پرداخت بروکر FxPro

شارژ حساب بروکر FxPro | پرداخت بروکر FxPro

زمان مطالعه 4 دقیقه

FxPro که شاید بیشتر به عنوان حامی باشگاه های فوتبال مانند واتفورد و فولام شناخته می شود، یک کارگزاری خرده فروشی فارکس و CFD است که از سال 2006 در این صنعت فعالیت می کند. دفتر مرکزی این شرکت در لندن است و ادعا می کند که بیش از 100000 مشتری در سراسر جهان دارد. این کارگزار به مشتریان در سطح جهانی به جز ساکنان ایالات متحده آمریکا، کانادا و ایران خدمات ارائه می دهد.

خرید با پرفکت مانی

کارگزاری FxPro در سرتاسر جهان تحت شرکت‌های FxPro Global Markets Limited و FxPro Financial Services Limited فعالیت می‌کند که به نوبه خود چهار نهاد جداگانه را کنترل می‌کند که به طور کامل در بریتانیا، قبرس، آفریقای جنوبی و باهاما تحت نظارت هستند.

مانند سایر کارگزاران فارکس، FxPro از یک مدل میز بدون معامله (NDD) برای اجرای سفارش خود استفاده می کند. به لطف تجمیع کننده داخلی خود شرکت، جایزه بهترین کارگزار جهانی فارکس برای اجرای FX توسط Capital Finance International را دریافت کرد.

از نظر ابزارهای معاملاتی موجود، FxPro به معامله گران خود انتخاب معمولی از جفت ارز و CFD بر اساس معاملات آتی کالا، شاخص های سهام، سهام، فلزات گرانبها و انرژی هایی مانند نفت و گاز طبیعی را ارائه می دهد. علاوه بر این، این کارگزار ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش و ریپل را نیز اضافه کرده است، اگرچه این فقط برای مشتریانی در دسترس است که می توانند به طور قانونی تحت نهادهای تحت نظارت بریتانیا یا باهاما معامله کنند.

FxPro علاوه بر این به کاربران خود امکان انتخاب بین چهار پلتفرم معاملاتی یعنی MetaTrader 4 (MT4)، MetaTrader 5 (MT5)، پلتفرم محبوب cTrader متمرکز بر CFD و پلتفرم FxPro اختصاصی خود را که با نام FxPro Direct نیز شناخته می شود، ارائه می دهد. FxPro این پلتفرم های معاملاتی را از طریق اپلیکیشن های موبایل برای گوشی های هوشمند موبایل اپل و اندروید نیز در دسترس قرار داده است.

اگرچه FxPro تجربه «سوشال تریدینگ» را که برخی کارگزاران دیگر در سال‌های اخیر معرفی کرده‌اند ارائه نمی‌کند، «مشاوران متخصص» و معاملات خودکار هنوز از طریق پلتفرم‌های متاتریدر در دسترس هستند. همانطور که بسیاری از معامله‌گران با تجربه می‌دانند، این پلتفرم‌ها همچنین شامل تست مجدد استراتژی‌های معاملاتی برای کسانی هستند که ترجیح می‌دهند از استراتژی‌های معاملاتی سیستماتیک و قابل برنامه‌ریزی استفاده کنند.

از نظر روش های تامین مالی، FxPro به مشتریان خود امکان می دهد تا از حواله های بانکی، کارت های پرداخت محبوب مانند Visa، MasterCard، American Express (AmEx) و UnionPay و همچنین خدمات کیف پول الکترونیکی Skrill و Neteller استفاده کنند. پی پال برای مشتریانی که در شعبه ثبت شده در قبرس ثبت نام کرده اند نیز در دسترس است.

یکی از مواردی که در مورد FxPro دوست داریم این است که سپرده‌ها و برداشت‌ها برای همه روش‌های تامین مالی تا زمانی که مشتری حداقل یک معامله انجام داده باشد، آزادانه پردازش می‌شوند. حداقل سپرده اولیه نیز تقریباً مطابق با استاندارد صنعت 100 دلار آمریکا یا معادل آن در ارز دیگری است. با این حال، کارگزار همچنان توصیه می‌کند حداقل 1000 دلار را برای استفاده حداکثری از تجربه معاملاتی واریز کنید.

وقتی صحبت از اهرم معاملاتی به میان می‌آید، FxPro برای مشتریان بین‌المللی تا 1:500 اهرم در دسترس دارد، در حالی که مشتریان مستقر در اتحادیه اروپا طبق معمول به اهرم 1:30 محدود می‌شوند تا با مقررات محدودکننده ESMA مطابقت داشته باشند. به‌عنوان ارز پایه حساب‌های تجاری، FxPro حساب‌های معامله‌گران را به USD، EUR، GBP، CHF، JPY، PLN، AUD و ZAR ارائه می‌کند، اگرچه ارزهای خاص موجود به حوزه قضایی معامله‌گر بستگی دارد.

ساعات خدمات مشتری در FX Pro از ساعات بازار پیروی می کند، به این معنی که در تمام روزهای معاملاتی 24 ساعته در دسترس است. تیم پشتیبانی از طریق ایمیل، چت زنده، طیف وسیعی از شماره‌های تلفن محلی و گزینه درخواست پاسخ به تماس در دسترس است. کیفیت خدمات مشتریان FxPro نیز به طور کلی بسیار خوب است.

در نهایت، یکی دیگر از مواردی که در FxPro متمایز است، کتابخانه بزرگی از محتوای آموزشی و ابزارهای تجارت رایگان است که آنها در وب سایت خود در دسترس قرار داده اند. جداول مقایسه گسترده و تقویم های اقتصادی از جمله مواردی هستند که همیشه برای معامله گران مفید است. علاوه بر این، این کارگزار طیف گسترده‌ای از ماشین‌حساب‌ها از جمله یک ماشین‌حساب پیپ، ماشین‌حساب استاپ ضرر، و یک ماشین حساب کمیسیون برای پلتفرم cTrader را ارائه می‌دهد که استفاده از آن ها رایگان است.

 

اطلاعات شرکت

گروه FxPro شامل 3 شرکت مرتبط است.

FxPro UK واقع در بریتانیا، که توسط اداره رفتار مالی (FCA) تنظیم می شود.

FxPro CY واقع در قبرس، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس(CySEC) تنظیم می شود.

FxPro BS واقع در باهاما، توسط کمیسیون اوراق بهادار باهاما (SCB) تنظیم می شود.

FxPro همچنین در آفریقای جنوبی توسط اداره رفتار بخش مالی (FSCA) مجوز دارد.

شرکت‌های بریتانیا و CY به دلیل نفوذ سازمان بازارهای اوراق بهادار و اروپا (ESMA) محدودیت‌های تجاری دارند.

دسترسی

FxPro مشتریانی را از سراسر جهان به استثنای ایالات متحده آمریکا، کانادا و ایران می پذیرد.

ویژگی ها

توسط یک سازمان دولتی در چندین کشور مجاز و تنظیم شده است.

تحلیل مالی فنی رایگان ارائه شده توسط Trading Central.

بیش از 10 سال در بازار ارز.

ابزارهای معاملاتی

کارگزار فارکس دارایی های زیر را برای معامله ارائه می دهد.

70+ جفت ارز بر اساس ارزهای اصلی و فرعی جهان.

5 جفت ارز مبتنی بر بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین، ریپل.

25 CFD های نقدی شاخص بر اساس سبدهای سهام مختلف با بلو چیپ.

10 شاخص آتی بر اساس سبدهای مختلف سهام بلوچیپ و شاخص دلار آمریکا.

6 CFD اسپات فلزی بر اساس طلا و نقره.

3 CFD اسپات انرژی بر اساس نفت خام (WTI، برنت) و گاز طبیعی.

3 آتی انرژی بر اساس نفت خام (WTI، برنت) و گاز طبیعی.

7 فیوچر سافت بر پایه کاکائو، قهوه، ذرت، پنبه، سویا، شکر و گندم.

140+ سهام CFD بر اساس سهام شرکت های ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و فرانسه.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT