پرداخت بروکر FIBO Group

شارژ بروکر FIBO Group | پرداخت بروکر FIBO Group

زمان مطالعه 3 دقیقه

FIBO Group (در اصل کارگزاری آنلاین مالی بین فروشگاهی) یکی از قدیمی‌ترین کارگزاران آنلاین در صنعت است که در سال 1998 تأسیس شد، زمانی که تجارت آنلاین هنوز در مراحل اولیه بود. این کارگزار در طول سال ها جوایز متعددی از جمله جوایز “بهترین کارگزار استاندارد فارکس” و “بهترین کارگزار فارکس در اروپا” را در نمایشگاه مالی مسکو در سال 2016 دریافت کرده است.

شارژ حساب پرفکت مانی

این کارگزار 6 دفتر در سرتاسر جهان از جمله در شهرهایی مانند شانگهای و مونیخ دارد. مقر جهانی آن در جزایر ویرجین بریتانیا ثبت شده است، جایی که توسط کمیسیون خدمات مالی کشور نیز اداره می‌شود. با این حال، این کارگزار به صورت محلی در اروپا تحت CySEC با وبسایت Fibogroup.eu تنظیم می شود که با شرایط معاملاتی بسیار سخت گیرانه تر مانند سقف اهرمی فقط 1:30 عمل می‌کند.

با این حال، در سطح بین‌المللی، اهرم برای ابزارها به 1:1000 می‌رسد، در حالی که برای CFD‌ های ارزهای رمزنگاری شده در 1:10 محدودیت دارد.

FIBO Group تجارت تا 42 جفت ارز محبوب و همچنین CFD را بر روی طیف وسیعی از دارایی های مالی دیگر از جمله کالاها، شاخص های سهام، سهام فردی، ارزهای دیجیتال و فلزات گرانبها ارائه می‌کند. واقعاً از نظر انتخاب CFD ها است که گروه FIBO به عنوان یک کارگزار برتری می‌یابد و CFD های مختلف زیادی را برای معامله ارائه می‌دهد. این یک پیشنهاد بسیار خوب در مقایسه با آنچه که بسیاری از کارگزاران دیگر در صنعت در دسترس هستند، است.

دیگر مرتبط نیست: لازم به ذکر است که بیشتر CFD های سهام فقط از طریق پلتفرم معاملاتی جدید کارگزار معروف به Umstel در دسترس هستند. این یک پلتفرم مدرن مبتنی بر وب است که شباهت هایی با پلتفرم نموداری محبوب TradingView دارد و استفاده از آن حتی برای مبتدیان نیز باید آسان باشد. این پلتفرم دارای یک رابط کاربری عالی، قابلیت تجزیه و تحلیل فنی خوب است و دارای طرح بندی چند نموداری است که امکان مشاهده همزمان شش نمودار را در یک پنجره واحد فراهم می‌کند.

Fibo Group در حال حاضر هر دو متاتریدر 4 و 5 و همچنین cTrader محبوب را به عنوان پلتفرم خود ارائه می‌کند. پلتفرم های متاتریدر برای اکثر معامله گران خرده فروشی باید آشنا باشد، اما cTrader کمتر در صنعت شناخته شده است. cTrader توسط یک شرکت انگلیسی توسعه یافته است و از پایین به بالا برای تجارت ECN (شبکه ارتباطات الکترونیکی) طراحی شده است. برخی از معامله گران نیز پلتفرم cTrader را به MetaTrader ترجیح داده و استدلال می‌کنند که رابط کاربری بهتر و بصری تری دارد.

در مجموع 5 نوع مختلف حساب معاملاتی برای مشتریان گروه FIBO وجود دارد:

– حساب MT4 سنت برای حساب های تجاری کوچک

– حساب ثابت MT4 با اسپرد ثابت، ضرر تضمین شده و حفاظت از تعادل منفی

– MT4 NDD (“بدون معامله”) بدون حساب کمیسیون با معاملات بدون کمیسیون، ایده آل برای معاملات کوتاه مدت

– حساب MT4 NDD با پورسانت و اسپرد محدود

– حساب cTrader NDD، ایده آل برای تجارت کوتاه مدت در پلتفرم cTrader

Fibo Group از طریق رایج ترین روش ها مانند انتقال بانکی، کارت های پرداخت و خدمات پرداخت آنلاین مختلف مانند Skrill و Neteller سپرده ها را می‌پذیرد. علاوه بر این، برای راحتی بیشتر، امکان واریز پول با ارزهای دیجیتال بیتکوین و بیتکوین کش (از طریق سیستم پرداخت Bitpay) وجود دارد.

در نهایت، وبسایت کارگزار شامل یک بخش تجزیه و تحلیل گسترده است که تمام جنبه‌های بازار، از جمله تجزیه و تحلیل دقیق و ایده‌های معاملاتی برای ارزها، کالاها و رمزارزها را پوشش می‌دهد تا به معامله‌گران کمک کند تا در رأس هر چیزی که بازارها را به حرکت در می‌آورند، بمانند.

بررسی و رتبه بندی Fibo Group

تاسیس 1998

مکان قبرس، جزایر ویرجین بریتانیا

مقررات CySEC، BVIFSC

دفاتر: Road Town، لیماسول، وین، آلماتی، مونیخ، شانگهای، سنگاپور

نوع کارگزار: STP | ECN

اهرم تا 1:1000 (1:30 برای مشتریان اتحادیه اروپا)

با حداقل 1 دلار سپرده گذاری کنید

پلتفرم ها Web MetaTrader 4 MetaTrader 5 cTrader

ابزارها: کریپتو، شاخص فلزات، حامل های انرژی، سهام

Fibo Group شامل 2 شرکت مرتبط است.

Fibo Group BVI – واقع در جزایر ویرجین بریتانیا، که توسط کمیسیون خدمات مالی BVI (BVIFSC) تنظیم می شود.

Fibo Group CY – واقع در قبرس، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) تنظیم می‌شود.

توجه داشته باشید، شرکت CY به دلیل نفوذ سازمان بازارهای اوراق بهادار و بازار اروپا (ESMA) دارای محدودیت های تجاری است.

دسترسی

Fibo Group مشتریانی را از سراسر جهان به استثنای ایالات متحده آمریکا، بلژیک، اتریش، استرالیا، عراق و کره شمالی می‌پذیرد.

ویژگی های متمایز کننده

اسپرد خام فشرده روی جفت ارز EURUSD و USDJPY.

تامین مالی بیتکوین پذیرفته شد (از طریق سیستم پرداخت Bitpay).

فرآیند ثبت و تأیید ساده

مجموعه ای از حساب های تجاری PAMM.

ابزارهای بازرگانی

کارگزار فارکس دارایی های اساسی زیر را برای تجارت ارائه می‌دهد.

بیش از 35 جفت ارز بر اساس ارزهای اصلی و فرعی جهان. CFD های نقدی رمزنگاری شده بر اساس بیتکوین، بیتکوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، دش، لایت کوین، ریپل، مونرو و Zcash. شاخص CFD نقطه فلزی بر اساس طلا و نقره. معاملات آتی فلز بر اساس طلا، نقره و مس. معاملات آتی انرژی بر اساس نفت خام (WTI)، نفت گرمایش، بنزین و گاز طبیعی. معاملات آتی نرم بر اساس ذرت، گندم، سویا و شکر.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT