اپلیکیشن کوین مارکت کپ CoinMarketCap

معرفی اپلیکیشن کوین مارکت کپ CoinMarketCap

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت CoinMarketCap (کوین مارکت کپ) که یک پلت فرم ارایه دهنده اطلاعات رمز ارز است، نرم افزار مخصوص سیستم عامل اندروید و iOS خود را منتشر کرده است. لازم به ذکر است که نسخه ی IOS در ماه می سال گذشته به مناسبت چندمین سال گرد راه اندازی این پلت فرم، عرضه شد. در این مقاله به ویژگی‌های اپلیکیشن کوین مارکت کپ CoinMarketCap می‌پردازیم که شاید بهترین گزینه برای بررسی لحظه‌ای قیمت‌های ارزهای دیجیتال باشد.

ویژگی های اپلیکیشن کوین مارکت کپ CoinMarketCap

اپلیکیشن کوین مارکت کپ CoinMarketCap دانلود

گفته می‌شود این نرم افزار ویژگی‌های جالبی در دسترس کاربران قرار می‌دهند که هنوز در بسیاری از اپلیکیشن‌های ارزهای دیجیتال ارایه نشده‌اند. از جمله مقایسه‌ی هم زمان چندین رمز ارز، رد یابی ارزش دارایی، نمودار‌های شمعی و هشدار تغییر قیمت را می‌توان نام برد.

روش کار با اپلیکیشن CoinMarketCap

کاربران باید ابتدا در نرم افزار یاد شده یک حساب کاربری CoinMarketCap ایجاد کنند، تا به لیست رمز ارزها و یا بخش ردیابی ارزش دارایی، دسترس داشته باشند. هم چنین کوین مارکت کپ اعلام نمود که قصد دارد در آینده حساب موجود در این نرم افزار‌ها به وب سایت CoinMarketCap متصل و همگام سازی شوند.

این پلتفرم بخشی را برای ارایه سر فصل خبر‌های صنعت رمز ارزی به این نرم افزار افزوده شده است. هم چنین برای کسانی که در صنعت رمز ارزی با سود آوری و ضرر مالی روبرو شده‌اند، بخش جدیدی ایجاد می‌کند. بدین منظور شما می‌توانید گزینه هشدار را برای ارز دیجیتال مد نظر خود تنظیم کنید تا در قیمت مشخص اقدام به خرید یا فروش نمایید.

نصب اپلیکیشن کوین مارکت کپ CoinMarketCap

این پلتفرم در یک همکاری با استارت آپ تجزیه و تحلیل بلاکچین Flipside، برای دارایی های رمز ارزی یک درجه بندی جدید ارایه داده است و عواملی هم چون میزان فعالیت توسعه دهندگان و یا مجموعه‌ی وسیعی از داده‌های مربوط به تراکنش هر ارز دیجیتال را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

در صورتی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. پیشنهاد می‌شود اپلیکیشن کوین مارکت کپ CoinMarketCap را روی گوشی همراه خود نصب کنید و همچنین مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. برای انتخاب کیف پول سخت افزاری، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

 

امتیاز 5/5 - از 26 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT