وب سایت سرگرم کننده

16 وب سایت سرگرم کننده برای از بین بردن فوری بی حوصلگی

زمان مطالعه 7 دقیقه

احساس دلتنگی و بی حوصلگی می کنید؟ کارهای زیادی است که به صورت آنلاین میتوانید انجام دهید! این وب سایت های سرگرم کننده را بررسی کنید و همین حالا خستگی خود را درمان کنید.

آیا به دنبال وب سایت هایی بودید که در هنگام بی حوصلگی به سراغ آنها بروید؟ نگذارید کسالت شما را خسته کند. حتی استیو جابز هم طرفدار کسالت بود. او معتقد بود که کسالت فضایی را برای خلاقیت باز می کند. البته همه ما می دانیم که سرانجام او چطور شد.

خرید با ویزا کارت

نقد درآمد ارزی

حتی دانشمندان می گویند بی حوصلگی برای مغز مفید است. بنابراین، به ما اعتماد کنید و با این وب سایت های سرگرم کننده کمی خود را خسته کنید.

1- 100.000 Stars

100.000 Stars

100.000 Stars

این تجسم تعاملی را در مرورگر کروم خود باز کنید و با سفر در فضا خستگی خود را برطرف کنید. این نمایش هنری مکان واقعی بیش از 100000 ستاره نزدیک ما و منظومه شمسی را ترسیم می کند.

آزمایش کروم تنها برای علاقه مندان به نجوم نیست، زیرا به همه دیدگاهی از جهان اطرافمان را می دهد.

Museum of Endangered Sounds-2

Museum of Endangered Sounds

Museum of Endangered Sounds

یک نوستالژی جدی می خواهید؟ شاید صدای یک مودم Dial-up این کار را برای شما انجام دهد یا صدای شماره گیری یک تلفن چرخشی. موزه نوستالژی شما را به گذشته خواهد فرستاد. این وب سایت تلاش تک ‌نفره Brendan Chilcutt با هدف حفظ صداهای خاص فناوری‌های قدیمی است.

A Good Movie to Watch-3

A Good Movie to Watch

A Good Movie to Watch

دیدن یک فیلم خوب یک کار مفید است که وقتی حوصله شما سر می رود به صورت خود جوش آن را انجام می دهید. اما تعداد زیاد گزینه‌ها می‌تواند طاقت ‌فرسا به نظر برسد. این وب سایت سرگرم کننده یک موتور توصیه فیلم با متفاوت است.

این وب سایت فقط فیلم‌هایی را فیلتر می‌کند که امتیاز بیننده بالاتر از ۷۰٪ (به عنوان مثال، 10/7 در IMDb) و امتیاز منتقد بالاتر از ۷۰٪ (مثلاً در سایت‌هایی مانند Rotten Tomatoes و Metacritic) داشته باشند. بنابراین، می‌توانید مجموعه ‌ای از بهترین فیلم ‌ها را ببینید که امتیاز بالاتری را نسبت به فیلم های درهم برهم دارند.

NSA Haiku Generator-4

آژانس امنیت ملی قطعا یکی از مکان‌هایی نیست که هنگام که حوصله شما سر رفته است به آن بروید. بنابراین شما نمی توانید NSA و شعر را حتی در چند کلمه از یکدیگر متصل کنید. اما این مولد خودکار Haiku موفق به انجام آن می شود. بنابراین، وحشیانه ترین تخیل خود را با ترکیب های عجیب و غریب و زیبا تقویت کنید.

منبع کلمات تصادفی پایگاه داده های NSA از عبارات جستجو است که برای علامت گذاری تهدیدات تروریستی استفاده می شود.

Sketch Something Daily-5

این وب سایت یک خلاقیت جادویی برای از بین بردن خستگی است. Sketch Something Daily یکی از کارهای هنری است که در زمان بی حوصلگی به صورت آنلاین انجام می شود. بنابراین، یک مداد، خودکار یا حتی یک قلم مو بردارید و استعداد خود را با تصاویر روزانه در سایت آزمایش کنید.

آن را به عنوان یک عادت روزانه امتحان کنید و خمیازه ها را از بین ببرید. همانطور که به اندازه کافی علاقه دارید تا با کمک سایت های دیگر در وب اصول اولیه طراحی را بیاموزید.

Cloudhiker-6

StumbleUpon را به خاطر دارید؟ سازندگان سایت محبوب را بستند، اما چندین جایگزین StumbleUpon در پی آن افزایش یافت. Cloudhiker بر اساس همان اصول کشف تصادفی کار می کند، و آن را به یک وب سایت ارزشمند تبدیل می کند که در زمان بی حوصلگی میتوانید از آن استفاده کنید.

پیوندها به دقت تنظیم شده‌اند و از آخرین شمارش حداقل بیش از 7500 سایت در 19 دسته وجود دارد. برای اکتشافات تصادفی فوری، پسوند مرورگر آنها را نیز امتحان کنید.

Kinds of People 2 -7

یکی دیگر از وبلاگ های طنز تامبلر. یک دوز دیگر از خنده. مدتی است که سایت به روز نشده است، اما همچنان ارزش بازدید را دارد. تصاویر ساده نشان می دهد که تنها دو نوع انسان در جهان وجود دارد. آنهایی که حس شوخ طبعی دارند و بقیه که ندارند.

اگر به دام اولی بیفتی، آن وقت کسالتت را درمان کرده ای. اگر نه، شما قطعا ضرر خواهید کرد.

The Evolution of Trust-8

بی اعتمادی به اندازه اطلاعات غلط کشنده است. و هر دو بخشی از تجربیات بشری ما برای مدت طولانی بوده اند. این بازی تعاملی از نظریه ی بازی استفاده می کند تا مشکل بی اعتمادی را برای ما ساده کند.

نظریه بازی موضوع پیچیده ای است، بنابراین تجسم از حالت “تقلب” و حالت “همکاری” برای آشکار کردن علوم اعصاب بی اعتمادی استفاده می کند. اگر وقت خالی دارید، در زمان بی حوصلگی این لینک سرگرم کننده را امتحان کنید.

Gross Science-9

یوتیوب به تنهایی می تواند فضای کافی برای انجام دادن هرگونه فعالیت در اینترنت را به شما بدهد. پس من با ذکر کانال Gross Science شما را فریب میدهم. نتوانستم جلوی خودم را بگیرم زیرا همه ویدیوهای عجیب و غریب اما علمی در آن موجود است.

بنابراین، در مورد لباس های ساخته شده از اسلایم اطلاعات کسب کنید. یا اینکه چرا ادرار شما می تواند دنیا را تغییر دهد. همونطور که گفتم نتونستم جلوی خودم رو بگیرم.

Innovation Station-10

در حالی که ما در زمینه علم و ویدئو هستیم، می توانم به Innovation Station هم اشاره کنم؟ این یک وب ‌سایت کمتر شناخته شده اما فوق ‌العاده است که می ‌توانید در مواقعی که بی حوصله هستید به آن بروید. جدیدترین ویدیوها در مورد نوآوری و فناوری های آینده را به نمایش می گذارد.

این یک پلت فرم یادگیری فوق العاده است. همانطور که منشور آنها می گوید، “ما با قرار دادن نوآوری ها و نوآوران در کانون توجه، هدف الهام بخشی و آموزش را داریم.”

Weired or Confusing-11

Weired or Confusing

Weired or Confusing

تعجب می کنید که طعم گوشت اسب شاخدار چگونه است. این سایت شما را در مورد چنین چیزهایی شگفت زده می کند. دکمه را فشار دهید و شما را به راهروهای دیوانه وار eBay و دنیای خرید آن هدایت می کند، جایی که همه چیز می تواند فروخته شود.

خوب، همه چیز بی فایده نیست. به نظر می رسد که شاخ تک شاخ بادی برای گربه ها نسبت به گوشت اسب شاخ دار بهتر باشد. فقط امیدوارم که این یک کلاهبرداری جدید از eBay نباشد. گاهی اوقات، شما به صفحه ای سر میزنید بدون هیچ محصول جذابی از eBay. کافیست دوباره روی آن دکمه صورتی لطفا کلیک کنید.

The Symphony of Blockchain-12

فعالیت بصری می تواند به شما کمک کند حتی پیچیده ترین فناوری ها را درک کنید. بلاک چین و ارزهای رمزپایه در حال حاضر همه گیر هستند. Symphony of Blockchain شما را به یک کاوش تعاملی، بصری و شنیداری از آنچه در مورد آن است می برد. این راهی برای ترکیب سرگرمی آنلاین با مقداری آموزش است.

آن را امتحان کنید. این به طرز شگفت انگیزی هیپنوتیزم کننده است زیرا بلوک های سه بعدی بیت کوین در پس زمینه موسیقی حرکت می کنند و گسترش می یابند. روی هر بلوک کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری به شما بدهد

The Passive Aggressive Password Machine-13

بیایید ارزش یک رمز عبور قوی در حفظ امنیت جهان را دست کم نگیریم. PaP Machine یک پروژه جانبی کوچک است که می تواند با بازخورد خنده دار و صادقانه خود در مورد قدرت رمزهای عبور شما، به سرعت شما را از کسالت خارج کند.

Arbitrary Awards-14

آیا می دانستید که بیشتر جوایز برای آنها پولی پرداخت می شود؟ خوب، اگر این کار را نکردید، پس این چیزی است که این سایت به شما می گوید. توسعه دهندگان در اینجا جوایز خود را ساختند و به شما یک پلتفرم را دادند تا با انتخاب های متعدد، یکی را به خودتان هدیه دهید.

اگر تا این اندازه صفحه را به پایین پیمایش کرده باشید، شایسته دریافت جایزه هستید. و اگر توانستیم خستگی شما را درمان کنیم، ما نیز سزاوار آن هستیم. بنابراین، فقط یک کلمه دوستانه در نظرات فعلا این کار را انجام می دهد.

What came First-15

سر اسکلت با سیگار در حال سوختن یا سفر نیل آرمسترانگ به فضا؟ این بازی سرگرم ‌کننده از شما می‌خواهد حدس بزنید کدام یک اول شد. فرض ساده می تواند دروازه شما به سوی دانش باشد و به شما کمک کند از خستگی خود خلاقانه استفاده کنید.

Google Experiment دو انتخاب به شما ارائه می‌دهد و شما باید یکی را انتخاب کنید که از نظر زمانی قبل از دیگری قرار دارد. هر چه سریعتر بازی کنید، امتیاز بیشتری کسب می کنید.

16- وب سایت سرگرم کننده Redditle

اگر وارد Reddit شوید به راحتی خسته نخواهید شد. یکی از بزرگترین جوامع جهان دارای یک زیرمجموعه برای هر موضوعی است که قابل تصور است. یکی از راه‌های بهتر برای غواصی عمیق ‌تر از طریق این موتور جستجوی Reddit است. Redditle را می توان برای جستجوهای گسترده تر یا برای جستجوی subreddit خاص استفاده کرد.

برای دریافت توصیه‌های بیشتر از جامعه، «بی‌حوصلگی + وب‌ سایت سرگرم‌کننده» را امتحان کنید.

کارهای سرگرم کننده تری برای انجام به صورت آنلاین نیز وجود دارد

به جای تلاش برای از بین بردن آن، چه کسی می داند، ممکن است جرقه ای از انگیزه را روشن کنید.

بی حوصلگی باید هر چیزی جز کارهای خسته کننده باشد. طعنه آمیز به نظر می رسد، وقتی متوجه میشوید که می توانید کاری را برای انجام با یک کلیک ماوس انتخاب کنید.

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.