سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین

وب سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین 2023-2024

زمان مطالعه 17 دقیقه

آیا به دنبال وب سایت های مخفی برای کسب درآمد در سال 2023 هستید؟ سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین را بشناسید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید پول نقد اضافی آنلاین بدون هیچ زحمتی به دست آورید؟ اگر بله، پس شما در جای درستی هستید! کسب درآمد از اینترنت در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است.

اینترنت فرصت های زیادی را برای افراد برای کسب درآمد از طریق اینترنت ایجاد کرده است. بسیاری از مردم به دنبال راه های مخفی برای کسب درآمد آنلاین هستند، اما مطمئن نیستند که از کجا شروع کنند. از فریلنسینگ تا مارکتینگ وابسته، امکانات بی پایان هستند.

در این پست وبلاگ، برخی از بهترین اسرار اینترنت را که می تواند به شما در کسب درآمد در سال 2023 کمک کند، فاش خواهیم کرد. اینها کلاهبرداری یا طرح های پولدار شدن سریع نیستند، بلکه وب سایت های قانونی هستند که فرصت های مختلفی را برای کسب درآمد آنلاین ارائه می دهند. چه بخواهید مهارت ها، محصولات یا خدمات خود را بفروشید، یک وب سایت برای شما وجود دارد!

فهرست بیش از 40 وب سایت مخفی و راه های کسب درآمد آنلاین در سال 2023

اگر مبتدی هستید، کسب درآمد آنلاین به یک راه محبوب برای کسب مقداری پول نقد اضافی یا حتی راه اندازی یک تجارت کامل تبدیل خواهد شد. با این حال، با گزینه‌های بسیار زیاد، شناخت سایت‌های مورد اعتماد برای کسب درآمد آنلاین دشوار است.

1.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Starter Story

این وب سایتی است که داستان های کارآفرینانی را نشان می دهد که کسب و کارهای موفقی را راه اندازی کرده اند و رشد داده اند. این یک منبع عالی برای کارآفرینان مشتاقی است که به دنبال الهام و راهنمایی هستند. استارتر استوری علاوه بر اینکه منبعی عالی برای کارآفرینان است، می‌تواند فرصتی برای کسب درآمد نیز باشد.

یکی از راه‌های کسب درآمد با Starter Story، مشارکت‌کننده شدن است. مشارکت کنندگان در مورد سفرهای کارآفرینی خود مقاله می نویسند و برای کارشان دستمزد می گیرند. Starter Story همچنین راه‌های مختلفی برای کسب درآمد ارائه می‌کند، مانند:

. مارکتینگ وابسته: شرکت‌های وابسته محصولات و خدمات Starter Story را در ازای دریافت کمیسیون از فروش، تبلیغ می‌کنند.

. ایجاد دوره: کارآفرینان می توانند دوره هایی را در مورد داستان شروع در مورد زمینه های تخصصی خاص خود ایجاد و بفروشند.

. مشاوره: کارآفرینان می توانند از Starter Story برای یافتن مشتریانی که به دنبال کمک آنها هستند استفاده کنند.

2. Cliqly

این یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ است که به صاحبان مشاغل برای ارسال ایمیل با پرداخت پاداش نقدی به ازای هر ایمیل باز شده به آنها پاداش می دهد. هنگامی که کاربر جدید Cliqly هستید، بلافاصله به 5000 مشترک ایمیل رایگان دسترسی خواهید داشت تا سفر ایمیل مارکتینگ خود را آغاز کنید.

فرآیند ساده است: شما هدایت می‌شوید که هر روز ایمیل‌هایی را به لیست خود ارسال کنید، و Cliqly بر اساس تعداد کلیک‌هایی که ایمیل‌های شما روی لینک ایجاد می‌کنند، به شما جبران می‌کند.

اگر مشترکین شما بر روی پیشنهادات وابسته تعبیه شده در ایمیل هایی که ارسال می کنید کلیک کنند، به ازای هر کلیک 10 سنت درآمد کسب می کنید. یکی از جذاب ترین جنبه های کسب درآمد از طریق ایمیل های Cliqly این است که نیازی به ایجاد ایمیل از ابتدا ندارید.

این پلتفرم ایمیل های پیش نویس از پیش نوشته شده ای را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی می توانید از بین آنها انتخاب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پیش نویس را انتخاب کنید، آن را بررسی کنید، آن را برای مشترکین خود ارسال کنید و سپس کمیسیون ها را مشاهده کنید. همچنین، با ارجاع دیگران برای پیوستن به Cliqly تحت پیوند ارجاع منحصر به فرد خود و ارتقاء حساب های آنها، 100% دریافت خواهید کرد. کمیسیون هزینه ارتقاء آنها

3.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Task Rabbit

Task Rabbit پلتفرمی است که افرادی را که برای انجام کارها به کمک نیاز دارند به افرادی که می توانند آن وظایف را انجام دهند متصل می کند. شما می توانید با انجام کارهایی مانند نظافت، جابجایی و خدمات دستفروش درآمد کسب کنید. شما می توانید نرخ های خود را تعیین کنید و کارهایی را که می خواهید تکمیل کنید انتخاب کنید.

4. Homestyler.com – کسب درآمد از طریق طراحی های سه بعدی

وب سایت دیگری در لیست ما Homestyler.com است. این وب سایتی است که به کاربران اجازه می دهد تا طرح های سه بعدی از محصولات و خانه ها را به صورت رایگان انجام دهند. پیش از این، مردم برای ایجاد طرح‌های سه بعدی به افراد حرفه‌ای پول می‌دادند، اما با Homestyler.com، می‌توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید.

با ثبت نام برای یک اکانت کاربری رایگان، می توانید رندر K1 نامحدود، K2 رایگان و رندر ویدیویی را با استفاده از امتیازات Home Styler دریافت کنید. اما چگونه به کسب درآمد کمک می کند؟ شما می توانید از این طرح ها برای فروش خدمات خود در وب سایت هایی مانند Fiverr.com استفاده کنید. اگر “طراحی سه بعدی” را در Fiverr.com تایپ کنید، هزاران نفر را خواهید دید که طرح های چاپ سه بعدی و نقشه های فنی مهندسی را ارائه می دهند.

5. Speechify.com – تبدیل متن به صدا

یک وب سایت عالی برای تولیدکنندگان محتوا Speechify.com است. Speechify.com پلتفرمی است که متون شما را به صوتی تبدیل می کند. این یک راه عالی برای تولید محتوای بیشتر برای پادکست، کانال YouTube یا هر محتوای صوتی دیگری است. می توانید از آن برای تبدیل کتاب ها، مقالات و اسناد به فایل های صوتی استفاده کنید. برای شروع، برای یک اکانت کاربری رایگان ثبت نام کنید، متنی را که می خواهید به صدا تبدیل کنید کپی و جایگذاری کنید و Speechify.com بقیه کارها را انجام خواهد داد.

6. UserTesting.com – تست وب سایت ها و برنامه ها

UserTesting.com وب سایتی است که برای آزمایش وب سایت ها و برنامه ها به افراد پول می دهد. اگر در UserTesting.com ثبت نام کنید، می توانید با آزمایش وب سایت ها و برنامه ها و ارائه فیدبک، درآمد کسب کنید. هر آزمون حدود 20 دقیقه طول می کشد و شما می توانید تا 10 دلار برای هر آزمون درآمد کسب کنید. اگر به دنبال راهی آسان برای کسب درآمد آنلاین هستید، UserTesting.com یک گزینه عالی است.

7. Teachable.com – ایجاد دوره های آنلاین

Teachable.com وب سایتی است که در آن می توانید دوره های آنلاین ایجاد و بفروشید. اگر در زمینه خاصی تخصص دارید، می توانید یک دوره آنلاین ایجاد کنید و آن را در Teachable.com بفروشید. می توانید از سازنده دوره با کشیدن و رها کردن آنها برای ایجاد دوره خود و اضافه کردن محتوای خود استفاده کنید. هنگامی که دوره شما آماده شد، می توانید قیمتی تعیین کنید و شروع به فروش کنید. Teachable.com از پردازش پرداخت تا تحویل دوره مراقبت می کند.

8. Veed.io – ایجاد ویدیوهای عالی

اگر سازنده محتوا هستید، veed.io را دوست خواهید داشت. این وب سایتی است که در آن هر کسی می تواند با استفاده از هوش مصنوعی یک ویدیوی عالی ایجاد کند. شما می توانید اولین ویدیوی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و می توانید بیش از ده دقیقه پروژه را با استفاده از این وب سایت خاص به صورت رایگان انجام دهید. دلیل عالی بودن Veed.io این است که دارای هوش مصنوعی فوق العاده ای است که به شما کمک می کند از صدای شخص دیگری برای خواندن متن های خود استفاده کنید. شما می توانید از این ویژگی برای داشتن لهجه انگلیسی، آمریکایی یا هر لهجه دیگری استفاده کنید بدون اینکه هزینه آن را پرداخت کنید.

9.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Gigwalk

Gigwalk پلتفرمی است که به کاربران برای انجام کارهای کوچک در منطقه محلی خود پول پرداخت می کند. این کارها ممکن است شامل عکس گرفتن از مشاغل، آزمایش برنامه ها یا تأیید آدرس باشد. دستمزد بسته به کار متفاوت است، اما می تواند راه خوبی برای به دست آوردن مقداری پول نقد اضافی باشد.

10. Sweatcoin

Sweatcoin اپلیکیشنی است که برای ورزش کردن به شما پول می دهد. این برنامه مراحل شما را ردیابی می کند و با Sweatcoin هایی به شما پاداش می دهد که می توانند برای محصولات، خدمات یا پول نقد بازخرید شوند. این یک راه عالی برای با انگیزه ماندن و کسب درآمد اضافی در حین فعال ماندن است.

11. Respondent

Respondent پلتفرمی است که به کاربران برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه خود پول پرداخت می کند. برخلاف سایر وب‌سایت‌های مشابه که برای انجام کارها سکه می‌پردازند، Responden برای شرکت در مطالعات از 100 تا 750 دلار در ساعت پرداخت می‌کند. شروع کار آسان است، فقط با استفاده از یک ایمیل کاری در وب سایت ثبت نام کنید و مهارت ها و علایق خود را شخصی سازی کنید.

12. Product Tube

Product Tube یک برنامه نظرسنجی ویدیویی ممتاز است که به کاربران برای ساخت ویدیوهای کوتاه درباره محصولات روزمره پاداش می دهد. می‌توانید با ایجاد ویدیوهای کوتاه در خانه، ضبط ویدیو در فروشگاه، یا کاوش در مفاهیم محصول جدید ارائه‌شده توسط برنامه با استفاده از واقعیت‌های افزوده درآمد کسب کنید. این برنامه ادعا می کند که با ارسال این نقدهای ویدیویی می توانید بین 50 تا 80 دلار در ساعت درآمد کسب کنید.

13. Medium.com – فروش مقالات شما

وب سایت دیگری در لیست ما Medium.com است. Medium.com پلتفرمی است که در آن افراد می توانند مقالات خود را منتشر کنند و ترافیک بیشتری دریافت کنند. طبق SimilarWeb، Medium.com هر ماه حدود 142 میلیون بازدید دارد که میانگین آن تقریباً 2 درصد از خوانندگان را شامل می شود. شما می توانید با نوشتن و انتشار داستان های خود در Medium.com درآمد کسب کنید. از طریق زمان مطالعه و عضویت ارجاع شده می توانید درآمد کسب کنید. برای شروع، درخواست و پذیرش، داستان های خود را منتشر کنید و از طریق خواندن یا مرجع کسب درآمد کنید و سپس هر ماه حقوق دریافت کنید.

سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین

سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین

14.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Side Hustle Database

پایگاه داده Side Hustle ابزاری است که به شما امکان می‌دهد صدها و در نهایت حتی هزاران مورد مختلف را مرتب کنید و با استفاده از گزینه‌های مختلف فیلترینگ ارائه شده، فرصت‌های کسب درآمد داشته باشید. می‌توانید فرصت‌های کسب درآمدی را پیدا کنید که فقط می‌توانند سالانه بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد داشته باشند یا پول سریع یا حتی پول رایگان پیدا کنید.

15.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Wrapify

Wrapify برنامه‌ای است که به شما پول می‌دهد تا ماشین خود را به صورت حرفه‌ای بپیچید و همانطور که معمولاً رانندگی می‌کنید. هرچه بیشتر رانندگی کنید، Wrapify پول بیشتری به شما خواهد داد. برای انجام کاری که به هر حال انجام می دادید می توانید بین 200 تا 400 دلار در ماه درآمد کسب کنید.

16. InboxDollars

InboxDollars پلتفرمی است که به شما امکان می دهد با تکمیل نظرسنجی ها، خواندن ایمیل ها و انجام بازی ها درآمد کسب کنید. با تکمیل کردن می توانید پول نقد یا کارت هدیه کسب کنید

17. Rumble.com

Rumble.com یک پلتفرم ویدیویی است که به سازندگان اجازه می دهد از محتوای خود کسب درآمد کنند. این شبیه به یوتیوب است، اما راه های متعددی برای کسب درآمد ارائه می دهد. رامبل 44 میلیون کاربر در ماه دارد و با شرکت هایی مانند MTV، Xbox و Yahoo همکاری می کند تا به سازندگان کمک کند تا درآمد کسب کنند. اگر ویدیوی شما توسط یکی از شرکای آنها تأیید شود، می توانید 50 دلار درآمد کسب کنید. همچنین اگر ویدیوی شما به صفحه اصلی راه پیدا کند، می توانید 100 دلار اضافی کسب کنید.

18. BestMark

BestMark وب سایت مخفی دیگری برای کسب درآمد است. این یک وب سایت خرید است که می توانید با ثبت نام در آن شروع به کسب درآمد آسان و دریافت غذا و خدمات رایگان در این فرآیند کنید. به عنوان یک خریدار مخفی، وظیفه شما انجام وظایف و سپس ارائه جزئیات در مورد تجربه خود است. بسته به تکلیف می توانید در هر ساعت 35 دلار درآمد کسب کنید.

19.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Prolific

Prolific یک پلتفرم تحقیقاتی است که به شما امکان می دهد در مطالعات پولی شرکت کنید. شما می توانید با شرکت در مطالعات مربوط به طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله علوم اجتماعی، روانشناسی و رفتار مصرف کننده، تا 10 دلار در ساعت درآمد کسب کنید.

20. Amazon Mechanical Turk

Amazon Mechanical Turk پلتفرمی است که به شما امکان می دهد با انجام کارهای ساده مانند شناسایی اشیاء در یک تصویر یا رونویسی ضبط های صوتی درآمد کسب کنید. در حالی که دستمزد خیلی بالا نیست، می تواند راه خوبی برای کسب مقداری پول نقد اضافی در اوقات فراغت شما باشد.

21. Second to None

قبلا در مورد این سایت شنیده اید؟ Second to None یک وب سایت خرید مخفی است که به شما امکان می دهد با انجام کارهایی مانند خرید و صرف غذا در خارج از خانه درآمد بیشتری کسب کنید. این وب سایتی است که خدمات خرید مرموز را به صنایع مختلف مانند خرده فروشی، غذاخوری، مهمان نوازی و غیره ارائه می دهد. به‌عنوان یک خریدار مرموز، از مکان‌های تعیین‌شده بازدید می‌کنید و خدمات مشتری، تمیزی، و تجربه کلی مؤسسه را ارزیابی می‌کنید.

سپس فیدبک دقیقی را به Second to None ارائه می‌دهید و آنها برای زمان و تلاش شما به شما پول می‌دهند. در حالی که پرداخت برای هر تکلیف بسته به پیچیدگی و مدت زمان کار متفاوت است، خرید مرموز می‌تواند راهی سرگرم‌کننده برای کسب مقداری پول نقد اضافی باشد و در عین حال فرصت خرید یا ناهار خوردن را نیز داشته باشید.

22.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Google Opinion Rewards

Google Opinion Rewards یک برنامه نظرسنجی است که به شما امکان می‌دهد در نظرسنجی‌های کوتاه شرکت کنید و با انجام این کار درآمد کسب کنید. هر زمان که چند دقیقه رایگان دارید می توانید در این نظرسنجی ها شرکت کنید و پول مستقیماً به حساب PayPal شما ارسال می شود. اگرچه این برنامه جایگزین شغل روزانه شما نمی شود، اما راهی آسان برای کسب چند دلار اضافی در اوقات فراغت شما است.

23. Teespring: چاپ بر اساس تقاضا

Teespring یک پلتفرم محبوب برای ایجاد و فروش پوشاک سفارشی است. Teespring به شما امکان می دهد تی شرت های سفارشی و سایر پوشاک را بسازید و بفروشید و از فروش سود کسب کنید. با این حال، مقدار پولی که می توانید به دست آورید به عوامل مختلفی مانند کیفیت طرح های شما، تلاش های مارکتینگ و تقاضا برای محصولات شما بستگی دارد. این وب سایت انواع محصولات قابل تنظیم از جمله تی شرت، هودی، تاپ، لیوان و غیره را ارائه می دهد.

کاربران می توانند با استفاده از ابزارهای طراحی وب سایت یا با آپلود تصاویر خود طرح هایی را ایجاد کنند. پس از ایجاد یک طرح، می توان آن را برای فروش در وب سایت فهرست کرد و کاربر می تواند قیمت و حاشیه سود خود را تعیین کند. هنگامی که مشتری محصولی را خریداری می کند، Teespring تولید، حمل و نقل و خدمات مشتری را انجام می دهد. سپس کاربر بر اساس تفاوت بین قیمت فروش و هزینه تولید سود کسب می کند.

24. Swagbucks: پاداش برای نظرسنجی ها و بیشتر

Swagbucks پلتفرمی است که به شما امکان می دهد با انجام کارهای ساده مانند تماشای فیلم، نظرسنجی و بازی کردن، درآمد کسب کنید. شما می توانید Swagbucks به دست آورید که می تواند با پول نقد یا کارت هدیه بازخرید شود. این وب سایت بیش از 500 میلیون دلار به عنوان پاداش به اعضای خود پرداخت کرده است.

25. سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Fundrise.com

Fundrise.com یک پلتفرم تامین مالی جمعی املاک و مستغلات است. اگر می خواهید در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید اما سرمایه اولیه ندارید، Fundrise به شما اجازه می دهد تا 500 دلار سرمایه گذاری کنید. شما می توانید در پروژه هایی مانند مجتمع های مسکونی شهری سرمایه گذاری کنید و بازدهی کسب کنید.

26. CafePress.com

CafePress.com به شما امکان ایجاد و فروش کالاهای سفارشی را می دهد. شما می توانید طرح هایی برای تی شرت، لیوان و سایر موارد ایجاد کنید و هر بار که شخصی محصول شما را خریداری می کند، درآمد کسب کنید.

27. Etsy.com

Etsy.com یک بازار آنلاین است که به شما امکان فروش اقلام دست ساز یا قدیمی را می دهد. اگر در کاردستی مهارت دارید، این وب سایت یک راه عالی برای کسب درآمد است.

28.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Shutterstock.com

Shutterstock.com وب سایتی است که به شما امکان می دهد عکاسی، فیلم و موسیقی خود را بفروشید. اگر فردی خلاق هستید، این وب سایت می تواند به شما کمک کند تا از استعداد خود کسب درآمد کنید.

29. Qmee.com: نتایج موتور جستجوی پولی

Qmee.com نیز یکی از وب سایت های مخفی در لیست ما برای کسب درآمد آنلاین است. این وب سایت است که برای جستجو در اینترنت به شما پول می دهد. می توانید افزونه مرورگر Qmee را دانلود کنید و با کلیک بر روی نتایج جستجوی حمایت شده، درآمد کسب کنید. همچنین می توانید با شرکت در نظرسنجی ها و تکمیل پیشنهادات درآمد کسب کنید.

30. ClickWorker.com: Micro Jobs

ClickWorker.com وب سایتی است که برای تکمیل مشاغل خرد به شما پول می دهد. این مشاغل می توانند شامل هر چیزی از ورود داده تا کار ترجمه باشند. شما برای هر کاری که تکمیل می کنید، درآمد کسب خواهید کرد و پس از رسیدن به 10 دلار، می توانید درآمد خود را نقد کنید.

31. Rev.com: رونویسی و شرح

Rev.com وب‌سایتی است که به شما پول می‌دهد تا ویدیوها را رونویسی کنید. قبل از شروع کار باید یک آزمون را پشت سر بگذارید، اما پس از تأیید، می‌توانید تا 0.75 دلار در دقیقه صوتی یا 0.50 دلار در دقیقه ویدیویی کسب کنید.

32.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Amazon KDP

Amazon KDP (Kindle Direct Publishing) یک پلتفرم خودنشر است که به نویسندگان اجازه می دهد کتاب های خود را در قالب های دیجیتال و چاپی در آمازون منتشر و به فروش برسانند. انتشار کتاب در وب سایت Amazon KDP راهی رایگان برای دریافت کتاب خود در مقابل میلیون ها خواننده در سراسر جهان و کسب درآمد از هر خرید است. یک راه مخفی برای به دست آوردن هزاران دلار در ماه در Amazon KDP استفاده از نرم افزاری است که به ایجاد کتاب های پرفروش در آمازون کمک می کند. این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا در مورد کتاب های پرفروش Amazon KDP تحقیق کنید و کتاب های انتخاب شده را دوباره خلق کنید.

33. Idle-Empire

Idle-Empire یک وب سایت مخفی برای کسب درآمد آنلاین رایگان است. افراد زیادی در مورد آن نمی دانند. شما می توانید در این سایت با نظرسنجی، تماشای فیلم و انجام کارهای ساده دیگر درآمد کسب کنید. هنگامی که 0.10 دلار به دست آوردید، می توانید وجوه خود را در بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال برداشت کنید. همچنین می توانید مستقیماً به حساب PayPal خود یا به صورت کارت هدیه برداشت کنید. این امکان را به کاربران تقریباً از همه کشورها می دهد، اما از ایالات متحده، بریتانیا، و کانادا و سایرین.

34.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Wealthy Affiliate

Wealthy Affiliate یک پلتفرم عالی برای کسب درآمد آنلاین به صورت رایگان و ایجاد جریان های پایدار درآمد غیرفعال است. این پلتفرم آموزش ها و منابع جامعی را برای کمک به ایجاد و خودکارسازی یک کسب و کار آنلاین سودآور ارائه می دهد. چه دانش قبلی کسب و کار آنلاین داشته باشید و چه نداشته باشید، هر آنچه که برای تبدیل علایق خود به یک تجارت پرسود نیاز دارید برای شما فراهم می شود. برخلاف اکثر وب‌سایت‌های پول‌ساز آنلاین، که در بهترین حالت فقط می‌توانید مقداری پول نقد اضافی کسب کنید، Wealthy Affiliate برای موفقیت شما طراحی شده است.

35. Current Rewards

Current Rewards یکی از بهترین وب‌سایت‌های دارای اپلیکیشن برای کسب درآمد در حین گوش دادن به موسیقی، بازی‌های ویدیویی و تماشای ویدیوهای یوتیوب است. شما می توانید با گوش دادن به آهنگ ها و شرکت در سایر فعالیت های کسب امتیاز در وب سایت، جوایزی کسب کنید.

این پلتفرم به شما امکان می دهد پول خود را به عنوان کارت هدیه یا مستقیماً به اکانت PayPal خود برداشت کنید. بسته به دستگاه شما، وب سایت Current Reward به شما امکان می دهد برنامه را از فروشگاه اپل یا فروشگاه Google Play دانلود کنید. این برنامه هیچ محدودیت جغرافیایی ندارد، بنابراین می توانید از آن برای کسب درآمد از هر نقطه از جهان استفاده کنید.

36.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین MOBROG

MOBROG یک وب سایت نظرسنجی آنلاین قابل اعتماد برای کسب درآمد آنلاین رایگان است. این پلتفرمی است که مشاغل و افرادی را که به دنبال کسب بینش ارزشمند در مورد محصولات، خدمات و روند در صنایع مختلف هستند، به هم متصل می کند.

این پلتفرم یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در حین حرکت نظرسنجی کنید. با این برنامه، می‌توانید نظرسنجی‌ها را در هر زمان و هر مکان کامل کنید، به این معنی که می‌توانید حتی زمانی که در اتوبوس هستید یا در صف فروشگاه مواد غذایی هستید، درآمد کسب کنید. بیشتر نظرسنجی ها برای هر نظرسنجی بین 0.50 تا 3 دلار پرداخت می کنند.

آیا به دنبال مشاغل آسان در خانه هستید که روزانه در عرض 24 ساعت به شما حقوق می دهند؟ جلوترش رو نگاه نکن! ما فهرستی از 15 وب‌سایت را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانند به شما کمک کنند در اوقات فراغتتان مقداری پول نقد اضافی کسب کنید. در این پست وبلاگ، هر یک از این وب سایت ها و آنچه را که ارائه می دهند و همچنین مزایا و معایب آنها را بررسی خواهیم کرد.

37. Enroll

Enroll پلتفرمی است که در آن کاربران می‌توانند برای آزمایش‌کنندگان وب‌سایت‌ها، برنامه‌های تلفن همراه و محصولات دیجیتال مختلف ثبت‌نام کنند. به عنوان یک آزمایش‌کننده، از شما خواسته می‌شود کارهای مختلفی مانند پیمایش در یک وب‌سایت، آزمایش ویژگی‌های یک برنامه یا ارائه بازخورد در مورد یک محصول دیجیتال را انجام دهید.

مقدار پولی که می توانید از طریق ثبت نام به دست آورید ممکن است بسته به تعداد فرصت های آزمایشی موجود و پیچیدگی وظایف مربوطه متفاوت باشد. با این حال، این یک راه خوب برای به دست آوردن مقداری پول نقد اضافی در کنار ارائه بازخورد ارزشمند به شرکت هایی است که به دنبال بهبود محصولات خود هستند. Enroll همچنین یک برنامه ارجاع ارائه می دهد که در آن می توانید با دعوت از دوستان برای پیوستن به پلتفرم درآمد اضافی کسب کنید.

38. Foap

Foap یک پلتفرم عالی برای عکاسان آماتور است تا از مهارت های خود درآمد کسب کنند و مقداری پول اضافی به دست آورند. فرآیند ساده است: شما برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام می کنید، بهترین عکس های خود را در پلتفرم آپلود می کنید و منتظر می مانید تا برندها و آژانس ها عکس های شما را مرور و خریداری کنند. Foap برای هر فروش 50٪ کارمزد دریافت می کند، اما هنوز هم راهی مناسب برای به دست آوردن مقداری پول نقد اضافی بدون سرمایه گذاری در تجهیزات یا تجهیزات گران قیمت است.

39.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Lime

Lime یک شرکت محبوب اشتراک اسکوتر است که در بسیاری از شهرهای جهان فعالیت می کند. آنها فرصتی منحصر به فرد برای افراد فراهم می کنند تا با تبدیل شدن به “آبمیوه گیری” یا “شارژر” که مسئول برداشتن، شارژ و توزیع مجدد اسکوترهای برقی شرکت هستند، درآمد کسب کنند.

آبمیوه‌گیری‌ها معمولاً از وسایل نقلیه خود برای برداشتن اسکوترها و بردن آنها به خانه برای شارژ یک شبه استفاده می‌کنند. صبح روز بعد، اسکوترهای کاملاً شارژ شده را به مکان‌های تعیین‌شده در اطراف شهر برمی‌گردانند تا سواران از آن استفاده کنند. دستمزد آبمیوه‌گیری بسته به موقعیت مکانی و تقاضای اسکوترها متفاوت است، اما اگر مایل به انجام کار فیزیکی هستید، می‌تواند راهی مناسب برای کسب پول نقد اضافی باشد.

40. InstaGC

InstaGC یکی دیگر از وب سایت های مخفی در لیست ما است که برای تکمیل نظرسنجی ها، تماشای فیلم ها و انجام کارهای ساده دیگر به شما پول می دهد. می‌توانید امتیاز کسب کنید که می‌توانید آن‌ها را برای کارت‌های هدیه، پول نقد از طریق PayPal یا واریز به حساب بانکی خود بازخرید کنید. InstaGC فوراً به شما پول پرداخت می کند، به این معنی که می توانید ظرف 24 ساعت پس از تکمیل یک کار، پول دریافت کنید. این یک راه عالی برای کسب مقداری پول نقد اضافی در اوقات فراغت شما است.

41.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین TranscribeMe

TranscribeMe وب سایتی است که به شما پول می دهد تا فایل های صوتی را به متن رونویسی کنید. این وب سایت تا 22 دلار به ازای هر ساعت صوتی پرداخت می کند، و می توانید انتظار داشته باشید که ظرف هفت روز پس از تکمیل یک کار، از طریق PayPal پول دریافت کنید. TranscribeMe یک وب سایت عالی برای کسانی است که در تایپ کردن مهارت دارند و مهارت های شنیداری خوبی دارند. این یک راه عالی برای کسب مقداری پول نقد اضافی در اوقات فراغت شما است.

42. Qmee

Qmee وب سایتی است که برای تکمیل نظرسنجی ها و جستجو در وب به شما پول پرداخت می کند. شما می توانید تا 1 دلار در هر نظرسنجی کسب کنید، و Qmee همچنین هنگام خرید آنلاین از خرده فروشان شرکت کننده، به شما بازپرداخت پول می دهد. Qmee از طریق PayPal یا کارت های هدیه به شما پرداخت می کند و می توانید انتظار داشته باشید که ظرف چند دقیقه پس از تکمیل نظرسنجی یا پیشنهاد بازگشت نقدی، پول دریافت کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Qmee این است که می توانید در هر زمان و بدون حداقل آستانه پرداخت پول نقد کنید. این بدان معنی است که شما می توانید هر زمان که بخواهید به درآمد خود دسترسی داشته باشید، حتی اگر فقط چند سنت درآمد داشته باشید.

نقطه ضعف Qmee این است که پرداخت برای نظرسنجی ها و پیشنهادات بازگشت نقدی می تواند بسیار کم باشد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا مقدار قابل توجهی پول جمع شود. با این حال، اگر به دنبال راهی آسان برای کسب مقداری پول نقد اضافی در اوقات فراغت خود هستید، Qmee ارزش بررسی دارد.

43. Rakuten

Rakuten (که قبلا به عنوان Ebates شناخته می‌شد) یک وب‌سایت بازگشت نقدی است که به شما امکان می‌دهد هنگام خرید آنلاین از فروشگاه‌های شرکت‌کننده، پول بازگردانید. برای استفاده از Rakuten، باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و از طریق وب سایت یا برنامه تلفن همراه آن خرید کنید. پس از خرید، درصدی از کل خرید خود را به صورت بازگشت نقدی به دست خواهید آورد.

سپس می توانید انتخاب کنید که بازپرداخت خود را از طریق PayPal یا چک دریافت کنید که هر سه ماه یکبار پرداخت می شود. راکوتن با طیف وسیعی از فروشگاه‌ها، از جمله خرده‌فروش‌های بزرگ مانند آمازون، میسی، و والمارت و همچنین فروشگاه‌های آنلاین کوچک‌تر کار می‌کند. این یک راه عالی برای کسب درآمد کمی بیشتر از خریدهایی است که قبلاً قصد انجام آن را داشتید!

44.سایت های مخفی برای کسب درآمد آنلاین Rover

Rover یک پلتفرم آنلاین محبوب است که صاحبان حیوانات خانگی را با نگهبانان حیوانات خانگی و واکرهای سگ مرتبط می کند. به‌عنوان نگهدارنده حیوانات خانگی یا واکر سگ در Rover، می‌توانید پروفایلی ایجاد کنید و قیمت‌های خود را برای خدماتی مانند نشستن حیوانات خانگی، راه رفتن با سگ و غیره تعیین کنید. صاحبان حیوانات خانگی می توانند از طریق پلت فرم Rover به جستجو و رزرو نوازندگان و واکرها در منطقه خود بپردازند. Rover همچنین ابزارها و منابعی را برای کمک به افراد نشسته و پیاده‌روی در مدیریت کسب‌وکارشان، مانند برنامه‌ریزی، پرداخت‌ها و پشتیبانی مشتری، ارائه می‌کند.

45. Palfish: آموزش آنلاین انگلیسی

Palfish پلتفرمی است که انگلیسی زبانان بومی را برای آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان در کشورهایی که انگلیسی زبان اول نیستند، استخدام می کند. Palfish برنامه های درسی از پیش طراحی شده ارائه می دهد، بنابراین شما نیازی به تنظیم برنامه های آموزشی خود ندارید. برای معلم شدن باید گواهینامه تدریس TESL یا TEFL داشته باشید که به راحتی می توان آن را دریافت کرد. شما می توانید حدود 22 دلار در ساعت به علاوه پاداش ها کسب کنید و وب سایت از طرف شما دانش آموزان را مارکتینگ و ایمن می کند.

نتیجه گیری: کسب درآمد آنلاین از طریق وب سایت ها

بسیاری دیگر وجود دارند که منتظرند شما آنها را کشف کنید. با وجود گزینه های بسیار زیاد، یافتن گزینه ای که به بهترین وجه با مهارت ها، علایق و برنامه شما مطابقت دارد، مهم است. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر، اتصال به اینترنت و مقداری خلاقیت است.

به یاد داشته باشید، کسب درآمد از طریق اینترنت نیاز به فداکاری و تلاش دارد، اما با طرز فکر و ابزار مناسب، هر کسی می‌تواند درآمد قابل توجهی از اینترنت کسب کند. پس برای چی منتظری؟ همین امروز شروع به کاوش در این وب سایت ها کنید و در سال 2023 کسب درآمد کنید!

امتیاز 4.5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT