پرداخت آزمون ACCA

پرداخت آزمون ACCA | عضویت در ACCA

زمان مطالعه 2 دقیقه

(Association of Chartered Certified Accountants) یا انجمن حسابداران خبره و رسمی، سالانه آزمون هایی در سطح جهان به منظور بررسی توانایی افراد در جنبه های مختلف کسب و کار همچون مهارتهای حسابداری مالی، مدیریت، اخلاق و … برگزار می کند. آزمون ACCA بر پایه استانداردهای بین المللی حسابداری استوار بوده و بدلیل سازگاری با استاندارها و قوانین مالیاتی بومی، مدرک آن در بسیاری از کشورها به عنوان مدرکی بومی قابل قبول است. برای پرداخت آزمون ACCA و عضویت در این انجمن می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

پرداخت آزمون ACCA

مزایای پرداخت آزمون ACCA

• معافیت دارندگان مدرک ACCA در ایران، برای دادن امتحان دروس حسابداری و حسابرسی درآزمون جامعه حسابداران رسمی
• ادامه تحصیل از طریق Realise ACCA و طرح توسعه حرفه ای پیوسته ( CPD )
• اعضاء ACCA در واقع حسابدار رسمی بین المللی می باشند و می توانند در هر کشوری که اقامت دارند، در مؤسسات خدمات مالی (حسابداری و حسابرسی ) به ارائه خدمات بپردازند.
• اطلاع از سمینارها و کنفرانس های مرتبط با ACCA
• دریافت مجله، جزوات و اطلاعات رایگان

شرایط شرکت در آزمون های ACCA

پرداخت آزمون ACCA

پرداخت آزمون ACCA

آزمون ACCA در ایران برگزار می شود و برای شرکت در آزمون ACCA نیازی به مدرک آکادمیک نمی باشد اما دارا بودن سه سال سابقه کار الزامی است. همچنین در صورت داشتن مدرک آکادمیک، الزام شرکت در برخی از آزمونهای 14 گانه برداشته می شود. قابل ذکر است گذراندن کلیه آزمونها 3-4 سال زمان برده و سطح مناسبی در پنج مهارت مختلف از جمله ریاضی و انگلیسی برای شرکت در این ازمونها لازم است.

منابع مطالعاتی آزمون ACCA

آزمونهای چهارده گانه ACCA از سه بخش آزمون تئوری (Knowledge Exams) شامل آزمون های F1 تا F3، آزمون مهارت (Skill Exams) شامل آزمون های F4 تا F9 و آزمون حرفه ای (Professional Exams) شامل آزمون های P1 الی P7 تشکیل می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT