پرداخت در لوتوچی

آیا پرداخت در لوتوچی (Lotto Chi) معتبر است ؟ خرید بلیط لوتوچی

زمان مطالعه 2 دقیقه

لوتوچی یا همان Lotto Chi نام مجموعه‌ای است که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده و توانسته با تبلیغات تلویزیونی گسترده، خصوصا توسط شبکه‌های ترکیه‌ای، نام برند خود را به گوش مخاطبان برساند. در این مقاله قصد داریم به یک وسال مهم بپردزایم. آیا پرداخت در لوتوچی (Lotto Chi) معتبر است ؟

خرید ووچر پرفکت مانی

آیا پرداخت در لوتوچی (Lotto Chi) معتبر است ؟

لوتو چی اسم یک شرکت یا مجموعه برگذار کننده بلیت‌های بخت آزمایی بوده که خدمات خود را به صورت کاملا آنلاین ارائه کرده است. این مجموعه فعالیت خود را در بهمن 1401 شروع کرده است. این بلیت‌های بخت‌آزمایی در سرتاسر جهان با نام لاتاری شناخته می‌شوند.

پرداخت در لوتوچی

پرداخت در لوتوچی

لاتاری چیست؟

سال‌ها پیش، بلیت‌هایی فروخته شد که روی آن، 6 عدد مختلف چاپ شده بود. در پایان هر دوره زمانی مشخص (معمولا ماهانه)، یک مسابقه آنلاین یا تلویزیونی برگذار شده که 6 عدد به صورت تصادفی، از میان اعداد مختلف انتخاب می‌شود. در نهایت، اگر کسی بلیتی داشته باشد که دقیقا مطابق این اعداد بوده و یا حداقل 3 عدد متوالی آن با اعداد نهایی مسابقه برابر باشد، برنده لاتاری خواهد بود. هزینه خرید بلیت لاتاری عموما بسیار کم بوده، اما جایزه‌ی نهایی آن، عدد و رقم قابل توجهی است.

خرید ووچر پرفکت مانی

آیا Lotto Chi معتبر است؟

اگرچه مبلغ ورود به مسابقات بسیار کم (معادل 2 دلار) است، اما مشتریان وبسایت باید مطمئن شوند که پول خود را ازدست نداده اند. برای این کار، باید اعتبار لوتوچی مورد ارزیابی قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که عمر وبسایت این مجموعه کمتر از ۱ سال بوده و عملا تبلیغات آن چند ماهی است شروع شده است.

پرداخت در لوتوچی

پرداخت در لوتوچی

البته کارشناسان توصیه کرده اند که شرکت در این طرح عاقلانه نیست! زیرا این پروژه(لوتوچی) و سایر طرح‌های مشابه فقط «۱» و یا «تعداد اندکی» برنده دارد و احتمال برنده شدن تقریبا صفر است و کار عاقلانه‌ای نیست.

همچنین پلیس فتا و قوه قضائیه بارها هشدار داده اند که در سایت های شرط بندی و هرمی هیچگونه فعالیتی انجام ندهید و در صورتی که سرمایه گذاری انجام دهید هیچ تضمینی برای بازگشت سرمایه شما وجود ندارد. همچنین مجموعه اول پرداخت مسئولیتی در قبال سایت معرفی شده ندارد.

در نظر داشته باشید که موارد اعلام شده در مقاله برای افزایش اطلاع و آگاهی شما عزیزان می باشد و تایید بر پیشنهاد سرمایه گذاری نیست.

امتیاز 3.9/5 - از 85 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. Lotto گفت:

    ولی اپلیکیشن لوتوچی خیلی جذاب بودش

  2. اسماعیل گفت:

    سلام احتمال بردن جایزه بزرگ لوتوچی ۱ تقسیم بر تریلیون یعنی تقریبا صفر است ۱۲ رقم هرکدام ۱۰ حالت که میشه ۱۰ بتوان ۱۲ (یک جلوی آن ۱۲ صفر)کل حالات و بلیط شما یک حالت آن است که هیچکس برنده نمیشود . این یک کلاهبرداری محض است . (معلم ریاضی)

  3. مرتضی گفت:

    این دام برای مردم بیچاره ایرانه چون سریع در دام میوفتن .و بعدا متوجه میشن

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT