وبلاگ نویس مسافرتی

چگونه یک وبلاگ نویس مسافرتی شوید: 8 نکته

زمان مطالعه 7 دقیقه

راه اندازی یک وبلاگ مسافرتی بیش از یک جت تنظیم در سراسر جهان را شامل می شود. در اینجا چیزی است که برای شروع باید بدانید. وبلاگ نویس مسافرتی چیست؟

رزرو وقت سفارت

حتی اگر فقط به عنوان یک سرگرمی درباره سفر وبلاگ می نویسید، می تواند راهی سرگرم کننده برای مستندسازی ماجراهای خود و به اشتراک گذاشتن علایق خود با جهان باشد. مهمترین چیز این است که تازه شروع کنید، اما همچنین ارزش دارد که عوامل دیگری را نیز در نظر بگیرید تا به شما در ایجاد شتاب و کاهش منحنی یادگیری خود کمک کند.

امروز، نکاتی را مورد بحث قرار می‌دهیم که به شما کمک می‌کند در مدت زمان سریع‌تری به وبلاگ‌نویس سفر بهتری تبدیل شوید.

1. دوربین مناسب را برای سفرهای خود انتخاب کنید

اگر یک وبلاگ سفر شخصی دارید، استفاده از عکس های خود به جای تصاویر استوک ایده آل است. در ابتدا می توانید از گوشی هوشمند خود استفاده کنید، اما زمانی که زمان ارتقاء تجهیزات خود فرا رسید، باید دوربین مناسب را انتخاب کنید.

با فرض اینکه تا حد زیادی از چمدان دستی استفاده می کنید، باید روی دستگاه هایی تمرکز کنید که جمع و جور هستند و حمل آن آسان است. همچنین ممکن است ارزش این را داشته باشد که آیا می‌خواهید محتاط‌تر رفتار کنید یا خیر، که اگر قرار است مرتباً از مکان‌هایی بازدید کنید که ممکن است با دستگاه خود احساس امنیت نکنید، ایده خوبی است.

برای آسان‌تر کردن کار، می‌توانید به این موارد ضروری عکاسی سفر نگاهی بیندازید تا همراه خود داشته باشید. یکی از توصیه های مفید این است که از لنزهای زیاد دوری کنید.

2. در یک منطقه یا زیر منطقه تخصص داشته باشید

شما می توانید در مورد هر چیزی و در هر کجا که می خواهید وبلاگ نویسی کنید، اما محدود کردن محدوده تمرکز خود باعث می شود خوانندگان راحت تر بدانند که چرا باید به وب سایت شما بیایند. برای مثال، The Mandagies یکی از بهترین وبلاگ‌های مسافرتی است که می‌توانید پیدا کنید – و عمدتاً بر شمال غربی اقیانوس آرام تمرکز دارد.

هنگام انتخاب زیرمجموعه خود، باید منطقه ای را انتخاب کنید که به آن علاقه خاصی دارید. این ممکن است مکانی باشد که در آن زندگی می کنید، اما می تواند جایی دورتر نیز باشد. همچنین می توانید در زمینه های عمودی مختلف مانند عکاسی در سفر تخصص داشته باشید.

حوزه تخصص شما تا حد زیادی با نوشتن بیشتر تغییر می کند و طبیعتاً به جایی سفر خواهید کرد که کنجکاوی شما را می برد. بنابراین در ابتدا زیاد نگران این موضوع نباشید.

3. زمان سفر و تولید محتوا را برنامه ریزی کنید

به راحتی می توان به وبلاگ نویسان مسافرتی در اینستاگرام نگاه کرد و فکر کرد که کل زندگی آنها شامل زندگی در خارج از چمدان است. این فقط برای تعداد کمی از افراد منتخب صادق است. و صادقانه بگوییم، زندگی در خارج از چمدان (و بدون احساس اجتماعی دائمی) خسته کننده می شود – بنابراین احتمالاً نمی خواهید آن سبک زندگی را دنبال کنید.

به عنوان یک وبلاگ نویس مسافرتی، به همان اندازه زمان – اگر نه بیشتر – صرف ایجاد محتوا و مدیریت وبلاگ خود می کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر زمانی را برای نوشتن و ویرایش در نظر نگیرید، خود را در یک نقطه ضعف قابل توجه قرار می دهید.

اگر می توانید، ارزش آن را دارد که هر روز زمان یکسانی را انتخاب کنید – به این ترتیب، می توانید سطحی از ثبات ایجاد کنید. در اینجا برخی از بهترین برنامه ها برای ایجاد یک برنامه زمان بندی و مدیریت وظایف آورده شده است.

4. با مشاغل محلی شریک شوید

یکی از مفیدترین چیزها در مورد داشتن یک وبلاگ سفر این است که می توانید تأثیر مثبتی بر جامعه محلی خود داشته باشید و از مشاغل در منطقه خود حمایت کنید.

مشارکت با مشاغل محلی مزایای متعددی برای هر دو طرف دارد. به عنوان یک وبلاگ نویس مسافرتی، می توانید در سطح محلی شناخته شده شوید و دیگران را در مورد وب سایت خود منتشر کنید. و برای کسب‌وکارهایی که به آنها ملحق می‌شوید، می‌توانند درآمد اضافی ایجاد کنند که در غیر این صورت نمی‌توانستند.

شراکت شما لزوماً نیازی به پرداخت هزینه ندارد و می توانید آن را هر طور که می خواهید ساختار دهید. به عنوان مثال، ممکن است به سادگی بخواهید یک دایرکتوری در وب سایت خود ایجاد کنید.

5. فهرستی از شرکت های رویایی که می خواهید با آنها کار کنید تهیه کنید

احتمالاً فهرستی از برندهایی دارید که بیشتر مورد توجه شما هستند، اما آیا به امکان همکاری با آنها فکر کرده اید؟ در حالی که احتمالاً باید سال‌ها کار خود را تقویت کنید، داشتن رویاهای بزرگ زندگی شما را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

لیستی از شرکت هایی که دوست دارید در آنها ارزش داشته باشید تهیه کنید. همچنین می توانید لیست خود را هر زمان که بخواهید به روز کنید و به آن مراجعه کنید تا کاری برای کار کردن داشته باشید.

قبل از انجام یک معامله با نام تجاری، اخلاقیات حمایت های مالی YouTube را در نظر بگیرید، زیرا این به وبلاگ نویسی نیز ترجمه می شود. اطمینان حاصل کنید که هر کاری که انجام می دهید با ارزش های شخصی و برند شما همسو باشد.

6. بیشتر انرژی خود را روی کارهای بزرگ متمرکز کنید

میلیون ها کار وجود دارد که شما به عنوان یک وبلاگ نویس سفر باید انجام دهید، مانند سفارشی کردن تم وب سایت و طراحی لوگو. اما حقیقت صادقانه این است که بیشتر کارها تأثیر قابل توجهی بر رشد وبلاگ شما ندارند – و به طور کلی، سخت ترین چیزها چیزی است که سوزن را به جلو می برد.

به عنوان یک وبلاگ نویس سفر، وظایف اصلی شما جمع آوری و ایجاد محتوا برای وب سایت شماست. می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، اما باید بیشتر به کلیک‌های خروجی اهمیت دهید تا افزایش دنبال‌کنندگان برای اهداف خودخواهانه.

اگر تقریباً به طور انحصاری بر روی کارهای بزرگ برای ساختن وبلاگ سفر خود تمرکز کنید، شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در دراز مدت خواهید داشت. و برای اطمینان از انجام کار، این نکات را برای انجام Deep Work در نظر بگیرید.

7. به جای برون سپاری، محتوای سفر خود را ایجاد کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای برجسته شدن به عنوان یک وبلاگ نویس مسافرتی این است که معتبر باشید و در مورد تجربیات خود صحبت کنید. برون سپاری مقالات برای نشریات بزرگ کار می کند، اما اگر هدف شما ایجاد و اجرای یک وبلاگ شخصی باشد، لزوماً ایده خوبی نیست.

مخاطبان می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند و شما تنها فردی هستید که می توانید با لحن صدای منحصر به فرد خود بنویسید. شما همیشه می توانید برخی از کارهایی که چندان مهم نیستند را برون سپاری کنید، اما جنبه اصلی تولید محتوا باید توسط شما انجام شود. اگر به راهنمایی نیاز دارید، چک لیست کاملی برای ایجاد محتوا داریم.

8. بیش از یک بار از مقاصد بازدید کنید

دیدن مکان‌های جدید هیجان‌انگیز است، اما اگر فقط یک بار به جایی بروید، دانش کمی خواهید داشت. به همین دلیل است که برای بسیاری از مردم منطقی است که با صحبت در مورد منطقه ای که در آن زندگی می کنید – یا جایی که مرتباً از آن بازدید می کنید، صحبت کنند.

برای به دست آوردن عمق بیشتری از دانش در مقایسه با دیگران، منطقی است که بیش از یک بار از مقاصد بازدید کنید. و در حالت ایده آل، شما نیز باید در فصول مختلف به این مکان ها بروید. در حالی که ما قطعاً باید وبلاگمان را زودتر راه اندازی می کردیم، یکی از مزایای تأخیر در آن این بود که می توانستیم به بسیاری از مکان هایی که در مورد آنها چندین بار صحبت می کنیم برویم – که باعث می شود ما از بسیاری از مردم آگاه تر باشیم.

بازدید از مکان‌ها بیش از یک بار به شما امکان می‌دهد بررسی کنید که آیا توصیه‌های قبلی هنوز دقیق هستند یا خیر. شما همچنین می توانید چیزهای جدید را امتحان کنید و راهنماهای خود را بر اساس آن به روز کنید.

اقلام کلیدی

. دوربین مناسب را برای سفرهای خود انتخاب کنید تا محتوای معتبر ایجاد کنید و در زمان مناسب تجهیزات خود را ارتقا دهید.

. در یک منطقه یا زیر منطقه تخصص داشته باشید تا خوانندگان را جذب کنید و خود را به عنوان یک متخصص در یک منطقه خاص معرفی کنید.

. برای حفظ ثبات و اطمینان از بهره وری در مدیریت وبلاگ خود، زمان اختصاصی را برای سفر و تولید محتوا برنامه ریزی کنید.

سفر وبلاگ نویسی سفر خود را شروع کنید

وبلاگ نویسی سفر پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، و شما باید بیشتر از جنبه سفر را در نظر بگیرید. برخلاف تصور رایج، احتمالاً به همان اندازه که برای جت تنظیم و کاوش می کنید، در مقابل رایانه وقت خواهید گذراند.

از تمرکز بر وظایف مهم گرفته تا مشارکت با مشاغل در منطقه محلی خود، مجموعه ای از کارها وجود دارد که می توانید برای رشد وبلاگ سفر خود انجام دهید. حالا که این راهنما را خواندید، چرا آن دامنه را خریداری نمی کنید و پروژه خود را زنده نمی کنید؟

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT