید. می‌توانید برای وب‌سایت‌های دیگر بنویسید، اما حتی اگر این کار را نکنید، زمانی که ترافیک شما به اندازه کافی بالا باشد، می‌توانید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

مارکتینگ وابسته یکی از معروف ترین نمونه های کسب درآمد از وبلاگ است. هنگامی که لینک های وابسته را در مقالات خود اضافه می کنید، هنگامی که شخصی از آنها خرید می کند کمیسیون کمی دریافت می کنید. همچنین می‌توانید محتوای برند حمایت‌شده را اضافه کنید و محصولات و دوره‌های آموزشی را در یک فروشگاه آنلاین بفروشید.

اگر تصمیم به فروش محصولات از طریق یک فروشگاه آنلاین در وب سایت خود دارید، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما از این نظر ریسپانسیو است. اگر از آن ارائه دهنده استفاده می کنید یا برای هر سازنده وب سایتی که ترجیح می دهید، به تم های وردپرس برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک مدرن نگاه کنید.

4. برندسازی شخصی خود را بهبود بخشید

در حالی که مهارت ها و دانش مهم هستند، افراد در نهایت با افرادی که دوست دارند تعامل دارند – و تجارت می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر هنرمند بصری هستید، برندسازی شخصی ضروری است. وقتی وبلاگ نویسی به درستی انجام شود، راهی شگفت انگیز برای ایجاد رابطه با مخاطبان شما (و جذب افرادی است که واقعاً از آنچه شما تولید می کنید هیجان زده هستند).

با راه اندازی یک وبلاگ به عنوان یک هنرمند تجسمی، می توانید مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کنید و در طول زمان ارتباط خود را افزایش دهید. شما همچنین می توانید از نوشتن برای بیان شخصیت خود استفاده کنید و چون زبان صنعت خود را می دانید، می توانید آن را در کار خود ببافید.

همچنین می‌توانید وب‌سایت خود را طوری طراحی کنید که مطمئن شوید که شما را به شیوه‌ای معتبر منعکس می‌کند. چندین قالب قابل تنظیم را در هر سازنده وب سایت، از جمله Wix و Squarespace پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، می توانید فونت ها و زیبایی شناسی را انتخاب کنید که فوراً به همه می گوید که شما چه کسی هستید.

5. از مهارت های هنر بصری خود به روشی متفاوت استفاده کنید

وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی

وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی

محتوای وبلاگ شما برای نگه داشتن افراد در اطراف مهم است. اگر ارزشی ارائه نکنید، کاربران را برای بازگشت به سایت خود تشویق نمی کنید. اما در عین حال، داشتن وب سایتی که از نظر بصری جذاب نباشد – به خصوص اگر هنرمند بصری هستید – می تواند علیه شما نیز کارساز باشد.

وبلاگ شما فرصتی شگفت انگیز است تا به دیگران نشان دهید چقدر در کار خود مهارت دارید. و با توجه به اینکه در نظر دارید وبلاگی درباره هنرهای تجسمی راه اندازی کنید، احتمالاً می توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که به زیبایی شناسی توجه کرده اید.

در حالی که باید به چیزهایی مانند تجربه کاربری فکر کنید، باید نسبت به بسیاری از افراد راحت تر از دیگران ایجاد یک وب سایت زیبا و پاسخگو داشته باشید. با در نظر گرفتن این موضوع، شما قدرت بالایی دارید که می تواند به شما کمک کند وبلاگ خود را سریعتر توسعه دهید.

6. مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشید

مطمئناً، شما هنر بصری خود را تبلیغ می کنید – و ظاهر وبلاگ شما مهم است. اما در نهایت، اگر قصد دارید در درازمدت یک وبلاگ موفق بسازید، مطالب زیادی خواهید نوشت. شما چندین مهارت حمایتی را یاد خواهید گرفت، اما نوشتن متقاعدکننده شاید مهمترین آنها باشد.

یادگیری نحوه نوشتن خوب می تواند درهای مختلفی را باز کند. این برای مارکتینگ موثر حیاتی است، و بعداً می توانید این مهارت ها را به رسانه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها منتقل کنید.

کسب مهارت های نوشتاری نیز یکی از دلایلی است که هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند.

7. از حضور در دوربین خودداری کنید

وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی

وبلاگ برای هنرمندان هنرهای تجسمی

محتوای ویدیویی به این زودی ها از بین نمی رود و شما می توانید با پلتفرم هایی مانند YouTube ارزش قابل توجهی برای مخاطبان خود ایجاد کنید. و در حالی که مطمئناً می‌توانید به خود بیاموزید که در دوربین مهارت بیشتری پیدا کنید، ممکن است به سادگی از ارسال چنین محتوایی لذت نبرید.

اگر نمی خواهید خودتان را ضبط کنید، وبلاگ نویسی یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مخاطبان است. املای صحیح هنوز مهم است، اما شما می توانید به طور موثر به همان روشی که صحبت می کنید تایپ کنید – به همان روشی که در حال حاضر این متن را می خوانید.

وبلاگ نویسی می تواند دید شما را به عنوان یک هنرمند بصری افزایش دهد

نوشتن همچنان یک مهارت مهم است و همیشه خواهد بود. و حتی اگر سایر رسانه‌های تولید محتوا محبوب‌تر هستند، بسیاری از مردم همچنان ترجیح می‌دهند محتوایی از این نوع مصرف کنند – به همین دلیل کتاب‌ها همچنان در دنیای دیجیتالی‌شده به‌طور فزاینده‌ای به فروش می‌رسند. به عنوان یک هنرمند تجسمی، شما فرصت زیادی برای جذب مخاطبان خود دارید و در عین حال یک مهارت مفید جدید را نیز انتخاب می کنید.

وبلاگ نویسی یک فضای رقابتی است، اما اکثر رسانه های آنلاین دیگر نیز چنین هستند. اگر به تکرار و بهبود ادامه دهید، شانس خود را برای موفقیت در دراز مدت افزایش خواهید داد. و به همان اندازه مهم، می‌توانید از مراحل ساختن چیزی معنادار لذت ببرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT