پرداخت بروکر Esperio

پرداخت بروکر Esperio | شارژ حساب Esperio

زمان مطالعه 3 دقیقه

Esperio که در سال 2021 راه‌اندازی شد و مستقر در خارج از انگلیس در حوزه قضایی سنت وینسنت و گرنادینز است، یک کارگزار فارکس و CFD است که اهرم بسیار بالا، طیف گسترده ای از ابزارهای معاملاتی را ارائه می‌دهد و در متاتریدر محبوب 4 و 5 (MT4/MT5) معامله می‌کند.

خرید با پرفکت مانی

مانند بسیاری از کارگزاران دیگر، Esperio تجارت بر روی نرم افزار قابل دانلود MetaTrader برای رایانه های شخصی ویندوز و همچنین در یک نسخه وب که می‌تواند در هر نوع رایانه ای و برنامه های تلفن همراه برای دستگاه های Apple و Android استفاده شود، ارائه می‌دهد.

یکی از مواردی که Esperio را واقعاً از رقبای خود متمایز می‌کند، انتخاب گسترده ابزارهای معاملاتی است که ارائه می‌دهد. دارایی های مختلف از فارکس گرفته تا ارز دیجیتال، سهام و ETF با مجموعه ای از کالاها، اوراق قرضه دولتی و شاخص های سهام که بیشترین معامله را انجام می‌دهند، تحت پوشش گسترده ای قرار می‌گیرند.

در حقیقت، تعداد کمی از کارگزاران وجود دارند که انتخاب گسترده تری از جفت های کریپتو را نسبت به Esperio ارائه می‌دهند. این بدان معنی است که Esperio می‌تواند یک انتخاب عالی برای برخی از معامله گران ارزهای دیجیتال باشد. این امر به ویژه برای کسانی که ترجیح می‌دهند ارزهای دیجیتال را به شکل CFD های اهرمی در پلتفرمی آشنا مانند متاتریدر 4 یا 5 معامله کنند، صادق است.

معامله گران تهاجمی خارج از کشور نیز احتمالا از شنیدن این که این کارگزار اهرم فوق العاده بالایی را تا 1:1000 ارائه می‌دهد، خوشحال خواهند شد که یکی از بالاترین هایی است که در صنعت وجود دارد.

قبل از ثبت نام در Esperio، مشتریان جدید باید نوع حساب معاملاتی را که می‌خواهند استفاده کنند، انتخاب کنند. در اینجا، Esperio چهار انتخاب ارائه می‌دهد:

– Esperio Standard، با پورسانت 0.007٪ تا 0.3٪ در هر لات و اسپرد از 0 پیپ.

– Esperio Cent، با پورسانت 0.01٪ تا 0.4٪ در هر لات و اسپرد از 0 پیپ.

– Esperio Invest، با کمیسیون 0.007٪ تا 0.3٪ در هر لات و اسپرد از 0 پیپ.

– Esperio MT5 ECN، با کمیسیون 0.007٪ تا 0.3٪ در هر لات و اسپرد از 0.2 پیپ.

همه حساب های معاملاتی حداقل 10 دلار مورد نیاز سپرده را دارند و همه آنها طیف کاملی از ابزارهای معاملاتی را پشتیبانی می‌کنند. اسپرد روی جفت‌های معاملاتی بسیار کم است و در همان سطحی است که ارائه دهنده نقدینگی کارگزار ارائه می‌دهد. با این حال، باید توجه داشت که کمیسیون معاملات بسیار بالا است.

برای تأمین مالی یک حساب تجاری در Esperio، مشتریان می‌توانند حواله بانکی انجام دهند، با کارت اعتباری یا بدهی اصلی، FasaPay، Piastrix، HWGC، PayTrust، PayToday یا از ارزهای دیجیتال بیتکوین (BTC) یا Tether (USDT) استفاده کنند. اسپریو برای پردازش سپرده‌ها کمیسیونی دریافت نمی‌کند و حتی به کاربران پیشنهاد می‌کند تا هزینه هایی را که توسط ارائه دهندگان پرداخت دریافت می‌کنند، جبران کند.

خدمات مشتریان در Esperio از طریق چت زنده یا تلفن از طریق شماره ثبت شده در جمهوری چک در دسترس است. زبان های موجود برای پشتیبانی چت زنده انگلیسی، روسی و اوکراینی هستند.

واضح است که Esperio در تلاش است تا خود را به عنوان دلال انتخابی برای معامله گران ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال که به مجموعه وسیعی از ابزارها با اهرم معاملاتی بالا نیاز دارند، قرار دهد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این کارگزار در یک حوزه قضایی خارج از کشور ثبت شده است که کارگزاران فارکس را تنظیم نمی‌کند. در نتیجه، اگر مشکلی در پایان کارگزار پیش بیاید، گزینه ها نسبتاً محدود هستند و هیچ مرجع دولتی برای مراجعه وجود ندارد.

 

بررسی و رتبه بندی Esperio

تأسیس: ۲۰۲۱

مکان: سنت وینسنت و گرنادینز

مقررات: هیچکدام

دفاتر: کینگزتاون

نوع کارگزار: STP | ECN

اهرم تا 1:1000

با حداقل 10 دلار سپرده گذاری کنید

پلتفرم ها: متاتریدر ۴ متاتریدر ۵

ابزارها: ارز، ارز های دیجیتال، شاخص فلزات، حامل های انرژی، سهام، اوراق قرضه ETFs

اطلاعات شرکت

Esperio یک کارگزار فارکس قانونی است که در سنت وینسنت و گرنادینز واقع شده است، اما توسط هیچ سازمان دولتی تنظیم نشده است.

دسترسی

Esperio مشتریانی از سراسر جهان به استثنای ایالات متحده آمریکا، کانادا، ایران، ژاپن و کره شمالی می‌پذیرد.

ویژگی های متمایز کننده:

فرآیند ثبت و تأیید ساده

خدمات کپی تجارت اختصاصی با استفاده از الگوریتم های عملیاتی عجیب.

فرصت سرمایه گذاری غیرفعال منحصر به فرد (صندوق سرمایه گذاری Esperio).

صدها سهام و ETF برای معامله در دسترس است.

سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال پذیرفته شد.

ابزارهای بازرگانی

کارگزار فارکس دارایی های اساسی زیر را برای تجارت ارائه می‌دهد.

بیش از 60 جفت ارز بر اساس ارزهای اصلی و فرعی جهان. بیش از ۸۰ جفت ارز مبتنی بر بیتکوین، بیتکوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، AAVE، Cardano، Algorand، Ankr، Arweave، Apecoin، Cosmos، BAT، BNB، Chromia، Chiliz، Compound، Coti، Curve، Citrus، Dogecoin، Polkadot، Dash، Elrond، Enjin، EOS و بسیاری موارد دیگر. 24 شاخص CFD بر اساس سبدهای سهام مختلف با تراشه آبی، شاخص دلار آمریکا و شاخص نوسانات. 17 شاخص CFD فلزی بر اساس طلا، نقره، آلومینیوم، پلاتین، پالادیوم، نیکل، سرب، روی، مس. 5 شاخص CFD برای حامل های انرژی بر اساس نفت خام (WTI، برنت)، گازویل کم گوگرد، گاز طبیعی. 7 شاخص CFD نرم بر پایه کاکائو، قهوه، ذرت، پنبه، سویا، شکر، گندم. اوراق قرضه بر اساس اوراق بهادار دولت ایالات متحده و اتحادیه اروپا. 300+ سهام CFD بر اساس سهام شرکت های ایالات متحده و اتحادیه اروپا. 100+ ETF CFD بر اساس وجوه قابل معامله در بورس که حاوی دارایی های مختلف قابل معامله است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT