شارژ بروکر ارانته (errante)

شارژ بروکر ارانته (errante) | پرداخت بروکر ارانته (errante)

زمان مطالعه 3 دقیقه

بروکر ارانته یک کارگزار فارکس دارای رگوله است که بدون مداخله در میز معامله، به تریدرهایی که از پلتفرم‌های MT4 و MT5 استفاده می‌کنند، خدمات می‌دهد. بروکر Errante تجارت بر روی چندین دارایی، از جمله ارزهای دیجیتال، CFDهای سهام، کالاها، فلزات، شاخص‌ها و بیش از 50 جفت فارکس را برای مشتریان خود امکانپذیر کرده است. برای شارژ بروکر ارانته (errante) می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

شارژ اکانت بروکر ارانته (errante)

شارژ بروکر ارانته (errante)

بروکر ارانته با اینکه سابقه نسبتا کمی برای حضور در بازار فارکس دارد، اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته نظر بسیاری از معامله‌گران را جلب کند. همچنین پشتیبانی فارسی و وبسایت فارسی برای کاربران ایرانی در این بروکر وجود دارد.

شارژ بروکر ارانته (errante)

شارژ بروکر ارانته (errante)

بررسی بروکر ارانته Errante

بروکر ارانته از جدیدترین بروکرهایی است که طی سالیان اخیر وارد بازار شده و به نظر می‌رسد اگر خدمات خود را به همین شکل ادامه دهد، آینده روشنی در انتظار او خواهد بود.

این بروکر در سال 2018 تاسیس شد که به نسبت بروکرهای قدیمی سابقه کمتری از نظر فعالیت دارد. برای کاربران اعتماد به یک بروکر تازه کار کمی دشوار است که این امر خود چالشی بزرگ برای بروکر ارانته می‌باشد.

اما با این وجود بروکر Errante در طی مدت زمان کمی که وارد بازار معاملات شده است، به دلیل خدمات مناسب خود موفق شده است مشتریان زیادی را جذب نماید.

پرداخت بروکر ارانته

حساب های معاملاتی بروکر ارانته

این کارگزاری نسبتا جدید فارکس، چهار حساب مختلف را برای کاربران خود فراهم کرده است. حساب استاندارد، پرمیوم، وی آی پی و نهایتا حساب Tailor Mode در اختیار شما قرار گرفته است. ویژگی هر حساب در جدول زیر نشان داده شده است.

بهترین حساب معاملاتی بروکر Errante

حساب‌های بروکر Errante تنها در میزان واریز اولیه و مقدار اسپرد با هم تفاوت دارند. در حساب‌های استاندارد و پرمیوم برای شما فقط اسپرد محاسبه می‌شود. در دو حساب دیگر اسپرد شما کمتر خواهد بود اما در عوض به ازای هر لات 2 تا 3 دلار کمیسیون پرداخت می‌کنید.

ویژگی‌های بروکر ارانته

شارژ بروکر ارانته (errante)

شارژ بروکر ارانته (errante)

حساب ECN VIP: این حساب مخصوص کاربران وی آی پی بوده و کاربران باید حداقل 5 هزار دلار برای افتتاح حساب واریز اولیه داشته باشند. این حساب 3 دلار در لات از کاربران کمیسیون دریافت می کند و اسپرد آن 0.2 پیپ است.
حساب ECN استاندارد: دومین حساب بروکر Errante به حداقل 50 دلار واریز اولیه برای افتتاح حساب نیاز دارد و میزان اسپرد آن 1 پیپ است.
حساب Tailor Made: این حساب دارای اسپرد 0.0 پیپ بوده و نیاز به واریز اولیه 15 هزار دلار برای افتتاح حساب دارد. در هر لات نیز 2 دلار کمیسیون از کاربران دریافت می کند.
حساب ECN Premium: در این نوع از حساب ، حداقل میزان شارژ اولیه باید 1000 دلار باشد و اسپرد آن نیز به میزان 0.7 پیپ کاهش خواهد یافت.

اسپرد بروکر ارانته

بروکر ارانته را می‌توان جز کارگزاری‌هایی قرار داد که کمترین اسپرد را از مشتریان خود دریافت می‌کند. این موضوع یکی دیگر از ویژگی‌های این بروکر تازه کار می‌باشد. در زیر به میزان اسپرد دریافتی توسط بروکر ارانته بر روی چند جفت ارز پر طرفدار نگاهی می‌اندازیم.

جفت ارز EUR/USD : میانگین اسپرد 1.03 پیپ
جفت ارز GBP/USD : میانگین اسپرد 1.30 پیپ
جفت ارز USD/JPY : میانگین اسپرد 1.07 پیپ
جفت ارز USD/CHF : میانگین اسپرد 1.50 پیپ
اسپرد طلا : میانگین اسپرد 36 پیپ
اسپرد بیتکوین : تقریبا 65 دلار

کلاهبرداری بروکر ارانته

یکی از معیارهای انتخاب کارگزاری برای اکثر مردم، عدم داشتن سوسابقه و پرونده کلاهبرداری است! در حال حاضر پرونده کلاهبرداری بروکر ارانته در هیچکدام از رگولاتوری‌های این شرکت در جریان نیست! فراموش نکنید که تخلف با کلاهبرداری فرق می‌کند!

در منابع معتبر فارکسی گزارشات تخلفی از این بروکر مانند دیگر بروکرها منتشر شده است. گزارشات اکثر گلایه مشتریان از کیفیت خدمات بروکر است که این موضوع کاملا به سلیقه فرد بستگی دارد.

فراموش نکنیم که هیچ بروکری بی نقص نیست و همه اشکالاتی دارند! 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. habib گفت:

    بروکر ارانته را می‌توان یک بروکر جوان اما بسیار قابل اعتماد دانست که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و خدمات مناسبی را به کاربران ایرانی ارائه می‌کند. این بروکر همه دارایی‌های قابل معامله در فارکس را به کاربران ارائه می‌کند و میزان اسپرد و کمیسیون آن به شدت رقابتی و در سطح قابل قبولی است.می توان گفت که در میان تعداد زیاد بروکرهای فارکسی که هر روزه وارد بازار ایران می شوند رشد این بروکر غیر ممکن به نظر می رسید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT