ویزای بازدید دبی

ویزای بازدید دبی 2023: چگونه برای ویزای بازدید از امارات اقدام کنیم؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

به عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان، گردشگران بین المللی از بیش از 70 کشور می توانند بدون نیاز به ویزای از پیش تعیین شده از دبی دیدن کنند. بنابراین، دولت امارات انواع مختلفی از ویزاها را ارائه می دهد که به مسافران امکان می دهد تا به صورت آنلاین برای ویزای امارات اقدام کنند. ویزای بازدید در دبی یکی از پرکاربردترین ویزاها در امارات است.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ویزای بازدید از دبی بدانید؛ مدت اعتبار، هزینه ها و موارد دیگر.

آخرین اخبار ویزای بازدید دبی

مسافران امارات متحده عربی و دبی قبل از اینکه بتوانند برای تمدید ویزای بازدید درخواست دهند، ابتدا باید از کشور خارج شوند.

قوانین تمدید ویزای بازدید از دبی قبلاً در دوران کووید-19 کاهش یافته بود و به دارندگان ویزای بازدید اجازه می‌داد بدون خروج از دبی ویزای خود را تمدید کنند. با این حال، دپارتمان مهاجرت دبی تصمیم گرفته است همانند سایر کشورهای امارات متحده عربی، شرایط لازم برای خروج از کشور را به منظور تمدید ویزای بازدید را بازگرداند.

ویزای بازدید از دبی چیست؟

دبی برای بازدیدکنندگانی که می خواهند بیش از 14 روز در شهر بمانند، چه برای کار یا تفریح، ویزای بازدید ارائه می دهد. ویزای سفر به دبی برای مدت 60 روز قابل دریافت است و برای دوره های مشابه تمدید می شود.

علاوه بر این، اکثر ویزاهای ورود، از جمله ویزای اکتشاف شغلی، ویزای ورود تجاری، ویزای توریستی چند ورودی و مجوز ورود برای دیدار اقوام و دوستان را می توان بدون نیاز به اسپانسر یا میزبان دریافت کرد.

ویزای توریستی دبی جدید

امارات همچنین یک ویزای توریستی چند بار ورود با مدت اعتبار پنج (5) سال معرفی کرده است. در حالی که این ویزای توریستی مورد انتظار متقاضیان را ملزم به داشتن اسپانسر نمی‌کند، اما از آن‌ها می‌خواهد حداقل موجودی بانکی 4000 دلار آمریکا (معادل آن به ارزهای دیگر) داشته باشند. این شرط باید ظرف شش ماه قبل از درخواست ویزا برآورده شود.

دارندگان ویزای توریستی چند بار ورود می توانند به مدت 90 روز متوالی در دبی بمانند، مشروط بر اینکه هر اقامت در هر سال معین از 180 روز تجاوز نکند.

سازمان گردشگری دبی در حال همکاری با مقامات است تا ویزای توریستی پنج ساله چند بار ورود را در مقیاسی بسیار بزرگتر برای جذب گردشگران بیشتر ارائه دهد. در حال حاضر، ویزا به آرامی در حال انتشار است. ابتکاراتی برای ارائه ویزاهای بیشتر و در دسترس قرار دادن برنامه های کاربردی از طریق پلت فرم دیجیتالی شرکت دبی برای گردشگری و بازاریابی تجاری در حال انجام است.

درخواست ویزای بازدید از دبی

شما می توانید برای ویزای بازدید از دبی از طریق آژانس مسافرتی یا یک وب سایت رزرو آنلاین درخواست دهید یا توسط هر یک از هتل ها یا خطوط هوایی معروف که در دبی قرار دارند حمایت مالی کنید.

درخواست ویزای دبی به صورت آنلاین

درخواست ویزای بازدید آنلاین از طریق پورتال ICP Smart Services یا وب سایت GDRFA آسان و راحت است.

به سادگی اطلاعات و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید و بدون نیاز به ارسال مدارک از طریق ایمیل یا مراجعه حضوری به دفتر، پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید. پس از تایید درخواست ویزای شما، یک کپی ویزای الکترونیکی تایید شده از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

تنظیم ویزای توریستی خود از طریق خطوط هوایی

الزامات و شرایط تعیین شده توسط یک شرکت هواپیمایی تایید شده ممکن است کمی متفاوت باشد. یکی از این الزامات طبیعتاً این است که شما با آنها به مقصد خود پرواز کنید. قیمت‌ها نیز ممکن است متفاوت باشند و در معرض تغییر هستند، بنابراین بهتر است برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها و الزامات با شرکت هواپیمایی مورد نظر خود تماس بگیرید. در زیر برخی از خطوط هوایی مورد تایید آمده است.

  • خدمات ویزای هواپیمایی امارات
  • خدمات ویزای اتحاد ایرویز
  • خدمات ویزای فلای دبی
  • خدمات ویزای ایرعربیا

تنظیم ویزای توریستی خود از طریق آژانس های مسافرتی و هتل ها

همچنین می توانید به آژانس های مسافرتی یا هتل مورد نظر خود اجازه دهید از طرف شما برای ویزای توریستی درخواست دهند. توجه داشته باشید که قبل از ارائه پرداخت یا هر نوع سندی باید اطمینان حاصل کنید که آژانس مسافرتی یا هتل دارای مجوز و مجوز توسط مقامات مربوطه امارات متحده عربی است.

شما می توانید با مراجعه به سفارت امارات در کشور خود از اصالت آژانس مسافرتی یا هتل اطمینان حاصل کنید. شما می توانید سفارت ها یا نمایندگی های امارات متحده عربی در کشور خود را در اینجا بیابید.

چگونه وضعیت و اعتبار ویزای بازدید دبی را بررسی کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به وب سایت اداره کل اقامت و امور خارجی (GDRFA) یا با استفاده از اپلیکیشن موبایل GDRFA وضعیت و اعتبار ویزای سفر دبی خود را بررسی کنید.

برای ویزاهای صادر شده در دبی، اگر ساکن امارات هستید، می توانید با شماره تلفن رایگان 800 5111 با سرویس عامر در ارتباط باشید. اگر در کشوری خارج از امارات هستید، با شماره تلفن رایگان +9714-313-9999 عامر تماس بگیرید.

وضعیت ویزای بازدید از دبی (برنامه موبایل GDRFA)

شما می توانید وضعیت ویزای دبی خود را از طریق برنامه موبایل GDRFA دبی (اندروید یا iOS) بررسی کنید و در صورت نیاز اطلاعات خود را در برنامه آپلود کنید.

“استعلام وضعیت فایل” را در برچسب خدمات انتخاب کنید.

اگر قرارداد کار دارید اما هنوز ویزای خود را دریافت نکرده اید، روی «استعلام مجوز ورود» کلیک کنید.

در صورتی که مجوز ورود شما تایید شده است و تست ID و تایپ پزشکی را انجام داده اید، روی “استعلام اقامت” کلیک کنید.

مشخصات خود از جمله نام، شماره ویزا، ملیت و تاریخ تولد را وارد کنید.

اطلاعاتی را که وارد کرده اید دوبار بررسی کنید و روی “استعلام” کلیک کنید.

اگر تمام مشخصات شما درست باشد، یک علامت سبز رنگ در پایین صفحه به همراه جزئیات بیشتر ویزا مانند نام کامل، تاریخ انقضای ویزا، نوع ویزا و شماره ویزا خواهید دید.

اکنون می توانید با کمک برنامه موبایل DUBAI NOW (اندروید یا iOS) در مورد سرویس GDRFA پرس و جو کنید.

وضعیت ویزای بازدید از دبی (وب سایت GDRFA)

با انجام مراحل زیر می توانید وضعیت ویزای دبی خود را از طریق پورتال AMER GDRFA بررسی کنید:

به وب سایت رسمی GDRFA مراجعه کنید.

تحت درخواست عمومی، “نوع فایل” – مجوز ورود یا اقامت را انتخاب کنید.

“اعتبار اقامت” را انتخاب کنید.

مشخصات خود از جمله نام، شماره ویزا، ملیت و تاریخ تولد را وارد کنید.

کد کپچا را وارد کنید و ارسال را بزنید.

اگر تمام مشخصات شما درست باشد، جزئیات اعتبار ویزای شما به رنگ سبز در زیر فرم ارسال شما با تمام جزئیات ویزای شما، مانند نام کامل، تاریخ انقضای ویزا، نوع ویزا و شماره ویزا ظاهر می شود.

دوره مهلت ویزای بازدید از دبی

گردشگران و دارندگان ویزا 30 روز مهلت دارند. لطفاً مراقب باشید که ویزای بازدید خود را بیش از حد باقی نگذارید، زیرا روزانه 50 درهم (13.62 دلار آمریکا) جریمه برای کسانی که این کار را انجام می دهند اخذ می شود.

تمدید ویزای بازدید دبی

انواع ویزای توریستی ممکن است دو بار به مدت 30 روز تمدید شود. به طور معمول، برای تمدید هر ویزای توریستی، هزینه ای معادل 600 درهم (163.39 دلار آمریکا) از شما دریافت می شود.

همانطور که گفته شد، دارندگان ویزای توریستی برای تمدید ویزای خود باید کشور را ترک کرده و دوباره وارد شوند و باید اطمینان حاصل کنند که روند تمدید قبل از انقضا تکمیل می شود.

اگر به دنبال یافتن راه‌های مقرون به صرفه برای تمدید ویزای بازدید از دبی هستید، لطفاً به مقاله ما در زیر مراجعه کنید.

قیمت ویزای بازدید دبی چقدر است؟

به گفته برخی منابع، قیمت ویزای بازدید به شرح زیر است:

  • یک بار ورودی (30 روز): 350 درهم (95 دلار آمریکا)
  • چند ورودی (3 ماه): 650 – 697 درهم (176 – 190 دلار آمریکا)

لطفاً برای اطلاع از آخرین هزینه‌ها و به‌روزرسانی‌ها با خطوط هوایی جداگانه مشورت کنید، زیرا ممکن است هزینه تغییر کند.

منبع: wego

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT