وستهام انگلیس و ارز دیجیتال

وستهام انگلیس و ارز دیجیتال این تیم فوتبال بر بستر سوسیوس (socios)

زمان مطالعه 2 دقیقه

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

وستهام و بلاک چین سوسیوس

طی خبری که در روز30 آپریل منتشرشد، یکی از تیم های لیگ جزیره به نام وستهام (westham)، قرار است با پلتفرم بلاک چین سوسیوس (socios) همکاری داشته باشد و در راستای این موضوع ارز دیجیتال هواداری خود را رونمایی کند.

این باشگاه لندنی جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر انگلیش را در اختیار دارد و صفحه فیس بوک این باشگاه 2/3 میلیون دنبال کننده دارد.

وستهام انگلیس و ارز دیجیتال
وستهام انگلیس و ارز دیجیتال

وستهام انگلیس و ارز دیجیتال

طبق گزارشات، در آغاز فصل 2019/20 این باشگاه به همراه کمپانی سوسیوس می خواهند یک توکن هواداری رسمی را از طریق FTO یا همان Fan Token Offering راه اندازی کنند.

به واسطه این توکن، افراد به خدماتی از جمله خرید لوازم ورزشی، لباس ها و بلیط تماشای بازی ها دسترسی خواهند داشت. هم چنین این توکن حق رای دادن را به طرفداران وستهام اعطا می کند و از طریق اپلیکیشن مخصوص گوشی موبایل این پلتفرم، در نظر سنجی شرکت کنند.

توکن هواداری وستهام

برای شرکت در FTO و خرید توکن هواداری وستهام، کاربران باید از طریق اپلیکیشن موبایل یا صرافی ،chz$ را خریداری کنند و با توکن هواداری مبادله انجام دهند.

لازم به ذکر است تیم های بزرگ فوتبال از جمله پاریس سن ژرمن و یوونتوس قبلا با این پلتفرم همکاری داشته اند. طی نظر سنجی که سایت کوین مارکت کپ انجام داده بود، نیمی از کاربران علاقه مند به خرید این نوع توکن ها هستند.

منبع:cointelegraph

امتیاز 4.5/5 - از 40 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT