بیبی دوج در آستانه پامپ

بیبی دوج در آستانه پامپ

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز BabyDoge در عملکردی جالب توجه در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بازار، 20 درصد رشد قیمتی کوتاه مدت را به ثبت رساند. در این خبر به بررسی خبر بیبی دوج در آستانه پامپ می پردازیم.

بیبی دوج در آستانه پامپ 

این رشد احتمالاً به دلیل یک اطلاعیه مهم است که در اوایل روز توسط حساب رسمی توییتر این پروژه منتشر شد. در این توئیت بیبی دوج گفته بود که به زودی یک اعلامیه مهم درباره این ارز منتشر خواهد شد.
بسیاری از هولدر های بیبی دوج امیدوار بودند که این اعلامیه درباره لیست شدن بیبی دوج در صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی جهان باشد.

به دلیل محبوبیت زیاد این پروژه، به طور مرتب در رسانه های مختلف ظاهر می شود. خبر های پشت سر هم درباره توکن سوزی های مداوم بیبی دوج و رکورد شکنی هولدرهای آن این سکه را در لیست فعال‌ترین میم کوین های مورد بحث در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهد. به همین دلیل بسیاری منتظرند که بیبی دوج به زودی در بایننس لیست شود. ولی، خود BabyDoge هنوز در نقل قول بایننس گنجانده نشده است و این صرافی خبر یا وعده ای از اضافه کردن این میم کوین نداده است.

در عین حال، می‌توان سخنان رئیس بایننس، چانگ‌پنگ ژائو را به خاطر آورد که پارامتر اصلی برای لیست شدن یک ارز در این صرافی، حضور تعداد زیادی از افراد درگیر در معامله با آن است. با توجه به تعداد دارندگان (1.6 میلیون) و افزایش فعالیت رسانه‌های وابسته به بایننس در رابطه با BabyDoge، شاید این اتفاق به زودی بیفتد.

اعلامیه مهم بیبی دوج درباره چه بود؟

همانطور که اشاره شد بسیاری منتظر بودند که اعلامیه بزرگ بیبی دوج درباره لیست شدن این توکن در بزرگترین صرافی جهان باشد. چرا که چند روز پیش این توکن در صرافی پولونیکس نیز لیست شده بود و بسیاری معتقد بودند که پایان راه این لیست شدن های متعدد در صرافی های برتر به صرافی بایننس ختم می شود.

با این حال بیبی دوج پس از ایجاد هیجانات بسیار در توییتر درباره اعلامیه بزرگ خود در نهایت اعلام کرد که پروژه صرافی غیر متمرکز این توکن آماده راه اندازی است و شبکه آزمایشی آن در 7 روز آینده منتشر خواهد شد.
BabyDoge مفتخر است که اعلام کند سواپ ما کامل شده است!
ما از کل جامعه دعوت می کنیم تا زمانی که شبکه آزمایشی در سه شنبه 15 آگوست منتشر شد به ما بپیوندند. اگر این توییت 15 هزار بازتوییت دریافت کند، یک روز زودتر راه اندازی خواهیم کرد! 100 نفر تصادفی که این توییت را بازتوییت می کنند به عنوان آزمایش کننده نسخه بتا دعوت می شوند.

منبع : coinmarketbag

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT